برترین مدارس کانادا کدامند؟

زمان مطالعه: 7 دقیقه
 
ashbury college
ashbury college

کالج Ashbury در سال 1891 با مدرک معتبر بین المللی در سطح ملی و بین المللی تاسیس شده است. این مدرسه شبانه روزی بین المللی در قلب پایتخت کانادا، اتاوا است.
دراین مدرسه 715 دانش آموز مشغول به تحصیل هستند از 20% آنها دانش آموزان بین المللی و 15 % آنها دانش آموزان شبانه روزی می باشند.
83 درصد از دانش آموزان این مدرسه به دانشگاه های برتر راه پیدا می کنند.
شهریه سالانه این مدرسه برای دانش آموزان شبانه روزی $64,700 می باشد که به دانش آموزان ممتاز 10% تخفیف داده می شود.
در کنار تحصیل، دانش آموزان از ورزش هایی مانند اسکی، بدمینتون، بیس بال، بسکتبال، کوهنوردی، هاکی، فوتبال، گلف، ژیمناستیک و … نیز بهره مند می گردند.
www.ashbury.ca
Bishop’s College School

این مدرسه در سال 1836 واقع در شربروک در استان Quebec تأسیس گردید که دارای بنایی زیبا با معماری تاریخی و امکانات مدرن است.این مدرسه نه تنها جهت آماده سازی دانش آموزان برای ورود به بهترین دانشگاه ها دارای برنامه های قدرتمندی است بلکه آنها را برای یک زندگی طولانی و موفق آماده می سازد.
260 دانش آموز دراین مدرسه تحصیل می کنند که 40 درصد آنها دانش آموزان بین المللی و 80 % آنها بصورت شبانه روزی در این مدرسه اقامت دارند و تحصیل می کنند.
هزینه تحصیل در این مدرسه سالانه $55,500 می باشد که تا 40 % تخفیف برای دانش آموزان نمونه و موفق تخفیفات مالی لحاظ می کنند.
همچنین دارای فوق برنامه هایی ازجمله ورزش های متنوع، فعالیت های هنری و سرگرمی های بسیاری جهت ارتقای دانش آموزان در زمینه ی استعداد و علاقه شان می باشد.
www.bishopscollegeschool.com
Bodwell High School

این دبیرستان یک مدرسه خصوصی شبانه روزی است که کلاس های هشتم تا دوازدهم را ارائه می دهد و در سال 1991 در ونکوور تأسیس شد و 650 دانش آموز که 95 درصد آنها از سایر کشورها و 85 درصد آنها جزو دانش آموزان شبانه روزی می باشند، در این دبیرستان مشغول به تحصیل هستند.
شهریه سالانه دانش آموزان بین المللی $38,450 می باشد و دانش آموزان آن در فعالیت های ورزشی- هنری و علمی موفق به کسب رتبه های برجسته و درخشانی می شوند.
bodwell.edu
Branksome Hall

این مدرسه دخترانه در سال 1903 در تورنتو تأسیس گردید و دارای امکانات منحصر بفردی ازجمله سالن های ورزشی، استودیوهای رقص، سالن های غذاخوری، استخر و … می باشد.
اکثر دانش آموزان این مدرسه در سطوح بالایی پرورش داده می شوند و برای ورود به دانشگاه، بورس های ویژه ای به آنها تعلق می گیرد.
این مدرسه شامل 900 دانش آموز دختر است که 20 درصد آنها خارجی و 10 درصد آنها شبانه روزی محسوب می شوند که شهریه سالانه دانش آموزان شبانه روزی حدود $60,650 می باشد وشامل پایه های هفتم تا دوازدهم است.
www.branksome.on.ca
Brentwood College School

یک مدرسه شبانه روزی پیشرفته و مدرن می باشد که از پایه نهم تا دوازدهم پذیرای دانش آموزان عزیز می باشد. این مدرسه در سال 1923 در ونکوور تأسیس گردیده و دارای 525 دانش آموز می باشد که 17 درصد آنها خارجی بوده و 80 % آنها بصرت شبانه روزی ثبت نام شده اند.
شهریه سالانه دانش آموزان بین المللی حدود $69,600 می باشد که به دانش آموزان ممتاز تا 27 % تخفیف داده می شود. همچنین این مدرسه دارای برنامه های ورزشی – هنری و علمی منحصر بفردی می باشد و مسیر موفقیت در دانشگاه های برتر را برای آنها هموار می سازد
www.brentwood.bc.ca
Bronte College

