دانشگاه نیو برانزویک

زمان مطالعه: 6 دقیقه

دانشگاه نیوبرانزویک (New Brunswick (UNB یک دانشگاه دولتی است که در فردریکتون و سنت جان، نیو برانزویک واقع شده است.
به دلیل وجود تعداد زیادی دانشجو این شهر جوی زنده دارد. فن آوری اطلاعات دیگر بخش مهم این شهر است که نتیجه وجود درصد بالای افراد دارای تحصیلات عالی می باشد. دانشگاه های این استان از سطح علمی بالایی برخوردار می باشند و دانشگاه ها نقش مهمی را در تغییر ساختار اقتصادی استان از منابع طبیعی به خدمات و فن آوری حرفه ای ایفا می کنند.
دانشگاه New Brunswick یکی از قدیمی ترین دانشگاه های کانادا است و برنامه های آموزشی سطح بالایی در مهندسی و کامپیوتر ارائه می دهد. دانشگاه نیوبرانزویک قدیمی ترین دانشگاه انگلیسی زبان در کانادا، و از جمله قدیمی ترین دانشگاه های دولتی در شمال آمریکا می باشد.
UNB به وسیله گروهی از هفت نفر وفاداری که ایالت متحده را پس از انقلاب آن ترک نمودند تاسیس گردید. دانشگاه بیش از ۷۵ مدرک را در ۱۴ دانشکده در سطوح کارشناسی و کارشناسی ارشد در دو دانشگاه اصلی ارائه می نماید. UNB به عنوان کارآفرین ترین دانشگاه کانادا در جوایز آغاز سال ۲۰۱۴ انتخاب گردید.

در حال حاضر دانشگاه نیو برانزویک حدود ۹۰۰۰ دانشجو دارد. حدود ۷۵% تحقیقات دانشگاهی در نیوبرانزویک در دانشگاه نیوبرانزویک انجام می شود. مرکز علوم فضایی سیاره ای دانشگاه نیوبرانزویک تنها مرکز با امکانات تصویربرداری سیاره ای در کانادا است که مورد حمایت ناسا می باشد.
مرکز MRI دانشگاه از بزرگترین و معروفترین آزمایشگاه های تصویربرداری با مواد رزنانس مغناطیسی در جهان می باشد. موسسه کانادایی مطالعات رودخانه در دانشگاه نیوبرانزویک جهت پاکیزه و ایمن نگه داشتن رودخانه ها فعالیت می کند.
مرکز مطالعات ساحلی و آبزی پروری در مناطق کانادا، کارائیب، انگلستان، مدیترانه، آمریکای جنوبی، استرالیا و قطب جنوب فعالیت دارد. مرکز مطالعات Gregg در زمینه مطالعات جنگ و جامعه، به داشتن درک جهانی از تعارضات مدرن امروزی کمک می کند. نرم افزار Google Earth با استفاده از فناوری توسعه یافته توسط دانشگاه نیوبرانزویک و مهندسی ژئوماتیک پژوهشگران کار می کند.
موسسه مهندسی پزشکی در دانشگاه نیوبرانزویک از مراکز تحقیقاتی مشهور و قدیمی در دنیا است که به مهندسی پزشکی اختصاص یافته است. طبق مجله مک لین، دانشگاه نیوبرانزویک در میان جوامع دانشگاهی کانادایی، بهترین اساتید و دانشجویان را دارا میباشد.

 

🔻 رشته های دانشکده Fredericton عبارتند از: هنر، مدیریت بازرگانی، علوم کامپیوتر، آموزش و پرورش، مهندسی، مدیریت زیست محیطی و جنگلداری، حرکت شناسی، حقوق، پرستاری، کالج علوم رنسانس

🔻 رشته های دانشکده Saint John عبارتند از: هنر،بازرگانی، علوم کاربردی، علوم مهندسی

🟥 مدارک مورد نیاز جهت اخذ پذیرش

⭕ ۱. پرداخت ($۶۵) application fee
⭕ ۲. دارا بودن حداقل معدل ۱۴ از ۲۰
⭕ ٣. مدارک و ریزنمرات مقطع پیشین
⭕ ۴. رزومه
⭕ ۵.انگیزه نامه
⭕ Sample of Writing.۶
⭕ ۷. توصیه نامه (۳)
⭕ ۸.نمرات آزمون های زبان

• تافل: مبتنی بر دفترچه: 550+ / مبتنی بر اینترنت: 80+ / مبتنی بر کامپیوتر: 213+
• آیلتس: حداقل نمره کلی 7 با حداقل نمره 6.5 در هر یک از بخشهای نوشتن و خواندن

✔️ مهلت پرداخت: دانشجویان باید شهریه و هزینه ها را در ابتدای هر ترم پرداخت نمایند.

🟥 ددلاین ثبت نام

دانشگاه نیوبرانزویک از سیستم ترمیک استفاده می کند و متقاضیان در ترمهای پاییز (شروع از سپتامبر)، زمستان (شروع در ژانویه) و تابستان (شروع در تاریخهای متعدد از ماه می تا آگوست) پذیرش می شوند. باید جهت حصول اطمینان از دریافت بموقع درخواستها، تقاضای خود را زود ارسال نمایید.
🔻 تقاضای ترم پاییز: ارسال درخواست پیش از اول ژوئن
🔻 تقاضای ترم زمستان: ارسال درخواست پیش از اول اکتبر
🔻 تقاضای ترم تابستان: ارسال درخواست پیش از اول فوریه

🟥 کمک هزینه و بورسیه

برای جبران برخی هزینه های تحصیلی، دانشگاه نیوبرانزویک سالانه میلیونها دلار کمک هزینه می پردازد.
تمام دانشجویان خواهان دریافت بورسیه باید درخواست خود را ارائه دهند. دانشجویان بین المللی واجد شرایط عبارتند از: متقاضیان دبیرستانی، دانشجویان انتقالی از سایر موسسات آموزش بعد از دبیرستان همانند دانشجویان در حال ادامه تحصیل در UNB.

 
 

اگر شما همراهان گرامی کانادا از ایران هم مایل به تحصیل در کانادا هستید و نمی دانید از کجا باید شروع کنید،

با پر کردن فرم ارزیابی و تماس با همکاران ما با دید بازتر و اطلاعات کامل و مطمئن پروسه مهاجرتی خود را استارت بزنید.

ما در اینستاگرام کانادا از ایران دنبال کنید.

کانال تلگرام گروه کانادا از ایران

 در شبکه های اجتمائی به مابپیوندید
   
0

نویسنده این مطلب: Saba

دیدگاه‌ خود را بنویسید

اسکرول به بالا