اقدامات کانادا برای مسافران کاملاً واکسینه شده

زمان مطالعه: 5 دقیقه

اقدامات کانادا برای مسافران کاملاً واکسینه شده اکنون زودتر آغاز می شود

 

معافیت های قرنطینه ای که قبلاً برای مسافران واکسینه شده اعلام شده بود ، اکنون پس از نیمه شب 5 جولای آغاز می شود.
✔️مسافران کاملاً واکسینه شده تقریباً 24 ساعت زودتر از حد انتظار از کاهش قرنطینه بهره مند می شوند.

از 5 جولای در ساعت 12:01 صبح به وقت شرقی ، مسافران کاملاً واکسینه شده مجبور نیستند 14 روز قرنطینه کنند یا آزمایش روز هشت را انجام دهند. همچنین ، کسانی که از طریق هواپیما می رسند مجبور نیستند در هتلی که دولت تأیید کرده است بمانند تا منتظر نتیجه آزمون ورود خود باشند.
مسافرینی که کاملاً واکسینه شده اند و قبل از آن زمان می رسند از اقدامات جدید بهره مند نخواهند شد. این معافیت در ابتدا قرار بود از ساعت 11:59 شرقی در 5 جولای آغاز شود.
این اقدام جدید شامل مسافرانی می شود که در میان محدودیت های مرزی واجد شرایط ورود به کانادا هستند. همچنین ، برای کسانی که دوز کامل یکی از واکسن های مورد تایید کانادا را مصرف کرده اند.

 

معیارهای مسافران کاملاً واکسینه شده

گشت مرزی کانادا لیستی از برخی معیارهای خاص را برای چگونگی بهره مندی مسافران از کاهش اقدامات بهداشت عمومی منتشر کرد. سه نکته اساسی وجود دارد:
🔵واجد شرایط ورود به کانادا باشید. به این معنی که شما یک شهروند کانادا ، مقیم دائم ، عضو خانواده ، کارگر خارجی موقت ، دانشجوی بین المللی هستید که به مدرسه تأیید شده می روید و دیگران.
🔵کاملاً واکسینه شوید. شما به مجموعه کامل واکسن ها یا ترکیبی از واکسن هایی که در کانادا تأیید شده باشند ، نیاز دارید. این شامل واکسن های تولید شده توسط Pfizer ، Moderna ، AstraZeneca / COVISHIELD و Janssen است. نکته مهم ، شما باید آخرین دوز خود را حداقل 14 روز قبل از ورود به کانادا دریافت کرده باشید.
🔵با سایر معیارها مانند ارائه مدرک معتبر آزمون COVID-19 قبل از ورود ، و ارائه اطلاعات اجباری از طریق برنامه ArriveCAN مطابقت داشته باشید.

 

ارسال اطلاعات به ArriveCAN

از 5 جولای در اپلیکیشن های Google Play و App sStore برای iPhone ، برنامه جدید ArriveCAN به روز خواهد شد. همچنین روی دسک تاپ نیز موجود است. مسافران کاملا واکسینه شده باید از نسخه جدید برای بارگذاری اثبات واکسیناسیون استفاده کنند. دولت می گوید ، کسانی که خود قادر به انجام این کار نیستند می توانند دوستان و اعضای خانواده خود را برای انجام این کار از طرف آنها دعوت کنند.
⭕اسناد باید به زبان انگلیسی یا فرانسوی باشد. در غیر این صورت ، مسافران به ترجمه مجاز به هر دو زبان رسمی نیاز دارند.
دولت برای کمک به مسافران و افسران مرزی در برقراری ارتباط از این برنامه در سراسر شیوع همه گیر استفاده کرده است.

 

با تکمیل فرم ارزیابی رایگان ما مشاورین بهترین مسیر مهاجرتی با توجه به شرایط شما رو معرفی خواهند کرد.

 

محدودیت های سفر همچنان برقرار است

کسانی که کاملاً واکسینه نشده اند ، همچنان تحت همین قوانین قرار دارند. آنها باید با یک برنامه قرنطینه اجباری 14 روزه و شرایط آزمایش کامل به مرز برسند. برای مسافران غیر واکسینه شده ، این به معنی آزمایشات قبل از ورود ، هنگام ورود و آزمایش روز هشت است. مسافران هوایی باید منتظر نتیجه آزمایش بدو ورود خود در هتلی با تأیید دولت باشند.
محدودیت های مرزی کانادا تا 21 جولای تمدید شد. هنوز مسافران مجاز به آمدن به کانادا نیستند. نخست وزیر جاستین ترودو اشاره کرده است که با واکسیناسیون کامل افراد ، دولت می تواند محدودیت های بیشتری را در هفته های آینده لغو کند.

اگر شما همراهان گرامی کانادا از ایران هم مایل به مهاجرت به کانادا هستید و نمی دانید از کجا باید شروع کنید،

با پر کردن فرم ارزیابی و تماس با همکاران ما با دید بازتر و اطلاعات کامل و مطمئن پروسه مهاجرتی خود را استارت بزنید.

ما در اینستاگرام کانادا از ایران دنبال کنید.

 

 

کانال تلگرام گروه کانادا از ایران

 
در شبکه های اجتمائی به مابپیوندید
 
5/5
0

نویسنده این مطلب: Saba

دیدگاه‌ خود را بنویسید

اسکرول به بالا