دانشگاه کینگز کالج

زمان مطالعه: 6 دقیقه

دانشگاه کینگز کالج

💢 معرفی :


دانشگاه کینگز کالج، قدیمی ترین دانشگاه کانادا به حساب می آید که جامعه دانشگاهی کوچک و فوق العاده پر جنب و جوش است و در هالیفاکس، نوا اسکوشیا واقع شده است.
این کالج در سطح ملی و بین المللی برای برنامه های میان رشته ای در علوم انسانی و روزنامه نگاری شناخته شده است. این دانشگاه با سابقه غنی بسیاری از سنت های آکادمیک خود را حفظ کرده است کینگز از بهترین دانشگاه های کوچک کاناداست و در رده بندی ها کاملا مطرح می باشد. کمپس دانشگاه ۲۱۰۰۰ متر مربع مساحت دارد و حدود ۶۰۰ دانشجو از ملیت های مختلف در حال تحصیل می باشند.
در کل کانادا، هیچ موسسه آموزش عالی دیگری مانند کینگز، با این کیفیت بالای تدریس، وجود ندارد.
کلاس های کم جمعیت، تعامل و همکاری بالا میان اساتید و دانشجویان، دوره های با کیفیت، خدمات دانشجویی گسترده و حس همکاری محیطی بسیار عالی برای دانشجویان به وجود می آورد. این دانشگاه با امکانات و اعتبار و شهرت دانشگاه وسترن همراه است و بهترین ویژگی های موجود در هر دو را ارائه می دهد.
در ابتدا نام آن Christ the King’s بود و در سال 1966 به کالج King’s تغییر نام داد.
King’s دانشگاهی کاتولیک است که متعهد به ایجاد جامعه ای دانشگاهی جهت نیل به یادگیری آموزه های مسیحیت و دستیابی به حقیقت می باشد.
تعدادی از این رشته ها در مقطع ارشد نیز ارائه می شوند. دانشگاه از لحاظ تحقیقاتی بسیار فعال است. دانشجویان کینگ به کلیه امکانات و خدمات در دانشگاه وسترن دسترسی کامل دارند و مدرک فارغ التحصیلی آنها از دانشگاه وسترن صادر می شود. به عنوان یک دانشگاه کاتولیک، کینگ بر ارزش هر فرد و اهمیت عدالت اجتماعی تأکید دارد. دانشجویان از همه ادیان و پیشینه استقبال می شوند.
کینگ به دلیل برنامه های عالی دانشگاهی، اعصای بورسیه های سخاوتمندانه و خدمات جامع دانشجویی، در سطح ملی و بین المللی به رسمیت شناخته شده است.

کینگ با ارائه برنامه های اخذ درجه در رشته های هنری، علوم اجتماعی، مدیریت و کار اجتماعی (هم کارشناسی مددکار اجتماعی (ممتاز) و هم کارشناسی ارشد مددکار اجتماعی، تقریباً 3500 دانشجوی تمام وقت و نیمه وقت از سراسر کانادا و همچنین 35 کشور دیگر دارد.
یک کالج دانشگاه کاتولیک دولتی است که در جستجوی آزاد حقیقت و کشف و به اشتراک گذاری دانش و خدمت به بشریت است.
کینگ با ادغام برنامه های دانشگاهی در هنرهای لیبرال با پشتیبانی همه جانبه دانشجویان، با توسعه ظرفیت آنها برای تفکر انتقادی، بیان، خلاقیت و عملکرد اخلاقی، فضای فراگیر و توانمندی برای دانشجویان ایجاد می کند.
کینگ از جایگاه دوم مؤسسه آموزش عالی برخوردار است.
کلاس های کوچک، تعامل فشرده دانشجویان/هیئت علمی، برنامه های با کیفیت، خدمات جامع دانشجویی و احساس جامعه باعث ایجاد محیطی عالی برای دانشجویان می شود. کینگ همراه با امکانات و شهرت در حد جهانی وسترن، «بهترین های هر دو جهان» را پیشنهاد می کند.
دانشگاه کینگز کالج یک موسسه چهار ساله است، و اکثر دانشجویان بعد از اتمام دوره چهار ساله تحصیلی خود، برای ادامه تحصیل در مقاطع تکمیلی در دانشگاه دالهاوزی ثبت نام می کنند.
دانشگاه کینگز یک تجربه آموزشی منحصر به فرد فراهم می کند، و به تازگی برای اولین بار در کانادا در نظرسنجی ملی در رابطه با مشارکت دانشجویان برای برنامه سال اول خود، رتبه اول را کسب کرد.
دانشگاه کینگز کوچک اما فعال است. این کالج در هالیفاکس، نوااسکوشیا (جایگاه 9 موسسه تحصیلی بعد از متوسطه) واقع شده است. شهر هالیفاکس با 370،000 نفر جمعیت، مرکز تجاری چهار استان آتلانتیک کاناداست.

🟥 رشته مقطع کارشناسی ارشد

• مددکاری اجتماعی (MSW)

 

🟥 مدارک مورد نیاز برای پذیرش

• ترجمه ریزنمرات و مدرک تحصیلی
• مدرک زبان
• انگیزه نامه
• توصیه نامه
• تکمیل فرم پذیرش

🟥 شرایط مورد نیاز پذیرش مقطع کارشناسی:


⭕ گواهی تکمیل دوره پیش دانشگاهی به همراه ریز نمرات
⭕ مدرک دیپلم متوسطه/ گواهی ملی دبیرستان
⭕ شرایط مورد نیاز زبان انگلیسی:
تافل:حداقل نمره 90-85 در بخش IBT ، حداقل نمره 580 در بخش PBT و نمره 4.5 در TWE
آیلتس: کسب حداقل نمره کلی 6.5 ، نمره هیچ بخشی کمتر از 6 نباشد.

🟥 شرایط مورد نیاز پذیرش مقطع تحصیلات تکمیلی:


⭕ کسب مدرک کارشناسی BSW با حداقل نمره معدل کلی 70% در دو سال پایانی تحصیل
⭕ تکمیل دوره هایی در زمینه روشهای آماری و تحقیقاتی
⭕ ارسال رزومه
⭕ دو استاد مرجع غیر دانشگاهی
⭕ شرایط عمومی مورد نیاز زبان انگلیسی:
تافل: حداقل نمره 100 در iBT، حداقل نمره 250 در SEV (نسخه الکترونیک)؛ و حداقل نمره 5.6 در TSW حداقل نمره 600 در PBT؛ و حداقل نمره 5.6 در TSW
آیلتس(آکادمیک): کسب حداقل نمره کلی 7

اگر شما همراهان گرامی کانادا از ایران هم مایل به مهاجرت به کانادا هستید و نمی دانید از کجا باید شروع کنید،

با پر کردن فرم ارزیابی و تماس با همکاران ما با دید بازتر و اطلاعات کامل و مطمئن پروسه مهاجرتی خود را استارت بزنید.

ما در اینستاگرام کانادا از ایران دنبال کنید.

 

کانال تلگرام گروه کانادا از ایران

در شبکه های اجتمائی به مابپیوندید
 
5/5
0

نویسنده این مطلب: Saba

دیدگاه‌ خود را بنویسید

اسکرول به بالا