بورنت کالج یک مدرسه جهانی IB است که برنامه های روزانه و شبانه روزی را برای کلاس های 9 تا 12 ارائه می دهد.
با تمرکز بر آمادگی دانش آموزان برای ورود به دانشگاه، برنامه های ویژه ای جهت ارتقای علمی ، ورزشی و هنری آنها فراهم می کند. این مدرسه حدود 20 دقیقه تا مرکز شهر تورنتو فاصله دارد. 98 درصد از فارغ التحصیلان در بهترین دانشگاه های دنیا پذیرفته می شوند.
این مدرسه 400 دانش آموز دارد که 90 % آنها دانش آموزان خارجی هستند که شهریه سالانه بصورت شبانه روزی $30,600 می باشد.
brontecollege.ca
Fulford Academy

این مدرسه شبانه روزی واقع در شهر براکویل در استان انتاریو در سال 2002 تأسیس گردیده و پذیرای دانش آموزان از پایه هفتم تا دوازدهم می باشد. سیستم آموزشی این مدرسه بصورت کاملاً منحصربفرد متمرکز بر زبان فشرده، علوم، تکنولوژی، مهندسی، ریاضیات و هنر می باشد.
در این مدرسه 110 دانش آموز که 95 درصد آنها خارجی هستند، تحصیل می کنند که شهریه سالانه $54,800 می باشد. براساس علاقه مندی دانش آموزان برنامه های ورزشی شامل بدمینتون، بسکتبال، فوتبال، تنیس، دو میدانی و والیبال بصورت حرفه ای آموزش داده می شود و برنامه های هنری ویژه ای مانند پیانو و گیتار و … بصورت فوق برنامه برای علاقمندان فراهم گردیده است.
fulfordacademy.com
J. Addison School

دبیرستان ادیسون ، یک دبیرستان شبانه روزی خصوصی است که دوره های تحصیلی نهم ا دوازدهم را در انتاریو به دانش آموزان کانادایی و بین المللی ارائه می دهد.
طبقه اصلی این دبیرستان شامل کافه تریای بزرگ، استودیوی رقص و سالن های بزرگ همایش و طبقه دوم شامل کلاس های بزرگ، دفاتر کارکنان، پذیرش و آزمایشگاه های علمی و هنرهای تجسمی است. برنامه های دبیرستان، ابتدایی و مونتسوری ما توسط معلمان تدریس و هدایت می شود و بسیاری از فارغ التحصیلان این دبیرستان در دانشگاه های معتبر در تورنتو پذیرفته می شوند از جمله دانشگاه های تورنتو و یورک.
این مدرسه دارای 180 دانش آموز است که 75 درصد آنها خارجی می باشند و شهریه سالانه آنها $40,800 که شامل خوابگاه، فعالیت های فوق برنامه ورزشی و هنری، کلاس های درسی و … خواهد بود.
jaddisonschool.com

اگر شما همراهان گرامی کانادا از ایران هم مایل به تحصیل در کانادا هستید و نمی دانید از کجا باید شروع کنید،

با پر کردن فرم ارزیابی و تماس با همکاران ما با دید بازتر و اطلاعات کامل و مطمئن پروسه مهاجرتی خود را استارت بزنید.

ما در اینستاگرام کانادا از ایران دنبال کنید.

کانال تلگرام گروه کانادا از ایران

1+

نویسنده این مطلب: Admin3

  1. Hi there I am so excited I found your blog, I really found you by
    mistake, while I was browsing on Yahoo for something else,
    Anyhow I am here now and would just like to say thank you for a
    tremendous post and a all round thrilling blog (I also love the theme/design),
    I don’t have time to go through it all at the minute but I have bookmarked it and also
    included your RSS feeds, so when I have time I will
    be back to read much more, Please do keep up the great job.

    0

دیدگاه‌ خود را بنویسید

اسکرول به بالا