افزایش حداقل درآمد در 4 استان کانادا

زمان مطالعه: 3 دقیقه

▫️در اول اکتبر 2021، حداقل دستمزد در چهار استان کانادا افزایش یافت و موجب شد برخی از کارمندان به ازای هر ساعت کار، پول بیشتری به دست آورند.

 

در این مقاله می بینید چه استانی کمترین دستمزد را در حال حاضر دریافت می کند. جالب است بدانید که بین بالاترین و کمترین حداقل دستمزد کانادا 4.25 دلار در ساعت تفاوت وجود دارد.

 

🔵در ساسکاچوان ، کارکنان واجد شرایط از 36 سنت افزایش در ساعت در این هفته بهره مند شدند ، زیرا حداقل دستمزد استان از 11.45 دلار به 11.81 دلار در ساعت رسید.

تا قبل از 1 اکتبر ، این منطقه دارای کمترین حداقل دستمزد در کل کانادا بود. با این حال، پس از افزایش ساعتی، اکنون این نیوبرانزویک است که کمترین نرخ های قانونی را دارد.

 

🟠در نیوبرانزویک دستمزد کارگران حداقل 11.75 دلار در ساعت است.

 

🔵حداقل دستمزد منیتوبا نیز از 11.90 دلار به 11.95 دلار در ساعت افزایش یافت. این جهش به طور مساوی برای همه کارکنان منطقه، “صرف نظر از سن و تعداد ساعات کار” اعمال می شود.

 

🟠حقوق کارکنان نیوفاندلند و لابرادور از 1 اکتبر نیز افزایش ناچیزی داشت ، زیرا حداقل دستمزد از 12.50 دلار به 12.75 دلار در ساعت افزایش یافت.

 

🔵به همین ترتیب، ساکنان انتاریو که حداقل دستمزد را دریافت می کنند، در حال حاضر با نرخ بالاتر 14.35 دلار در ساعت دستمزد می گیرند و افزایش 10 درصدی برای حداقل دستمزد دانشجویان اعمال می شود.

 

🟠علیرغم همه این افزایش ها ، بیشترین نرخ استان به حداقل دستمزد نوناووت نزدیک نمی شود.

در نوناوات ، دستمزد کارکنان حداقل 16 دلار در ساعت است – یعنی 4.25 دلار بیشتر از کارگران حداقل دستمزد در نیوبرانزویک.

 

 

با این حال ، این را باید در نظر داشت که هزینه زندگی در برخی نقاط بیشتر است و مواد غذایی در نوناووت می تواند در برخی مناطق به طرز مضحکی گران تمام شود.

 

 

اگر شما همراهان گرامی کانادا از ایران هم مایل به تحصیل در کانادا هستید و نمی دانید از کجا باید شروع کنید،

با پر کردن فرم ارزیابی و تماس با همکاران ما با دید بازتر و اطلاعات کامل و مطمئن پروسه مهاجرتی خود را استارت بزنید.

ما در اینستاگرام کانادا از ایران دنبال کنید.

 

 

 در شبکه های اجتمائی به مابپیوندید
   
5/5
0

نویسنده این مطلب: Saba

دیدگاه‌ خود را بنویسید

اسکرول به بالا