استقبال نیوبرانزویک از مهاجران در کرونا

زمان مطالعه: 5 دقیقه

استان نیوبرانزویک متعهد می شود که در دوره شیوع کرونا از مهاجران دعوت نماید.

🟣 در سال 2020 این استان 2020 دعوتنامه استانی را صادر کرده بود که در مقایسه با سال 2019 بسیار کمتر بوده است.
🟣 تعداد داوطلبان برای مهاجرت به این استان در سال 2020 مشابه سالهای گذشته بوده است.
🟣 با وجود چالش هایی که برای مهاجرت در دوره شیوع کووید -19 وجود داشت، این استان در سال 2020 از طریق برنامه استانی در مجموع 2020 و در سال 2019 نیز با همین رقم دعوتنامه استانی صادر کرده است.
🟣 اگرچه تعداد کاهش بسیار چشمگیر نبوده است، اما از تاریخ 31 نوامبر سال 2020 تعداد 2740 نفر دارنده اقامت دائم موفق به ورود و استقرار در این استان شدند، در حالیکه در سال 2019 این رقم 6000 نفر بوده است. طبق بیانیه مطبوعاتی شورای چند فرهنگی نیوبرانزویک NBMC دلیل این کاهش، محدودیت های سفر ایجاد شده برای گسترش شیوع بیماری کووید-19 و تأخیر در پردازش های اداره مهاجرت کانادا IRCC عنوان شد.
🟣 ریاست NBMC اعلام کرد که تعداد مهاجران ، مرتفع نمودن نیازهای کارفرمایان استان را نشان می دهد.
 
 
 

📌 برنامه استانی نیوبرانزویک NBPNP خود به چهار جریان تقسیم می شود:

1. جریان بازار کار اکسپرس انتری :
🔵 مختص داوطلبینی است که از قبل در سیستم اکسپرس انتری فدرال کانادا شرکت کردند. از این جهت آنها نیاز است که Expression of Interest، سن، تحصیلات، زبان و سابقه کار و همچنین تمکن مالی را ارائه دهند.
2. جریان نیروی کار متخصص با پیشنهاد شغلی :

🔵 جریان نیروی متخصص با حمایت کارفرما برای آن دسته از نیروی کار متخصصی که برای شغل تمام وقت پیشنهاد کار از یک کارفرما در استان داشته باشند. آنها همچنین می بایست سن، زبان، تحصیلات و دیگر مدارک مورد نیاز را برای اثبات واجد شرایطی خود ارائه دهند.
3. جریان کارآفرینی بعد از تحصیلات تکمیلی :
🔵 این جریان مختص داوطلبینی که از دانشگاه یا کالج های این استان فارغ التحصیل شده اند و مایل به شروع کار در این استان هستند. صلاحیت آنها از لحاظ سن، زبان، تحصیلات و دیگر الزامات بررسی خواهد شد.
4. جریان کارآفرینی برای ملیت های بین المللی :
🔵 این جریان برای آن دسته از اتباع خارجی که مایل به راه اندازی کسب و کار و یا مدیریت شغلی در نیوبرانزویک می باشد. داوطلبین می بایست از لحاظ سن، تحصیلات، زبان و … صلاحیت شان ارزیابی شود. علاوه بر الزامات فوق الذکر، آنها می بایست طرح تجاری را مبنی بر کسب و کار خود ارائه دهند.

 

🟠 نیوبرانزویک یکی از چهار استان آتلانتیک است. استانهای دیگر آتلانتیک نوا اسکوشیا، نیوفاندلند و لابرادور و جزیره پرنس ادوارد هستند.

 

🟠 کارفرمایان این چهار استان، می توانند با استفاده از AIP می توانند برای استخدام نیروی کار خارجی اقدام نمایند در غیر اینصورت این امکان را نخواهند داشت.

اگر شما همراهان گرامی کانادا از ایران هم مایل به مهاجرت به کانادا هستید و نمی دانید از کجا باید شروع کنید،

با پر کردن فرم ارزیابی و تماس با همکاران ما با دید بازتر و اطلاعات کامل و مطمئن پروسه مهاجرتی خود را استارت بزنید.

ما در اینستاگرام کانادا از ایران دنبال کنید.

 

 

کانال تلگرام گروه کانادا از ایران

 
در شبکه های اجتمائی به مابپیوندید
 
0

نویسنده این مطلب: Sarah

دیدگاه‌ خود را بنویسید

اسکرول به بالا