بهترین شهرهای کانادا جهت خرید خانه برای افراد مجرد

زمان مطالعه: 6 دقیقه

ما بهترین شهرها برای مجردها در کانادا و مکان های ایده آل برای افراد حرفه ای جوان داریم. برای این لیست ، ما هم بر تعداد زیاد افراد مجرد در شهر و هم بر وضعیت عمومی هر شهر تمرکز کردیم. بنابراین اگر مشتاق ترکیب و ادغام هستید، در اینجا 10 بهترین شهر برای مجردهای کانادا آورده شده است.

تا جایی که می توانید از بریتیش کلمبیا و انتاریو اجتناب کنید.

خرید خانه ممکن است به نظر برسد که گاهی از دسترس خارج شده است ، اما همه چیز فقط به مکانی که می خواهید زندگی کنید بستگی دارد. بازار املاک و مستغلات کانادا به اندازه جمعیت آن متنوع است و مکان های واقعاً مقرون به صرفه ای نیز در آنجا وجود دارد. حتی اگر مجرد باشید ، در برخی از شهرها داشتن خانه کاملاً امکان پذیر است.

داده های جمع آوری شده توسط Zolo نگاهی به بهترین شهرها برای کانادایی هایی دارد که با درآمد واحد زندگی می کنند.

🔸این رتبه بندی ها بر اساس قیمت متوسط خانه ، درآمد متوسط خانوارهای یک نفره ، رشد جمعیت ، نرخ بیکاری و درآمد ناخالص مورد نیاز برای خرید خانه ساخته شده است.

 

رجینا ، ساسکاچوان

اگر با درآمد تنها زندگی می کنید ، ممکن است پایتخت ساسکاچوان مکان مناسبی برای شما باشد. داده های زولو نشان می دهد ارزان ترین شهر با متوسط ​​قیمت خانه 290،000 دلار و درآمد متوسط ​​یک نفر 44،600 $ است. با حقوق ناخالص مورد نیاز 52000 دلار برای مالکیت خانه ، این تنها یک شکاف مقرون به صرفه 7،400 دلار است که کمترین میزان در کشور است.

 

ساسکاتون ، ساسکاچوان

در نزدیکی ساسکاتون کمی گران تر است و از نظر قیمت مقرون به صرفه بیشتر از Regina با 26813 دلار است. با این حال ، متوسط ​​قیمت خانه فقط 389،000 دلار تقریباً پایین است و هم به دلیل رشد بالای جمعیت و هم نرخ بیکاری پایین ، امتیازات بالایی را کسب کرده و آن را به یک انتخاب کامل برای یک متخصص تبدیل کرده است.

 

کلگری ، آلبرتا

خانه معروف Stampede یکی دیگر از بهترین شهرهای کشور برای افراد مجردی است که مایل به خرید ملک هستند. در حالی که هزینه یک خانه در این کشور به طور متوسط ​​467000 دلار است ، درآمد متوسط ​​برای یک خانوار تک نفره نیز تقریباً بیشتر از 52000 دلار است. جمعیت مجرد آن یکی از بالاترین افراد در کشور است که بیانگر توانایی افراد در خرید خانه های خود در شهر است.

 

اتاوا ، انتاریو

پایتخت این کشور یکی از متوسط ​​قیمت مسکن بالاتر با 543000 دلار است. با این حال ، این هنوز از میانگین کشوری پایین تر است و این شهر از نظر درآمد متوسط ​​برای خانوارهای یک نفره رتبه خوبی را کسب کرده است و حدود 43000 دلار فاصله استطاعت مالی دارد. گرچه به نظر می رسد این نسبتاً زیاد باشد ، اما هنوز از برخی بازارهای دیگر کشور پایین است.

