استریم های مهاجرت استانی

زمان مطالعه: 4 دقیقه
اگر شما در پول اکسپرس انتری هستید، این استریم های مهاجرت استانی ممکن است برای شما دعوتنامه بفرستند…
انتاریو، نوا اسکوشیا و آلبرتا از استریم های های مهاجرتی به اصطلاح Passive برای جستجوی کاندیداهای دارای شرایط در پول اکسپرس انتری استفاده می کنند.

افراد موجود در پول اکسپرس انتری ممکن است بدون اینکه هیچ تلاش اضافه ای بکنند از استان های انتاریو، نوا اسکوشیا و آلبرتا دعوتنامه دریافت کنند. این استانها در پول اکسپرس انتری میگردند و افرادی که با ملاک های خودشان تناسب دارند پیدا می کنند و برایشان دعوتنامه می فرستند. این افراد بعد از طی کردن پروسه استانی نامینیشن می گیرند و سپس وارد پروسه فدرال می شوند. این استریم ها Passive خوانده می شوند چراکه افراد برای انتخاب شدن هیچ گونه تلاشی نمی کنند و خود استان ها برایشان دعوتنامه صادر می کنند.

استان های زیر از طریق استریم های مشخص شده در مقابلشان به جستجوی پول اکسپرس انتری می پردازند:
⬅️ نوا اسکوشیا : استریم Labour Market Priorities
⬅️ آلبرتا : استریم Alberta Express Entry
⬅️ آنتاریو : استریم های Human Capital Priorities و French-Speaking Skilled Worker و Skilled Trades Stream

جهت دریافت دعوتنامه از این استان ها ، کاندیداها باید پروفایل اکسپرس انتری خود را بسازند و وارد پول اکسپرس انتری شوند.
 

نحوه کار استانها


استان های مختلف، از پارامترهای متفاوتی برای جستجو در پول اکسپرس انتری استفاده می کنند.

نوااسکوشیا

این استان معمولا برای جستجو و انتخاب افراد مد نظر خود از پول اکسپرس انتری، شرط داشتن سابقه کار در استان نوااسکوشیا را دارد و افرادی را انتخاب می کند که در این استان کار کرده اند. این استان از زمان ایجاد استریم Labour Market Priorities از آگوست 2018 تاکنون دوبار برای افرادی که سابقه کار در دو رشته “حسابداری “و “مربیان و دستیاران مهدکودک ” داشتند دعوتنامه صادر کرده است.
افرادی که در 24 ژانویه دعوتنامه دریافت کردند امتیاز بین 400 تا 450 داشتند و دارای پنج سال سابقه کار در رشته های اعلام شده بودند.
توضیح کامل و دقیق سابقه کاری در پروفایل اکسپرس انتری شانس دریافت دعوتنامه از طریق استریم های Passive را بالا می برد.
 
 

آلبرتا

استریم اکسپرس انتری آلبرتا که سال گذشته معرفی شد، با جستجو در پول اکسپرس انتری افراد حایز شرایط و متناسب برای پیشرفت استان را انتخاب می کند. افراد انتخاب شده توسط این استان باید حداقل 300 امتیاز داشته باشند و سابقه شغلی ای داشته باشند که از نظر این استان باعث پیشرفت این استان بشود.افرادی که پیشنهاد شغلی و یا سابقه تحصیل در البرتا دارند و یا اینکه اقوامی در این استان دارند نسبت به سایرین در الویت هستند.
 
 

آنتاریو

آنتاریو آنتاریو از طریق استریم Human Capital Priorities در سال 2019 بیشترین تعداد دعوتنامه رو صادر کرده است. تنها در اخرین دراو این استان توسط استریم Human Capital Priorities تعداد 1493 دعوتنامه در تاریخ 14 ژانویه برای افرادی که امتیاز آنها بین 439 تا 448 بود صادر گردید.
این استریم تنها به جستجوی کاندیداهای مدنظر خود در دو کلاس Federal Skilled Worker و Canadian Experience می پردازد. در این استریم، داشتن زبان فرانسوی و یا سابقه کار در آنتاریو امتیازی در این سیستم محسوب نمی شود.
 
 
 

اگر شما همراهان گرامی کانادا از ایران هم مایل به مهاجرت به کانادا هستید و نمی دانید از کجا باید شروع کنید،

با پر کردن فرم ارزیابی و تماس با همکاران ما با دید بازتر و اطلاعات کامل و مطمئن پروسه مهاجرتی خود را استارت بزنید.

ما در اینستاگرام کانادا از ایران دنبال کنید.

 

 

کانال تلگرام گروه کانادا از ایران

 
در شبکه های اجتمائی به مابپیوندید
   
0

نویسنده این مطلب: Main Admin

دیدگاه‌ خود را بنویسید

اسکرول به بالا