خبری خوب در مورد دانشجویان بین المللی

زمان مطالعه: 6 دقیقه

 

دانشجویان بین المللی اکنون با دوره های آنلاین واجد شرایط PGWP هستند.

 

دانشجویان بین المللی که برنامه های تحصیل خود را در کانادا شروع می کنند در هفته های آینده مجاز به در دوره های آنلاین نمی شوند اگر در نهایت متقاضی دریافت اجازه کار برای تحصیلات تکمیلی (PGWP) شوند. PGWP به دانشجویان بین المللی اجازه می دهد تا حداکثر سه سال در کانادا کار کنند. این راهی برای کسب تجربه کار در کانادا است ، که در برنامه های مهاجرت طبقه اقتصادی که منجر به اقامت دائم می شود ، بسیار ارزشمند است.

تحقیقات دولت کانادا نشان می دهد که افرادی که تجربه کانادایی دارند قبل از اقامت دائم ، تمایل دارند به سرعت در بازار کار ادغام شوند. به همین ترتیب ، بسیاری از بیش از 80 برنامه مهاجرتی در کلاس اقتصادی ، نامزدی را که دارای تجربه کانادایی با امتیاز اضافی هستند ، پاداش می دهند یا مخصوص دانشجویان بین المللی هستند.
در شرایط عادی ، دانشجویان بین المللی باید به طور مداوم تمام دوره آموزشی را در کانادا تحصیل کنند تا حداقل هشت ماه طول بکشد تا واجد شرایط این مجوز کار باشند. تحصیل آنلاین می تواند یک متقاضی را برای PGWP واجد شرایط نکند.

🔶 این اصلاح موقت اقدامی دیگر است كه كانادا در جهت انعطاف پذیری سیاست های مهاجرت خود انجام داده و از مزاحمت برنامه های مددجویان مهاجرت در دوره ای كه در آن به دنبال مهار شیوع بحران ویروس کرونا است جلوگیری كرده است.
🔶 با توجه به اینکه بسیاری از دوره ها مجبور شده اند مطابق با اقدامات پیشگیری از شیوع کرونا به صورت آنلاین حرکت کنند، اداره مهاجرت، پناهندگان و شهروندی کانادا (IRCC) اجازه می دهد تا دانشجویان بین المللی ثبت نام شده در این دوره ها واجد شرایط PGWP شوند.

 

⭕️ دوستانی که دارای Study Permit هستند و یا ویزای تحصیلی آنها قبول شده اما هنوز موفق به دریافت ویزا نشده اند، میتوانند تحصیل خود را به شکل Online شروع کنند.

✅ این همچنین شامل دانشجویانی می شود که دارای مجوز تحصیل هستند، یا برای یک برنامه که از ماه می یا ژوئن شروع می شود مورد تأیید قرار گرفتند ، اما در میان محدودیت های سفر قادر به سفر به کانادا نیستند.
دانشجویان بین المللی در این مخمصه می توانند کلاسهای خود را در حالی خارج از کانادا شروع کنند و در صورتی که زودتر نتوانند به کانادا سفر کنند ، می توانند نیمی از برنامه خود را در خارج از کشور انجام دهند.

– دانشجویان بین المللی که پس از 18 مارس برای دریافت مجوز تحصیل مورد تأیید قرار گرفتند، در حال حاضر از ممنوعیت مسافرت کانادا که تا 30 ژوئن برقرار است معاف نیستند.

⭕️ طبق قوانین مهاجرتی کانادا، چنانچه تحصیل شما Online باشد برای اخذ ویزای کار پس از تحصیل یا همان Postgraduate Work Permit دچار مشکل خواهید شد.

⭕️ اما خبر بهتر این است که با این اعلامیه، اداره مهاجرت توافق کرده است چنانچه دوره آنلاین بیش از نیمی از کل دوره تحصیل نباشد، مشکلی برای ویزای کار پس از تحصیل پیش نخواهد آمد.

💠 لذا دانشجویانی که دارای ویزای تحصیلی و یا Study Permit بوده و خارج از کانادا تشریف دارند میتوانند بدون هیچ مشکلی تحصیل خود را به شکل آنلاین شروع کرده و نیازی به دیفر کردن ندارند.
💠 دوستانی که در داخل کانادا هم هستند میتوانند تحصیل خود را به شکل آنلاین انجام داده و نگران ویزای کار پس از تحصیل خود نباشند.

✅ بسیاری از دانشجویان بین المللی که مایل به انتقال به اقامت دائم هستند ، از اصلاحات موقتی IRCC استقبال می کنند.

مطابق نظرسنجی توسط دفتر آموزش بین المللی کانادا ، 60 درصد دانشجویان بین المللی کانادا نشان دهنده دارای تمایل به این اقدام هستند. به دست آوردن PGWP یک پله مهم برای اینگونه دانشجویان بین المللی است زیرا این امکان را به آنها می دهد تا تجربه کانادایی را که اغلب برای واجد شرایط بودن برای برنامه مهاجرت طبقه اقتصادی لازم دارند ، بدست آورند.
✅ در سال 2018 ، یک چهارم از تقریباً 90 هزار نفری که دعوتنامه تحت عنوان اکسپرس انتری دریافت کرده اند دانشجوی سابق بین المللی بودند.

اگر شما همراهان گرامی کانادا از ایران هم مایل به تحصیل در کانادا هستید و نمی دانید از کجا باید شروع کنید،

با پر کردن فرم ارزیابی و تماس با همکاران ما با دید بازتر و اطلاعات کامل و مطمئن پروسه مهاجرتی خود را استارت بزنید.

ما در اینستاگرام کانادا از ایران دنبال کنید.

کانال تلگرام گروه کانادا از ایران

 در شبکه های اجتمائی به مابپیوندید
   
0

نویسنده این مطلب: Saba

دیدگاه‌ خود را بنویسید

اسکرول به بالا