پناهندگان و افراد محافظت شده در کانادا (گزارش 2019)

زمان مطالعه: 3 دقیقه

پناهندگان ، افراد محافظت شده و پذیرش های بشردوستانه و دلسوزانه در سال 2018

در سال 2018 ، در مجموع 45758 پناهنده و فرد تحت حمایت به عنوان اقامت دائم پذیرفته شدند. این بیش از هدف IRCC 34 هزار نفر بود. علاوه بر این ، در مجموع 3746 نفر به دلیل H&C و سیاست های عمومی پذیرفته شدند.

 

 

متقاضیان پناهندگی


در سال 2018 ، کانادا بیش از 55 هزار نفر درخواست پناهندگی در کانادا دریافت کرده است که بالاترین تعداد سالانه ثبت شده است. از این تعداد ، تقریباً 35٪ توسط متقاضیان پناهندگی شناخته شده اند كه از مرز كانادا و آمریكا بین بندرهای ورودی مشخص شده عبور كرده اند.
عبدالموسی آقا ، سنت کاتارینس ، انتاریو ، در ژانویه 2016 به همراه خانواده اش وارد کانادا شد.

هنگامی که عبدالموسی آقا و خانواده اش برای اولین بار وارد شدند در پورت کولبورن، انتاریو زندگی می کردند. حامیان مالی آنها کمک بزرگی به آنها کردند، به عنوان مثال ، با نشان دادن آنها در مراکز مختلف ، نشان دادن مکان خرید و کمک به آنها در یادگیری انگلیسی. عبدالموسی پس از 6 ماه در سن کاتارینز با ارتباط با یک آرایشگر، حرفه سابق خود ، کار پیدا کرد. آنها به آن شهر نقل مکان کردند ، جایی که وی در حالی که مشغول یادگیری در مورد حرفه خودش در کانادا و بهبود زبان انگلیسی خود بود.
عبدل اکنون 1 سال است که آرایشگاه شخصی خود ، Musa’s Final Touch را در St.Catharines اداره می کند. وی 2 نماینده آرایشگر و 1 نماینده خدمات مشتری دارد. کسب و کارش خوب است و او می گوید که او رویای کانادایی را زندگی می کند. مردم دوستانه رفتار می کنند، و به گفته وی ، “کانادا مکانی برای هر کسی است که رویایی دارد.”

 

دستورالعمل های داده شده توسط وزیر در سال 2018


قانون مهاجرت و حمایت از پناهندگان (IRPA) مرجع قانونی را برای برنامه مهاجرت کانادا فراهم می کند و شامل مقررات مختلفی است که به وزیر اجازه می دهد دستورالعمل های ویژه ای را برای افسران مهاجرت صادر کند تا دولت کانادا بتواند به بهترین وجه اهداف مهاجرتی خود را تحقق بخشد. این دستورالعمل ها به طور معمول برای مدت زمان محدود صادر می شوند و می توانند طیف متنوعی از مسائل را پوشش دهد.

 

اگر شما همراهان گرامی کانادا از ایران هم مایل به مهاجرت به کانادا هستید و نمی دانید از کجا باید شروع کنید،

با پر کردن فرم ارزیابی و تماس با همکاران ما با دید بازتر و اطلاعات کامل و مطمئن پروسه مهاجرتی خود را استارت بزنید.

ما در اینستاگرام کانادا از ایران دنبال کنید.

 

 

کانال تلگرام گروه کانادا از ایران

 
در شبکه های اجتمائی به مابپیوندید
 
5/5
0

نویسنده این مطلب: Saba

دیدگاه‌ خود را بنویسید

اسکرول به بالا