از سر گیری برگزاری آزمون های بین المللی

زمان مطالعه: 4 دقیقه
از سر گیری برگزاری آزمون های بین المللی مانند آیلتس و تافل
📢رئیس سازمان سنجش آموزش کشور، در روز 31 اردیبهشت ماه، از سر گیری برگزاری آزمون های بین المللی مانند آیلتس و تافل اطلاع داد.

🔘آزمون های ارائه شده در لیست زیر را از تاریخ 21 ماه می 2020 که برابر با 1 خرداد ماه سال 1399 می‌باشد بلامانع دانسته و با رعایت پروتکل های بهداشتی اعلام شده از سوی وزارت بهداشت مانعی برای برگزاری آنها وجود ندارد.

این آزمون‌ها که بر اساس اطلاعیه سازمان سنجش کشور از بهمن ماه سال 98 به علت جلوگیری از همه گیری ویروس کرونا لغو شده بودند، حال با برگزاری آنها موافقت به عمل آمده است. برای آن دسته از داوطلبانی که نیازمند دریافت مدرک معتبر زبان از یکی از آزمون های فوق الذکر و ارسال آنها به موسسات یا مراکز مورد نظر جهت مقاصد تحصیلی و یا کاری را دارند، خبر بسیار خوبی است تا به راحتی بتوانند در این آزمون ها شرکت کرده و به صورت مستقیم مدرک خود را ارئه دهند.

🔻 در رابطه با جزئیات برگزاری آزمون های بین المللی به زودی اطلاع رسانی خواهد شد.
 
 

🔵 لیست برگزاری آزمون های بین المللی


UKVI

Life Skills

IELTS

TOEFL

GRE Subject

GRE General

 

 

همان طور که قبلا اشاره کردیم پیش از این آزمونی تحت عنوان دولینگو را معرفی کردیم که در واقع جایگزین مناسبی برای آزمون هایی مانند تافل و آیلتس به حساب می آمد و به صورت آنلاین، در منزل متقاضی سطح مهارت زبان انگلیسی داوطلب مورد سنجش قرار میگرفت. اما با اعلام این خبر از سوی سازمان سنجش و برگزاری حضوری آزمون های بین المللی داوطلبان مانند گذشته و مطابق با برنامه ی زمانی اعلام شده در سایت آزمون، می توانند در این آزمون ها ثبت نام و مدرک خود را به صورت مستقیم دریافت نمایند.

🔷 الزام رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی موسسات برگزار کننده


البته با توجه به شرایط حاضر و جهت حفظ سلامتی متقاضیان در شرایط کرونا، موسسات برگزار کننده این آزمون ها ملزم به رعایت فاصله گذاری هوشمند بوده و باید با انجام پروتکل های بهداشتی مانند تهیه دستکش و ماسک و ایجاد شرایطی سالم و امن برای داوطلبین اقدام به برگزاری این آزمون ها نمایند.

همچنین داوطلبان ملزم به همراه داشتن مدارک معتبر شناسایی مانند گذرنامه و کارت ملی هستند که در غیر این صورت از ورود آنها جلوگیری خواهد شد. داوطلبانی که درخواست لغو و یا جابه جایی آزمون مورد نظر خود بدون دریافت هزینه را دارند جهت هماهنگی و ثبت درخواست خود با موسسات مرتبط هر آزمون ارتباط حاصل نمایند. جهت کسب اطلاعات بیشتر و نحوه ی برگزاری هر آزمون می توانید به سایت مراکز برگزار کننده هر آزمون مراجعه نمایید.

 

 

اگر شما همراهان گرامی کانادا از ایران هم مایل به مهاجرت به کانادا هستید و نمی دانید از کجا باید شروع کنید،

با پر کردن فرم ارزیابی و تماس با همکاران ما با دید بازتر و اطلاعات کامل و مطمئن پروسه مهاجرتی خود را استارت بزنید.

ما در اینستاگرام کانادا از ایران دنبال کنید.

 

 

کانال تلگرام گروه کانادا از ایران

 
در شبکه های اجتمائی به مابپیوندید
 
0

نویسنده این مطلب: Saba

دیدگاه‌ خود را بنویسید

اسکرول به بالا