اقامت در کانادا همراه با همسر

زمان مطالعه: 4 دقیقه
افرادی که همسر کانادایی دارند و متقاضی اقامت دائم هستند می توانند با اجازه کار آزاد در کانادا بمانند.

👥 پایلوت ویزای کار باز به کانادایی ها و همسرانشان اجازه می دهد تا هنگام ارائه درخواست برای اقامت دائم از طریق اسپانسرشیپ همسران بتوانند در کانادا کار کنند.برای واجد شرایط بودن جهت دریافت ویزا ، آنها باید در بین سایر معیارها ، در کانادا با وضعیت قانونی در همان آدرس شریک خود زندگی کنند که در اینصورت دیگر نیازی به پیشنهاد شغلی ندارند.

👥 اداره مهاجرت، شهروندی و پناهندگی کانادا (IRCC) این پایلوت را برای چهارمین بار در ژانویه گذشته تا 31 ژوئیه سال 2020 تمدید کرد. تا کنون سخنی از تمدید مجدد این پایلوت طی سال جاری بیان نشده است.

👥 تفاوت اساسی مجوزهای کار باز این است که آنها به اتباع خارجی اجازه می دهند برای هر کارفرمای در کانادا کار کنند. برخی از ویزاهای کاری مخصوص کارفرمایان است، جایی که اتباع خارجی ممکن است فقط برای کارفرمای نامگذاری شده برای مدت زمان اقامت خود در کانادا، کار کنند.

👥 اداره مهاجرت کانادا از سال 2014 که از این ویزا رونمایی کرد همه ساله آن را تمدید کرده است. این پایلوت به همسران کانادایی ها اجازه می دهد تا ضمن ارائه درخواست برای اقامت دائم کانادا در کانادا کار کنند.

 
 

نحوه اخذ ویزای کار باز به عنوان همسر یک کانادایی

🇨🇦 می توانید درخواست خود را برای پایلوت ویزای کار باز و اسپانسرشیپ همسر هم به طور جداگانه و هم در آن واحد ارائه کنید.

🇨🇦 اگر همزمان برای هر دو درخواست ارائه می کنید، تمام مدارک و رسید پرداخت هزینه ها را از طریق پست ارسال نمایید. اگر به خاطر اختلالاتی که کرونا ایجاد کرده قادر به انجام این کار نیستید باید علت را به اداره مهاجرت توضیح دهید تا 90 روز دیگر فرصت داشته باشید. اگر درخواست شما پس از 90 روز همچنان ناقص باشد اداره مهاجرت بار دیگر مهلت 90 روزه به شما خواهد داد تا مدارک خود را کامل ارائه نمایید.

ا🇨🇦 گر قبلاً درخواست حمایت مالی کرده اید و اصولاً تأییدیه درخواست اقامت دائم خود را دریافت کرده اید، می توانید برای اجازه کار آزاد به صورت آنلاین اقدام کنید. تاییدیه نامه ای است از طرف اداره مهاجرت کانادا مبنی بر اینکه شما واجد تمام شرایط اقامت دائم کانادا هستید اما باید بررسی های پیشینه ای، پزشکی و امنیتی در مورد شما انجام شود. اگر این تاییدیه نامه را دریافت نکرده اید اداره مهاجرت از شما می خواهد که درخواست ویزای کار باز را از طریق پست ارسال کنید. باید در این درخواست، تمام مدارک و رسید پرداخت هزینه ها را ارائه کنید.

 
 
 

اگر شما همراهان گرامی کانادا از ایران هم مایل به مهاجرت به کانادا هستید و نمی دانید از کجا باید شروع کنید،

با پر کردن فرم ارزیابی و تماس با همکاران ما با دید بازتر و اطلاعات کامل و مطمئن پروسه مهاجرتی خود را استارت بزنید.

ما در اینستاگرام کانادا از ایران دنبال کنید.

کانال تلگرام گروه کانادا از ایران

 
در شبکه های اجتمائی به مابپیوندید
 
0

نویسنده این مطلب: Admin3

دیدگاه‌ خود را بنویسید

اسکرول به بالا