 

وینیپگ ، مانیتوبا

مناطق اطراف وینیپگ با افزایش تعداد افراد در خانه از محبوبیت برخوردار است ، اما هنوز شهر مناسب برای افراد مجرد یک انتخاب عالی است. با متوسط ​​قیمت خانه 353،450 دلار ، درآمد لازم برای خریداران 70،000 دلار است. در حالی که متوسط ​​درآمد یک نفره در شهر تقریباً 32000 دلار فاصله استطاعت اقتصادی دارد ، نرخ بیکاری پایین آن همچنان یک گزینه مطلوب است.

 

ادمونتون ، آلبرتا

ادمونتون یکی از معقول ترین شکاف های مقرون به صرفه برای افرادی را که می خواهند خانه خود را داشته باشند ، با قیمت 16،065 دلار است. با هزینه خانه هایی در محلی در محله 367000 دلار و درآمد متوسط ​​یک نفره 47935 دلار ، سرمایه آلبرتا گزینه عالی برای صاحب خانه مجرد مجرد است.

Zoocasa ، یک کارگزاری کامل خدمات ، تحلیلی در مورد ارزانترین و مقرون به صرفه ترین شهرهای کانادا برای خریداران مسکن مجزا بر اساس قیمت آپارتمان معیار در 15 منطقه در کانادا منتشر کرده است.

 

مقرون به صرفه ترین شهرهای کانادا برای خریداران خانه های مجرد

☑️از منظر دید و برررسی Zoocasa، ادمونتون مقرون به صرفه ترین شهر برای خریداران با درآمد کم و مجرد است ، هنگامی که درآمد متوسط ​​شهر و قیمت آپارتمان را مقایسه می کنید ، ساسکاتون و رجینا به ترتیب در مکان های دوم و سوم قرار دارند. ساسکاتون مقرون به صرفه ترین شهر فقط براساس قیمت است.

قیمت متوسط ​​آپارتمان در ادمونتون حدود 183،800 دلار است و شما فقط 9190 دلار (5٪) به عنوان پیش پرداخت نیاز دارید. گرچه قیمت ها در ساسکاتون حدود 169.500 دلار است ، اما ادمونتون در جایگاه نخست قرار دارد زیرا درآمد پس از مالیات 42.360 دلار در ادمونتون است ، در حالی که در ساسکاتون تنها 36930 دلار است.

در کلگری ، شهری که بالاترین میانگین درآمد مجرد کانادا را با 44957 دلار دارد ، هزینه متوسط ​​آپارتمان 257،300 دلار است.

🔻پنج شهر مقرون به صرفه برای خریداران تک خانه بر اساس درآمد متوسط ​​و قیمت آپارتمان:

  1. ادمونتون
  2. ساسکاتون
  3. رجینا
  4. کلگری
  5. مونتکتون

CMHC می گوید همیلتون ، مونتکتون در برابر حباب مسکن بسیار آسیب پذیر می شوند

طبق آمار کانادا ، 4.0 میلیون کانادایی به تنهایی زندگی می کنند و 14٪ از جمعیت 15 سال به بالا را نشان می دهند. اخیراً ، Rentals.ca با تجزیه و تحلیل نرخ اجاره در کانادا دریافت که انتاریو و بریتیش کلمبیا بالاترین نرخ اجاره تا اینجای سال 2021 را دارند.

 

شهر مورد علاقه شما برای سکونت در کانادا کجاست؟
در زمینه خرید و اجاره خانه در کانادا به هر گونه راهنمایی نیاز دارید سوالاتتون رو در بخش کامنت ها از ما بپرسید.

اگر شما همراهان گرامی کانادا از ایران هم مایل به مهاجرت به کانادا هستید و نمی دانید از کجا باید شروع کنید،

با پر کردن فرم ارزیابی و تماس با همکاران ما با دید بازتر و اطلاعات کامل و مطمئن پروسه مهاجرتی خود را استارت بزنید.

ما در اینستاگرام کانادا از ایران دنبال کنید.

 

 

کانال تلگرام گروه کانادا از ایران

 
در شبکه های اجتمائی به مابپیوندید
   
0

نویسنده این مطلب: Saba

دیدگاه‌ خود را بنویسید

اسکرول به بالا