نوت پرونده مهاجرتی CAIPS/GCMS

زمان مطالعه: 4 دقیقه

گرفتن نوت پرونده شما از اداره مهاجرت برای اقدام مجدد پس از ریجکت ویزا

بارها و بارها مشاهده شده است که متقاضیان ویزای کانادا که توسط دیگران (آژانسهای مسافرتی، مشاورین و یا وکلای ناکارامد) اقدام به تقاضا برای ویزای کانادا کرده اند، ریفیوز و یا ریجکت شده و از ادامه راه نا امید شده اند ولی اگر شما هم از جمله این افراد هستید و یا افرادی را میشناسید که در این راه به مشکل بر خورده اند، ما خبر خوبی در این مورد برای این افراد داریم!

افرادی زیادی بوده اند که در درخواست اول رد شده اند ولی در درخواست بعدی موفق به اخذ ویزای کانادا شده اند. دانستن این که دلیل اصلی ریجکتی پرونده ویزای کانادا چه بوده و اینکه آفیسر دقیقا به چه دلایلی ویزا را رد کرده است بسیار حائز اهمیت می باشد. در نامه ریجکتی که پس از انگشت نگاری صادر میشود موارد کلی و جنرال قید شده است که متاسفانه این موضوع کمکی به متقاضیان جهت برطرف کردن مشکلات پرونده نمیکند.

هر پرونده ی مهاجرتی که به هر علتی که ریجکت می شود امکان دریافت اطلاعات دقیق مبنی بر نظر افیسر در هنگام ریجکت کردن پرونده وجود دارد و بر اساس آن متقاضی میتواند نظر آفیسر را نسبت به پرونده و دلایلی که برای ریجکتی پرونده در نظر گرفته است بداند. به این دلایل و اطلاعات اصطلاحا نوت گفته می شود. نوت به صورت یک فایل پی در اف برای ما ارسال می شود و ما آن را در اختیار شما قرار میدهیم. با استفاده از نوت می توان از آخرین وضعیت پرونده مطلع شد . در بسیاری از اوقات وجود مشکلات در پرونده و کمبود مدارک موجب ریجکتی ویزای کانادا می باشد. ویزاهای زیر در صورت ریجکتی میتوانند از نوت برای اطلاع از جزییات پرونده استفاده کنند:

برای دریافت نوت تنها اشخاصی که شهروند کانادا یا مقیم دائم کانادا باشد و در کانادا حضور داشنه باشد می تواند اقدام کند و این درخواست را ارائه دهند . نتیجه هر نوت مدت زمانی حدود 30 الی 40 روز پس از درخواست ارسال می شود .

درخواست نوت بهترین روش برای برطرف نمودن نواقص پرونده مهاجرتی شما می باشد زیرا با دیدن دلایل ریجکتی و تکمیل مدارک مورد نیاز و ارسال مدارک به CSE به راحتی می توان مشکلات پرونده را بر طرف نمود . متاسفانه حتی در صورتی که با فاصله یک روز درخواست ویزا دهید، باید انگشت نگاری را تجدید کنید. انگشت نگاری برای ویزای کانادا پس از ریجکت شدن باز الزامی میباشد. همچنین شما میبایست تمام هزینه های مربوط به اداره مهاجرت کانادا را مجدد پرداخت کنید.

یک گزارش کامل پرونده شما (CAIPS نوت) بین 45 تا 150 صفحه است که در صفحات ابتدایی نوت اطلاعات کامل پرونده مهاجرتی متقاضی از قبیل تاریخ صدور نوت ، شماره پرونده ،کد افیسر ، مقدار تمکن ، وضعیت مدیکال و …. درج شده است و در صفحات بعدی تک تک بخشهای تقاضای ویزای شما در واحد های مختلف اداره مهاجرت مورد بررسی قرار گرفته و توضیحات افیسر های اداره مهاجرت بر روی پرونده شما به صورت کدگذاری شده منعکس شده است.

CAIPS/GCMS notes

ما با گرفتن پرونده کامل شما از اداره مهاجرت و تحلیل نظرات افیسر و دلایل ریجکت شما، به شما کمک میکنیم تا نواقص پرونده تان را برطرف نموده و شانس دوباره ای به دست آورید.
برای سفارش نوت پرونده ابتدا در سایت ما ثبت نام کرده و فرم مشاوره را پر کنید، سپس در قسمت توضیحات عنوان کنید “درخواست نوت”.
هزینه سفارش نوت به همراه تحلیل آن بسته به پرونده تان بین 200 تا 300 دلار کانادا می باشد.

اگر شما همراهان گرامی کانادا از ایران هم مایل به تحصیل در کانادا هستید و نمی دانید از کجا باید شروع کنید،

با پر کردن فرم ارزیابی و تماس با همکاران ما با دید بازتر و اطلاعات کامل و مطمئن پروسه مهاجرتی خود را استارت بزنید.

ما در اینستاگرام کانادا از ایران دنبال کنید.

کانال تلگرام گروه کانادا از ایران

0

نویسنده این مطلب: Main Admin

دیدگاه‌ خود را بنویسید

اسکرول به بالا