راه اندازی مسیرهای مهاجرتی جدید آلبرتا

زمان مطالعه: 5 دقیقه
آلبرتا دو مسیر مهاجرتی جدید مخصوص فارغ التحصیل جدیدی که می خواهند در این استان کسب و کار راه اندازی کنند ایجاد کرد.

فارغ التحصیلان بین المللی از دوره متوسطه آلبرتا دو گزینه جدید برای مهاجرت به کانادا دارند.
برنامه نامزدهای مهاجرتی آلبرتا (AINP) در حال راه اندازی دو مسیر مهاجرت جدید برای تشویق فارغ التحصیلان بین المللی برای افتتاح مشاغل در آلبرتا است که ایجاد مشاغل جدید با درآمد بالا و کمک به تنوع اقتصادی می کند.
جریان مهاجرت کارآفرینان فارغ التحصیل بین المللی از 26 اکتبر آغاز می شود. این برنامه جدید نامزد استانی (PNP) ویژه دانش آموختگان دانشجوی بین المللی اخیر از دوره متوسطه بعد از دبیرستان آلبرتا است. جریان جدید مهاجرت بر روی سیستم ابراز علاقه عمل می کند ، که اکنون برای ارسال ها باز است.

داوطلبانی که ابراز علاقه کنند ، توسط AINP ارزیابی می شوند و به آنها امتیاز می دهند. داوطلبان با بالاترین رتبه دعوتنامه ای را برای ارسال درخواست کسب و کار دریافت می کنند. فقط داوطلبانی که دعوت نامه یا درخواست برای دریافت درخواست را دریافت می کنند ، می توانند به پورتال AINP دسترسی پیدا کنند و روند را شروع کنند. دریافت درخواست تضمینی برای دریافت اقامت دائم کانادا نیست.

 

آلبرتا همچنین جریانفارغ التحصیلان خارجی را در ژانویه 2021 راه اندازی خواهد کرد. این جریان برای فارغ التحصیلان دانشجویی بین المللی از دانشگاه ها و کالج های برتر ایالات متحده است که می خواهند یک کسب و کار راه اندازی کنند و در جوامع آلبرتا مستقر شوند. جزئیات بیشتر در مورد این جریان در اواخر سال جاری در دسترس خواهد بود.
 

معیارهای واجد شرایط بودن برای جریان مهاجرت کارآفرینان فارغ التحصیل بین المللی:


فارغ التحصیلان دانشجویی بین المللی از دانشگاه و کالج های آلبرتا برای در نظر گرفتن جریان مهاجرت کارآفرینان بین المللی فارغ التحصیل باید معیارهای صلاحیت زیر را داشته باشند.
🟢 آنها باید برای ایجاد مشاغل جدید یا خرید مشاغل موجود به آلبرتا مهاجرت کنند و حداقل 34 درصد مالکیت شرکت را داشته باشند. نوع کسب و کار پیشنهادی نباید در لیست مشاغل غیر واجد شرایط آلبرتا باشد.
🟢بر اساس صفحه وب AINP ، داوطلبان حداقل به شش ماه تجربه کار تمام وقت نیاز دارند که می تواند ترکیبی از مدیریت فعال یا مالکیت تجاری باشد. این همچنین می تواند شامل یک معادل تجربه با، شتاب دهنده تجارت یا دوره های برنامه کارآفرینی باشد.
🟢آنها همچنین نیاز به حداقل دو سال تحصیل تمام وقت در آلبرتا ، با مدرک یا دیپلم از یک موسسه تعیین شده پس از دوره متوسطه در آلبرتا دارند. آنها همچنین باید دارای مجوز کار پس از فارغ التحصیلی باشند که حداقل به مدت دو سال در زمان ارسال EOI معتبر باشد.
🟢 داوطلبان واجد شرایط همچنین به حداقل معیار زبان کانادایی (CLB) حداقل هفت در تمام مهارت های انگلیسی یا فرانسوی نیاز دارند.
🟢 این تجارت باید از طریق ایجاد شغل ، سرمایه گذاری و مالکیت فکری توسعه یافته از جمله مزایای اقتصادی برای آلبرتا باشد.
🟢 نامزدهای سنی 21 تا 49 سال نیز دارای یک مزیت هستند.
 
 
اگر نامزد یا همسر وی یا شریک قانونی خانواده داشته و به طور تمام وقت در آلبرتا زندگی کند ، این نیز شانس آنها را افزایش می دهد.
اگر حداقل یک سال سابقه کار تمام وقت در آلبرتا یا حداقل دو سال تحصیل تمام وقت در دوره متوسطه آلبرتا داشته باشند ، همسران یا شرکای قانونی می توانند در درخواست وی شرکت کنند. اگر آنها تجربه آلبرتا را نداشته باشند ، اگر دارای CLB حداقل پنج زبان انگلیسی یا فرانسوی در تمام توانایی های زبان باشند ، به آنها کمک می کند.
 
 

اگر شما همراهان گرامی کانادا از ایران هم مایل به مهاجرت به کانادا هستید و نمی دانید از کجا باید شروع کنید،

با پر کردن فرم ارزیابی و تماس با همکاران ما با دید بازتر و اطلاعات کامل و مطمئن پروسه مهاجرتی خود را استارت بزنید.

ما در اینستاگرام کانادا از ایران دنبال کنید.

 

 

کانال تلگرام گروه کانادا از ایران

 
در شبکه های اجتمائی به مابپیوندید
 
 
0

نویسنده این مطلب: Saba

دیدگاه‌ خود را بنویسید

اسکرول به بالا