برنامه جشن سال نو کانادا

زمان مطالعه: 4 دقیقه
برنامه های شب سال نو در کشور کانادا بسیار باشکوه است و گذراندن این شب در کانادا راه های زیادی دارد. می توان به آتش بازی بزرگ شب سال نو دو سال پیش در اتاوا جلوی ساختمان پارلمان اشاره کرد.
در شهرهای مختلف کانادا، از برنامه های موسیقی زنده گرفته تا شماره معکوس و آتش بازی و مهمانی های دوره همی در این شب برقرار است.
بزرگترین برنامه های اختصاصی جشن سال نو هر ساله در مرکز شهر تورنتو برگزار می شود و هزاران نفر هر سال در این شب در میدان های اصلی شهرها، شماهر معکوس ثانیه ها را انجام میدهند و در لحطه تحویل سال نو، از شادی و موسیقی و آتش بازی در کنار خانواده و دوستان خود لذت می برند.
در ادامه به چند مهمانی باشکوه شهر تورنتو در لحظه سال نو می پردازیم و همچنین از جشن های زیبای برگزار شده در شهر های دیگر استان انتاریو خواهیم گفت.

– جالب است بدانید که سیستم حمل و نقل عمومی در این شب در تورنتو رایگان است.
– آتش بازی شب سال نو در میدان بزرگ
این آتش بازی باشکوه در ساعت 12 شب صورت می گیرد. امسال سه شنبه شب ، مردم سراسر تورنتو در میدان Nathen Philip گرد هم می آیند و فرا رسیدن سال 2020 را در کنار هم جشن می گیرند. جشن های این شب از ساعت 8 شب آغاز خواهند شد و اگر علاقه مند به کنسرت های زنده و برنامه های مهیج و شاد مخصوص این شب هستید بصورت رایگان هستید خود را زودتر به میدان اصلی برسانید.

– گذراندن شب سال نو در کنار آبشار نیاگارا
جشن سال تو در کنار آبشار نیاگارا را می توان یکی از باشکوه ترین جشن های سال نو تعریف کرد. میتوانید از این فرصت تعطیلی استفاده کنید و به همراه خانواده و دوستان خود در آنجا که از امکانات تفریحی جذاب و متنوعی همراه است بگذرانید. از هشت شب تا نیمه شب می توانید از این جشن زیبا و بسیار شاد بهره جویید.
 
 
– جشن اسکیت در هاربر فرانت
در مرکز شهر، در چنین شبی، یکی از زیباترین جشن ها از ساعت 8 شب تا 2 صبح به میزبانی هاربرفرانت سنتر به اسکیتف رقص و موسیقی دعوت خواهید بود. پس اگر علاقه مند به اسکیت و رقص نور و اجرا هستید این مکانی زیبا در این شب برای شما خواهد بود.
 
البته آتش بازی ویژه سال نو در Skylon Tower را نیز فراموش نکنید. همچنین برنامه های محلی در نزدیکی خانه ها برقرار است.

جشن سال نو در ریچموندهیل، که در مجموعه ورزشی Richmond Green برگزار میشود و برنامه ای بزرگ و خانوادگی مخصوص ساکنان این شهر است.

جشن سال نو در مارکهام، برنامه های ویژه سال نو نیز در این شهر بسیار بزرگ و باشکوه است. از نکات خوب آن اختصاص دادن فعالیت های مرتبط به کودکان نیز است.

جشن سال نوی نیومارکت، که هر ساله برگزار میشود. مرکز Magna نیز برنامه های سرگرم کننده ویژه ای مخصوص خانواده ها هر ساله ترتیب می دهد.


گروه کانادا از ایران سال نوی میلادی بسیار پربار و خوبی را پیشاپیش برای شما آرزو مندست.
 
 
 

اگر شما همراهان گرامی کانادا از ایران هم مایل به مهاجرت به کانادا هستید و نمی دانید از کجا باید شروع کنید،

با پر کردن فرم ارزیابی و تماس با همکاران ما با دید بازتر و اطلاعات کامل و مطمئن پروسه مهاجرتی خود را استارت بزنید.

ما در اینستاگرام کانادا از ایران دنبال کنید.

 

 

کانال تلگرام گروه کانادا از ایران

 
در شبکه های اجتمائی به مابپیوندید
   
1+

نویسنده این مطلب: Saba

دیدگاه‌ خود را بنویسید

اسکرول به بالا