نیوبرانزویک به دنبال مهاجران بیشتر

زمان مطالعه: 4 دقیقه

نخست وزیر نیوبرانزویک می خواهد جمعیت استان را تا سال 2040 به یک میلیون نفر برساند. به طوری که این استان دریایی دو زبانه به دنبال افزایش مهاجرت به 10،000 تازه وارد در هر سال است.
به گزارش کانادا پرس، نخست وزیر بلین هیگز در طی سخنرانی سالانه گفت : “ایالت استان” سالخوردگی جمعیت و کمبود بازار کار را افزایش داد. نخست وزیر به استراتژی رشد جمعیت استان که تابستان گذشته منتشر شد، اشاره کرد که می گوید نزدیک به 120،000 شغل در یک دهه آینده در نیوبرانزویک در دسترس خواهد بود.

استراتژی رشد همچنین می گوید که نیوبرانزویک تعداد مهاجران اقتصادی ساکن در نیوبرانزویک را هر سال تا سال 2024 به 7 هزار و 500 نفر افزایش می دهد. یعنی هر سال به دنبال دریافت 10،000 مهاجر می باشد.
وی همچنین گفت: این استان به منظور ترویج مهاجرت نیوبرانزویک به استعدادهای خارجی و سرمایه گذاران ، دفاتر جدیدی را در هند و اروپا افتتاح می کند.

 

مهاجرت به نیوبرانزویک از طریق اکسپرس انتری


اتباع خارجی که می خواهند مهارت ها ، تحصیلات و تجربه کاری خود را به نیوبرانزویک برسانند ، ممکن است واجد شرایط ورود به اکسپرس انتری نیوبرانزویک باشند.
این جریان مهاجرت استانی است که با سیستم اکسپرس انتری دولت فدرال، که مدیریت برنامه های کاربردی از طریق سه برنامه های مهاجرتی خود را دارد. برنامه فدرال مهاجرت از برنامه کارگر ماهر فدرال، مشاغل دارای مهارت و کلاس تجربه کانادایی است.

برای اینکه وارد اکثر جریانهای استانی متناسب با اکسپرس انتری شوید، اولین مرحله ارسال و ثبت پروفایل اکسپرس انتری شخصی خود می باشد.
لازم به ذکر است که سیستم اکسپرس انتری سیستمی برای مهاجرت به کانادا میباشد و از سه روش کارگر ماهر فدرال ،مشاغل دارای مهارت و تجربه کار کانادایی بر اساس امتیاز متقاضیان، مهاجر جذب می کند . این متقاضیان بر اساس تسلط بر زبان انگلیسی یا زبان فرانسوی ،سن، تحصیلات و سابقه کار امتیازدهی می شوند و با توجه به بالاترین امتیاز ITA برای آنها صادر می شود.. کلیت این سیستم به اینگونه است که برای نامزدهایی که بالاترین امتیاز را داشته باشند طی پذیرش های بعدی از صف انتظار EOI انتخاب می شوند.
داوطلبانی که تحت عنوان اکسپرس انتری تایید شوند، می توانند 600 امتیاز اضافی را زیرنظر سیستم جامع امتیازدهی (CRS) در قرعه کشی بعدی فدرال اکسپرس انتری کسب کنند.

🔹 به همین صورت، نیوبرانزویک در پاسخ به نیازهای بازار کار خود، نامزدها را مستقیماً از استخر اکسپرس انتری دعوت می کند.

 

 

اگر شما همراهان گرامی کانادا از ایران هم مایل به مهاجرت به کانادا هستید و نمی دانید از کجا باید شروع کنید،

با پر کردن فرم ارزیابی و تماس با همکاران ما با دید بازتر و اطلاعات کامل و مطمئن پروسه مهاجرتی خود را استارت بزنید.

ما در اینستاگرام کانادا از ایران دنبال کنید.

 

 

کانال تلگرام گروه کانادا از ایران

 
در شبکه های اجتمائی به مابپیوندید
   
0

نویسنده این مطلب: Saba

دیدگاه‌ خود را بنویسید

اسکرول به بالا