اهمیت مهاجرت برای کانادا

زمان مطالعه: 4 دقیقه

چرا مهاجرت برای کانادا مهم است

برای بیش از یک قرن ، مهاجرت ابزاری برای حمایت از رشد جمعیت ، اقتصادی و فرهنگی در کانادا بوده است.

میلیون ها نفر از افراد واجد شرایط از سراسر جهان زندگی در کانادا را انتخاب کرده و آن را به خانه جدید خود تبدیل کرده اند. خواه به دنبال فرصت های اقتصادی بهتر ، هم پیوستن با اعضای خانواده ، یا به دنبال پناهندگی به عنوان پناهندگان اسکان داده شده یا سایر افراد محافظت شده ، تازه واردان کانادا منبع اصلی رشد و شکوفایی مداوم بوده اند.

در کنار کسانی که به طور دائم به کانادا مهاجرت می کنند ، افراد زیادی به عنوان یک ویزیتور ، دانشجوی بین المللی یا یک کارگر موقت خارجی به منظور گذراندن موقت به کانادا می آیند. صرف نظر از مسیر ورود به کانادا ، همه آنها به شکلی معنادار در اقتصاد کانادا نقش دارند ، از موفقیت و رشد صنایع مختلف حمایت می کنند و به تنوع و چند فرهنگی کانادا کمک می کنند.

مهاجرت به ساخت کشوری که امروز جهان می بیند کمک کرده است – جامعه ای متنوع با بنیان های اقتصادی و اجتماعی مستحکم ، و پتانسیل مداوم برای رشد و شکوفایی بیشتر.

مهاجرت به رشد و شکوفایی کانادا کمک می کند

بین سالهای 2017 و 2018 ، مهاجرت خالص 80٪ از جمعیت کانادا را تشکیل می دهد ، و 20٪ باقیمانده از طریق افزایش طبیعی است. همچنین ، رشد جمعیت کانادا بین سال های 2018 و 2019 ، با 1.4 درصد ، بالاترین نرخ رشد در میان کشورهای G7 بود. این افزایش (بیش از 531،000 نفر) با ورود مهاجران و ساکنان غیر دائم به طور گسترده ای (82٪) صورت گرفت.

مهاجران و تازه واردان به پیشرفت جامعه کانادا کمک می کنند
 

مهاجران به یک کانادا تحصیل کرده اعطا می کنند – در سال 2019 ، 56٪ از مهاجران بسیار تازه وارد و 50٪ از مهاجران اخیر که در کانادا کار می کنند، دارای مدرک دانشگاهی هستند.

 
 

مهاجران از نظر سیاسی درگیر هستند – در انتخابات فدرال 2011 ، 82٪ از شهروندان مهاجران اقتصادی (متقاضیان اصلی) و 68٪ از شهروندان که به عنوان پناهنده مهاجرت کرده اند ، رأی دادند.

 

مهاجران اهداکننده سخاوتمندانه هستند – مهاجرانی که اهدا کردند، به طور متوسط، با خیریه های مختلف کانادایی و بین المللی نسبتاً سخاوتمند بودند.

 

مهاجران به آینده کانادا کمک می کنند – فرزندان مهاجر تمایل دارند که به سطح بالایی از تحصیلات و نتایج مشابه بازار کار مانند متولدین کانادا برسند.

 
 

منافع اجتماعی فراتر از مزایای مهاجران اقتصادی است. به عنوان مثال: از هر سه پناهنده دو نفر پس از ده سال صاحب خانه می شوند و پناهندگان بالاترین میزان جذب شهروندی (89٪) از همه گروه های مهاجرتی را دارند.

 

اگر شما همراهان گرامی کانادا از ایران هم مایل به مهاجرت به کانادا هستید و نمی دانید از کجا باید شروع کنید،

با پر کردن فرم ارزیابی و تماس با همکاران ما با دید بازتر و اطلاعات کامل و مطمئن پروسه مهاجرتی خود را استارت بزنید.

ما در اینستاگرام کانادا از ایران دنبال کنید.

 

 

کانال تلگرام گروه کانادا از ایران

 
در شبکه های اجتمائی به مابپیوندید
 
5/5
0

نویسنده این مطلب: Saba

دیدگاه‌ خود را بنویسید

اسکرول به بالا