حضور پر رنگ انتاریو در اکسپرس انتری

زمان مطالعه: 6 دقیقه
نتایج برنامه استانی OINP در سال 2019 نشان می دهد که درصد بالایی از نامزدهای استانی جزو کاندیداهای اکسپرس انتری و نیرو کار فناوری رفته اند.
بیش از نیمی از متقاضیان اصلی که سال گذشته نامزدی استانی را از انتاریو دریافت کرده بودند، از طریق یکی از سه جریان مرتبط با Express-Entry دعوت شدند.
جریان ورودی با اولویت های سرمایه انسانی انتاریو در این استان بیشترین تعداد نامزدها را از همه برنامه های نامزد مهاجرین انتاریو (OINP) در سال 2019 به ارمغان آورد. تقریبا 51 درصد از کل متقاضیان ، یا 3.750، به لطف جریانهای تقویت شده انتاریو، که با همکاری سیستم فدرال اکسپرس انتری کار می کنند نامزد شدند.

برنامه نامزد مهاجران فنی انتاریو در تابستان سال 2019 راه اندازی کرد. این دراو ها برای کمک به انتاریو برای برآوردن نیازهای رو به رشد نیروی کار ماهر در بخش فنی استان ایجاد شده است.
Express Entry برنامه های مربوط به سه برنامه مهاجرت در کلاس اقتصادی کانادا را کنترل می کند: این مجموعه متقاضیان را برای سه برنامه اصلی مهاجرت نیروی کار ماهر کانادا مدیریت می کند: دسته نیروی کار ماهر فدرال، مشاغل دارای مهارت و تجربه کانادایی، که از سراسر جهان بر اساس امتیازات و معیارهای خود مهاجر جذب می کنند. سیستم اکسپرس انتری به نامزدها بر اساس تسلط بر زبان انگلیسی یا زبان فرانسوی، سن، تحصیلات و سابقه کار و ارتباط با استان ساسکاچوان امتیازدهی می کند. برای کاندیدهایی که بالاترین امتیاز را داشته باشند طی پذیرش های بعدی از صف انتظار EOI انتخاب می شوند.

اکثر استانها ، مانند انتاریو ، دارای جریانهای پیشرفته ای هستند که به برنامه های مهاجرتی استانی اجازه می دهد نامزدها را با پروفایل در صف اکسپرس انتری معرفی کنند.
نامزدی استانی به طور موثر تضمین می کند که یک نامزد برای دریافت دعوت نامه درخواست (ITA) برای اقامت دائم کانادا انتخاب می شود.
 
 
OINP می گوید حدود 33 درصد از کل نامزدها در سال گذشته به دلیل نامزدهای OINP Tech Draws که تحت جریان اولویت های سرمایه انسانی فعالیت می کنند ، به داوطلبان دارای تجربه کار یا یک پیشنهاد شغلی در یک حرفه فنی اقامت دائم اخذ کردند. نیروهای کار فن آوری نیاز به تجربه کار یا پیشنهاد شغلی در مشاغل فنی واجد شرایط دارند ، از جمله مهندسین نرم افزار و طراحان ، برنامه نویسان رایانه ، توسعه دهندگان رسانه های تعاملی ، تحلیلگران سیستم های IT و مشاوران فناوری.

گرچه پیشنهادهای شغلی الزامی برای افزایش امیتاز این جریان نیست ، اما درصد زیادی از کاندیداهای استان برای کاندیداهایی که مشاغل انتصابی در انتاریو داشتند، جذب شدند. دانشجویان بین المللی نیز بخش عمده ای از تخصیص ها را به عهده گرفتند.

برنامه های OINP Tech از طریق جریان مهاجرت با اولویت های سرمایه انسانی استان انجام می شود، که به OINP اجازه می دهد تا استخر اکسپرس انتری فدرال را برای نامزدهایی که شرایط لازم برای این جریان برآورده می کنند، جستجو کند.

✔ برای اینکه نامزدی خود را از طریق جریان نیروی کار ماهر فنی انتاریو در نظر بگیرید، اولین قدم این است که بدانید آیا واجد شرایط استخر ورود به سیستم Express هستید.
برای اینکه برای یک پذیرش بخش فنی در نظر گرفته شوند، داوطلبان باید دارای مشخصات واجد شرایطی باشند که تحت طبقه کارگر ماهر فدرال یا کلاس تجربه کانادایی ثبت شده اند، که هر دو توسط سیستم اکسپرس انتری فدرال اداره می شوند. به تمام کاندیداها در پول اکسپرس انتری نمره ای تحت CRS داده می شود که براساس عواملی مانند سن، تحصیلات، تجربه کاری ماهر و مهارت در زبان انگلیسی یا فرانسوی است.
 
 
نامزدها از تقریباً 1900 کارفرمای انتاریو در هر صنعت مراجعه می کردند. حداقل 35 درصد از نامزدها پیش از نامزدی، پیشنهاد کار در انتاریو را داشتند. بیش از 96 درصد دارای مدرک تحصیلی بعد از متوسطه بودند و حداقل 53 درصد معیار زبان کانادایی (CLB) هفت یا بالاتر را حداقل در یکی از زبانهای رسمی کانادا داشتند.

انتاریو همچنین 6.1 درصد از نامزدهای خود را به کاندیداهای فرانسوی یا کاندیدهایی که دارای مهارت زبان فرانسوی بالا بودند صادر کرد و از هدف پنج درصد خود فراتر رفت. بیشتر این متقاضیان نامزدها را در زیر جریان کارگر فرانسوی زبان و جریان اولویت سرمایه انسانی دریافت کردند.
در ابتدا برای سال 2019 تعداد 6.650 نامزد استانی به این استان اختصاص داده شده بود، اما این افزایش پس از آن بود که استان در ماه نوامبر تخصیص کامل خود را مشخص کرد و به آن هم رسید. دولت فدرال در ماه ژانویه 700 نامزد اضافی را به انتاریو اعطا کرد که تا پایان سال تکمیل شدند.
انتاریو همچنین 41 متقاضی را از طریق پروژه پایلوت مشاغل با NOC C ، مشاركت فدرال-استانی كه برای ایجاد مسیرهای اقامت دائم برای كارگران دارای مهارت كمتر با تقاضاهای شغلی ایجاد شده بود، ایجاد كرد. این تعداد نامزدها در سال 2019 را به 7391 متقاضی اصلی رساند ، که 6340 همسر و وابستگان برای کل 13،731 مهاجر جدید به انتاریو آوردند.

OINP می گوید که آنها هنوز عدد مشخصی برای سال 2020 برنامه ریزی نکرده است.
 

 

انتاریو از طریق برنامه مهاجرتی خود OINP افراد واجد شرایط را جهت اعطای اقامت دائم کانادا جذب می کند.

 

 

اگر شما همراهان گرامی کانادا از ایران هم مایل به مهاجرت به کانادا هستید و نمی دانید از کجا باید شروع کنید،

با پر کردن فرم ارزیابی و تماس با همکاران ما با دید بازتر و اطلاعات کامل و مطمئن پروسه مهاجرتی خود را استارت بزنید.

ما در اینستاگرام کانادا از ایران دنبال کنید.

 

 

کانال تلگرام گروه کانادا از ایران

 
در شبکه های اجتمائی به مابپیوندید
 
0

نویسنده این مطلب: Saba

دیدگاه‌ خود را بنویسید

اسکرول به بالا