درآمد مورد نیاز برای خرید خانه در آلبرتا

زمان مطالعه: 4 دقیقه
     

اگر در جستجوی خرید خانه هستید و در استان آلبرتا زندگی می کنید، باید گفت که شانس با شما یار بوده است چرا که با توجه به برابری میزان درآمد خانوار با قیمت خانه ها، امکان دسترسی و خرید خانه های مقرون به صرفه نسبت به دیگر استان های کانادا بیشتر است.

Zoocasa، وب سایت کارگزاری املاک که آمار مربوط به املاک و مستغلات کانادا را بررسی و تجزیه تحلیل می کند، متوجه شده است که خرید خانه در مهد رزهای وحشی (Wild Rose) یعنی آلبرتا، در مقایسه با سایر استان ها مثل انتاریو و بریتیش کلمبیا، بسیار مقرون به صرفه تر است.
مردمی که دارای درآمد میانگین سالانه هستند می توانند با آن خانه ای در حد متوسط در تمامی 25 بازار عمده استان آلبرتا خریداری کنند. برای تعیین میزان مقرون به صرفه بودن هر شهر، Zoocasa قیمت های میانگین خانه را از شهرهای مختلف جمع آوری نموده و میزان درآمد مورد نیاز هر خانوار را جهت استفاده از وام خرید مسکن محاسبه کرده است.
کلگری دومین شهر گران در این استان است و میزان درآمد سالانه مورد نیاز برای خرید خانه (به ارزش 468،634 دلار در ماه اکتبر)، معادل 63،925 دلار می باشد که حدود 33،409 دلار کمتر از متوسط درآمد خانوار (97،334 دلار) در این شهر است. این حاشیه برای گران ترین شهر استان یعنی Canmore حتی کمتر هم بود. در این شهر درآمد مورد نیاز (به میزان 94،998 دلار در سال) برای داشتن یک خانه متوسط فقط 3،908 دلار کمتر از درآمد متوسط خانوار (98،906 دلار) می باشد یعنی به عبارت دیگر، خریداران مسکن در این شهر می توانند خانه هایی با قیمت متوسط 696،421 دلار بخرند و در آخر هم حدود 3،908 دلار از درآمد سالانه شان اضافه خواهد آمد.

 

با این حال، حتی شهرهایی از آلبرتا که قیمت خانه در آنها بالاتر از بقیه بخش های استان می باشد، در مقایسه با بسیاری از شهرها در بریتیش کلمبیا و انتاریو، از نظر اختلاف بین میانگین درآمد سالانه و درآمد مورد نیاز برای خرید یک خانه متوسط، شرایط بسیار بهتری دارند. به گزارش Zoocasa، مقرون به صرفه ترین شهر برای زندگی در آلبرتا، Fort McMurray است. البته به نظر می رسد که این موضوع تا حد زیادی تحت تأثیر میانگین بالای درآمد متوسط در این شهر قرار گرفته است. یعنی از طرفی میزان میانگین درآمد سالانه در این شهر بالاتر و در حدود ۱۹۵،۶۵۶ دلار است، و از طرف دیگر میانگین درآمد مورد نیاز برای خرید خانه تنها ۵۱،۰۶۶ دلار است.

اگر میزان درآمد متوسط را در نظر نگیرید، شهرهای Cold Lake ،Lethbridge ،Lloydminster ،CamroseMedicine Hat و High River ارزانترین محل ها برای زندگی هستند، چرا که میانگین قیمت خانه ها در این مناطق کمتر از ۳۰۰ هزار دلار می باشد.

اینفوگرافی زیر توسط Zoocasa با توجه به آمار ارائه شده توسط هیات مدیره مشاوران املاک کلگری، انجمن فروشندگان مسکن ادمونتون، انجمن مشاوران املاک Lethbridge و Medicine Hat، انجمن مشاوران آلبرتای مرکزی و جمعیت مشاوران املاک کانادا ارائه شده است.

 

تمامی قیمت ها و درآمدها مربوط به اکتبر ۲۰۱۸ می باشند، به جز شهرهای Camrose ،Red Deer و Sylvan Lake که آخرین آمار موجود، مربوط به ماه سپتامبر سال جاری بوده است.
 
 

اگر شما همراهان گرامی کانادا از ایران هم مایل به مهاجرت به کانادا هستید و نمی دانید از کجا باید شروع کنید،

با پر کردن فرم ارزیابی و تماس با همکاران ما با دید بازتر و اطلاعات کامل و مطمئن پروسه مهاجرتی خود را استارت بزنید.

ما در اینستاگرام کانادا از ایران دنبال کنید.

 

 

کانال تلگرام گروه کانادا از ایران

 
در شبکه های اجتمائی به مابپیوندید
   
0

نویسنده این مطلب: Main Admin

دیدگاه‌ خود را بنویسید

اسکرول به بالا