مهاجرت به کانادا

زمان مطالعه: 6 دقیقه

رتبه اول در دنیا

چرا کانادا اولین هدف همه مهاجران در دنیاست ؟
آیا میدانید در سال 2018 میلادی بیش از 47 میلیون نفر در دنیا متقاضی مهاجرت به کانادا بوده اند!
این عدد حدوداً 40% بیشتر از جمعیت خود کشور کاناداست !!!
 

چرا کانادا؟

اقامت دائم در کانادا برای بسیاری از افرادی که قصد ساختن زندگی ایده آل را دارند مانند رویا می باشد.کانادا توانسته است با ایجاد فرصت های متعدد کاری, ثبات اقتصادی و بی طرفی سیاسی در منازعات بین المللی توجه بسیاری از متقاضیان مهاجرت را به خود جلب کند. کانادا به عنوان یکی از معدود کشورهای جهان در زمینه ارائه خدمات و امتیازات به مهاجرین به صورت برابر با شهروندان خود می باشد. دلایلی که بر شمرده شدند در کنار عوامل محیطی و امکانات زیادی که جامعه امروزه کانادا برای مهاجرین ارائه میدهد کانادا را در میان مردم به عنوان بهشت مهاجران مطرح کرده است.


🔰در ادامه سعی میکنیم به ترتیب اصلی ترین دلایل مهاجرت به کانادا را از نظر مهاجرین بررسی کنیم:

1- امتیازات تابعیت کانادا

◊ کارت اقامت دائم (PR): مهاجران بعد از دریافت اقامت دائم کانادا مانند یک شهروند کانادایی الاصل از تمامی حقوق و مزایای اجتماعی مانند : آموزش و تحصیل در مدارس دولتی برای کودکان (بدون پرداخت هزینه) و همچنین امکانات بهداشتی و سلامتی برای تمام اعضای خانواده بهره مند خواهند بود. دولت کانادا درصورتی که شهروندی دچار بحران مالی, ورشکستگی و یا بیکاری شود, با کمک های خود در زمینه های مختلف کنار شهروندان خود خواهد بود.
◊ پاسپورت کانادا: در صورت داشتن اقامت کانادا و زندگی به مدت سه سال در این کشور شما میتوانید به شهروند کانادایی تبدیل شوید و پاسپورت کانادایی داشته باشد. افرادی که تابعیت کانادا دارند و پاسپورت این کشور را دریافت کرده اند, دارای پاسپورت قدرتمندی هستن و میتوانند به بیش از 140 کشور جهان بدون ویزا سفر کنند.
◊ بخشودگی مالیاتی: افرادی که به تازگی وارد کانادا شده اند و یا برای مهاجرت به کانادا اقدام کرده اند می توانند میزان مالیات خود را در صورت داشتن یک برنامه مناسب قبل از ورود به کانادا کاهش دهند و یا مبلغ آن را صفر کنند!

 

2- کیفیت بالای زندگی در کانادا

◊ اقتصاد و تجارت قوی: کانادا کشور ارزانی نیست ولی به دلیل رشد اقتصادی با ثبات، صنایع قوی و نرخ بیکاری پایین (حدود 5%) ارزش درامد افراد در طی زمان رو به افزایش است و بدنه اصلی جامعه در حال رشد اقتصادی می باشد. کانادا رتبه اول در بین 200 کشور براساس آمارهای سازمان ملل در حیطه ی کیفیت زندگی، در سال 2018 کسب کرد.
امنیت بالا که به واسطه قوانین بسیار سخت گیرانه دولت کانادا در مقابل جرایم سازمان یاقته و بزهکاری اجتماعی شکل گرفته یکی از عوامل اطمینان بخش برای مهاجرین و شهروندان کاناداست.
◊ خدمات درمانی رایگان: در بین انواع امتیازات خوب مهاجرتی این کشور ، دسترسی به مراقبت های بهداشتی و درمانی رایگان در کانادا برای تمام شهروندان و اتباع مقیم این کشور یکی از بالاترین معیارهایی است که در ذهن هر مهاجری نقش میبندد.
◊ شرایط تحصیلات عالی: دسترسی به موقعیت های تحصیلی بسیار خوب در کانادا یکی دیگر از امتیازات مهاجرت به کانادا است. کانادا خانه ی بسیاری از دانشگاه های عالی با رتبه های بسیار بالا می باشد. ادامه تحصیل در مدارس دولتی تا کلاس دوازدهم در کانادا رایگان است و بعد از آن نیز با هزینه های بسیار پایین کالج های متعددی وجود دارد که میتوان در آنها به مهارت آموزی پرداخت.

