تبدیل ویزای توریستی یا ویزای مولتیپل به ویزای تحصیلی

زمان مطالعه: 3 دقیقه

تبدیل ویزای توریستی یا ویزای مولتیپل به ویزای تحصیلی

فرصتی جدید برای آن دسته از دوستانی که قصد مهاجرت به کانادا را دارند اما با توجه به شرایط فعلی آنها این امکان وجود ندارد . با تبدیل ویزای توریستی به ویزای تحصیلی این امکان برای شما وجود خواهد داشت .

ابتدا بهتر است با ویزای مولتیپل 5 ساله آشنا شوید:

ویزای توریستی یا ویزای مولتیپل کانادا یک ویزا با مدت اعتبار 5 سال می باشد که این مجوز را به دارندگان این ویزا می دهد که در این 5 سال به طور آزادانه و بدون محدودیت به این کشور تردد داشته باشند و نیازی به تمدید هر ساله ندارند و درهر بار ورود 6 ماه می توانند در این کشور اقامت داشته باشند و پس از این 6 ماه باید کشور را ترک نموده و در صورت تمایل مجددا وارد این کشور شوند .
لازم به ذکر است که دراصل مدت اعتبار ویزای مولتیپل کانادا 10 سال است ولی با توجه به اعتبار گذرنامه ایرانی که 5 ساله می باشد اعتبار این ویزا نیز 5 سال است و تا یک ماه قبل از تاریخ انقضای گذرنامه اعتبار دارد.

طبق قوانین جدید اداره مهاجرت کانادا امکان تغییر ویزای توریستی کانادا (مولتیپل 5 ساله) به ویزای تحصیلی و اخذ اقامت دائم وجود دارد و اگر شخصی با ویزای توریستی وارد خاک کانادا شود و موفق به ثبت نام در یکی از موسسات آموزشی (کالج یا دانشگاه) معتبر مورد تایید اداره مهاجرت شود امکان تغییر وضعیت از ویزای توریستی به تحصیلی وجود دارد و چنانچه هدف از تحصیل، دریافت اقامت دائم باشد، با کسب سابقه تحصیل و کار در کانادا میتوان امتیاز اکسپرس انتری را دریافت کرد.

اگر شما همراهان گرامی کانادا از ایران هم مایل به مهاجرت به کانادا هستید و نمی دانید از کجا باید شروع کنید،

با پر کردن فرم ارزیابی و تماس با همکاران ما با دید بازتر و اطلاعات کامل و مطمئن پروسه مهاجرتی خود را استارت بزنید.

ما در اینستاگرام کانادا از ایران دنبال کنید.

کانال تلگرام گروه کانادا از ایران

در شبکه های اجتمائی به مابپیوندید
 
5/5
0

نویسنده این مطلب: Samaneh

دیدگاه‌ خود را بنویسید

اسکرول به بالا