مشاغل پردرآمد در کانادا برای دانشجویان بین المللی

زمان مطالعه: 7 دقیقه

معرفی مشاغل پردرآمد در کانادا برای دانشجویان بین المللی

فهرست مطالب

کانادا میزبان برخی از دانشگاه های بسیار مشهور است، این کشور سالانه هزاران دانشجوی بین المللی را به خود جذب می کند.

علاوه بر دانشگاه های برتر تعداد زیادی از مدارک آموزش داده شده به زبان انگلیسی ، اقتصاد توسعه یافته آن ، استانداردهای بالای زندگی و مشاغل پردرآمد در کانادا ، این کشور میزبان بیش از 642000 دانشجوی بین المللی است.

بخش عمده ای از این جمعیت دانشجویی بین المللی مایل به کار و مهاجرت به کانادا هستند. طبق نظرسنجی دفتر آموزش بین المللی کانادا (CBIE) ، تقریباً 60 درصد از دانشجویان بین المللی مایل بودند پس از فارغ التحصیلی در اینجا بمانند.

 

یافتن شغل در کانادا کار سختی محسوب نمی شود. مجوز کار پس از فارغ التحصیلی (PGWP) برای ادامه کار در کانادا پس از فارغ التحصیلی مورد نیاز است که به دانش آموزان اجازه می دهد تا 2-3 سال در این کشور بمانند و کار کنند.

بسته به انتخاب بخش و شرکت ، می توانید انتظار داشته باشید که از 60،000 CAD تا 150،000 CAD در سال درآمد داشته باشید. علاوه بر این ، منطقه ای که در آن مشغول به کار هستید نیز بر بسته های حقوق ارائه شده تأثیر می گذارد.

 

برخی از پردرآمدترین مدارک در کانادا شامل MBA ، MS ، علوم کامپیوتر و حقوق است.

برخی از مشاغل پردرآمد در کانادا به شرح زیر است:

جراح با 207،317 دلار حقوق سالانه

این نقشها شامل جراح مغز و اعصاب ، جراح ارتوپدی ، جراح قلب ، پزشک است.  کانادا یکی از بهترین کشورها برای خدمات بهداشتی محسوب می شود.

 

روانپزشک با حقوق سالانه 168،654 دلار

این نقشها شامل مشاوره با بیمار ، روانشناسی بالینی ، تشخیص و برنامه ریزی درمان است. شما به دکترای دارای مجوز روانپزشکی نیاز دارید. 

 

دندانپزشک با حقوق سالانه 116،842 دلار

وظایف شغلی شامل دستیار دندانپزشک ، بهداشت دندانپزشک ، مدیر مطب است. شما به مدرک DDS (کارشناسی ارشد در دندانپزشکی) نیاز دارید. یکی از معتبرترین و پردرآمدترین مشاغل در کانادا ، کار دندانپزشک است.

مدیران مهندسی با حقوق سالانه حداکثر 106،000 دلار

شما می توانید به عنوان مدیر کنترل کیفیت ، مهندس محصول ، مدیر طراحی پس از مدرک کارشناسی ارشد در مدیریت مهندسی در کانادا یا معادل آن کار کنید.
 

مدیر ساخت و ساز با حقوق سالانه 92،052 دلار

شما می توانید به عنوان مدیر پروژه، بازرس سایت ، هماهنگ کننده پروژه در مقطع کارشناسی/کارشناسی ارشد مهندسی عمران در کانادا یا بازار کار مرتبط با مدیران ساختمان در کانادا فعالیت کنید
 

مدیر IT با حقوق سالانه 85،074 دلار

که در موقعیت هایی مانند مدیر IT ، مدیر ارشد فناوری اطلاعات ، مدیر عملیات IT کار می کند. لیسانس خود را در CS در کانادا یا دیپلم ترجیحاً در رشته مهندسی ارسال کنید تا بتوانید وارد این مشاغل شوید.
 
 

مدیر بازاریابی با حقوق سالانه 62،885 دلار

موقعیت هایی مانند مدیر بازاریابی ، مدیر ارشد بازاریابی ، مدیر بازاریابی دیجیتال. این نقش ها برای کسانی که دارای مدرک کارشناسی ارشد MBA در کانادا یا MS با تخصص بازاریابی هستند ، آزاد است
10 دانشگاه برتر کانادا در سال 2021
10 شهر برتر کانادا برای یافتن شغل

برخی دیگر از مشاغل پردرآمد در کانادا

مشاغل پردرآمد در کانادا با متخصصین برتر

برخی از مارک های معروف بین المللی با مشاغل خود در کانادا عبارتند از EY ، KPMG ، PwC ، Facebook ، Deloitte ، LinkedIn و غیره. بسته به الزامات نقش و زمینه تحصیلی ، دانشجویان مختلف بین المللی با این استخدام کنندگان نقش های پردرآمد دریافت می کنند.

مشاغل پردرآمد در کانادا پس از تحصیل

پیگیری مدارک از دانشگاه های برتر کانادا ، استخدام دانشجویان بین المللی را آسان می کند.

حقوق ارائه شده ممکن است همیشه در محدوده ذکر شده در جدول نباشد. حقوق مندرج در جدول پایین شامل مزایا می شود و در بین پردرآمدترین بخشهایی که فارغ التحصیلان دانشگاههای مربوطه استخدام می شوند ارائه شده است.

برخی از دانشگاه های برتر و بسته های حقوق و دستمزد ارائه شده به فارغ التحصیلان آن در جدول زیر آمده است:

مشاغل پردرآمد در کانادا پس از دیپلم

دوره های کوتاه مدت در کانادا در بین دانشجویان بین المللی محبوبیت بیشتری دارد، زیرا هزینه کمتری دارند، می توانند در 6 ماه تا 1 سال تکمیل شوند و یک مسیر روابط عمومی آسان را فراهم می کنند. طبق گزارش بانک مشاغل ، 10 شغل پردرآمد در کانادا برای دارندگان دیپلم به شرح زیر است:

مشاغل پردرآمد در شهرهای کانادا

همانطور که قبلاً نیز گفته شد، بسته به موقعیت مکانی شما در کانادا می تواند بسته های حقوق شما را تحت تأثیر قرار دهد.

برخی از مناطق کانادا حقوقی بالاتری نسبت به سایرین ارائه می دهند. در زیر برخی از شهرهای کانادا و حقوق متوسط ارائه شده هنگام کار در این مکان ها مورد بحث قرار گرفته است:

مجوز کار برای مشاغل پردرآمد در کانادا

در زیر معیارهای واجد شرایط بودن برای درخواست مجوز کار پس از تحصیل در کانادا آمده است:
 
تحصیلات تکمیلی در موسسه یادگیری تعیین شده
حداقل در یک برنامه تمام وقت 8 ماهه ثبت نام کنید
اعتبار گذرنامه برای کل مدت مجوز کار پس از تحصیل
برخلاف سایر کشورها مانند ایالات متحده ، دولت کانادا PGWP را با وجود COVID-19 اعطا می کند.
 

تاثیر COVID 19 بر مشاغل در کانادا

 
نرخ بیکاری کانادا در ژانویه 2020 تنها 5.5 درصد بود که به دلیل COVID-19 در آوریل 2020 به حدود 14 درصد افزایش یافت. با این حال ، کاهش 4 درصدی در جولای 2020 مشاهده شده است. بخش های مسکن ، خدمات غذایی و خرده فروشی بیش از 50 درصد از کارگران این شرکت تحت تأثیر قرار گرفته و بیکار شده اند.
5/5
0

نویسنده این مطلب: Saba

دیدگاه‌ خود را بنویسید

اسکرول به بالا