 

3- تنوع بالای فرهنگی جامع کانادا

◊ بافت جمعیتی متنوع: کانادا میزبان مهاجران از بیش از 80 کشور دنیاست، اگر چه نسبت جمعیتی تمام این اقلیتها یکسان نیستند.
بیشترین تعداد مهاجرین طبق اطلاعات رسمی سایت آمار اداره مهاجرت کانادا به ترتیب مربوط به کشورهای فیلیپین، هند، چین، ایران، پاکستان و ایالات متحده آمریکا می باشد. برای مثال در شهر تورنتو، حدود 30% از شهروندان اتباعی هستند که خارج از خاک کانادا به دنیا آمده اند و با استفاده از برنامه های مهاجرتی به این کشور ورود پیدا کرده اند.

◊ شرایط برابر برای رشد و توسعه: فرصت های کارآفرینی در کانادا به وفور یافت می شود. تمامی افراد دارای مهارت از طبقات متفاوت ، امکان یافتن فرصت های بسیار خوب شغلی در کانادا را دارند. به طور میانگین افراد بین 3 تا 6 ماه پس از ورود به کانادا در حیطه تخصصی خود کار پیدا میکنند که مسلماً این مسئله به مهارتهای ارتباطی و تخصصی کاری، زبان، سابقه کار و تلاش خود آنها برای تطبیق سریع با محیط بستگی دارد.

 

4- مسیر شفاف و صدها مقصد ایده آل

◊ پروسه مهاجرت شفاف: کانادا پروسه مهاجرتی بسیار شفاف و ساده ای دارد (Express Entry) نه به این معنا که همه بتوانند واجد شرایط شوند بلکه به این معنا که اگر شما حایز شرایط باشید، برای طی کردن پروسه مهاجرت کانادا لزوماً نیاز به سپردن پرونده تان به وکیل ندارید. در سایت اداره مهاجرت کانادا تمام مراحل قدم به قدم توضیح داده شده است و شما میتوانید با انجام این مراحل به دعوتنامه برسید!
◊ مقاصد بی نظیر: در کانادا شما قطعاً برای انتخاب محل زندگی دچار شک و تردید خواهید شد! کانادا فقط تورنتو نیست !!! غالب افرادی که به شرایط مهاجرت میرسند و یا حتی مدتی در کانادا زندگی میکنند تصمیم به تغییر محل زندگی میگیرند چرا که کانادا با مساحتی حدوداً 6 برابر ایران فرصتها و گزینه های بسیار فوق العاده ای برای کار و تحصیل و سرمایه گذاری در اختیار شما قرار میدهد.

البته ما در پکیجهای “خدمات بدو ورود” و “تطبیق پذیری سریع” به شما کمک میکنیم بهترین تصمیم را در این زمینه بگیرید و در کمترین زمان ممکن به شرایط با ثبات و مورد نظر خود در کانادا برسید.

وکلا و مشاوران رسمی مهاجرتی ” گروه کانادا از ایران”  به شما کمک میکنند بدون خطا فرآیند پذیرش و مهاجرت خود را طی کنید.
در شبکه های مجازی ما را دنبال کنید.

   

5/5
1+
اسکرول به بالا