ساخت پروفایل اکسپرس انتری

زمان مطالعه: 5 دقیقه

 

 
لطفا توجه کنید که برای ساخت پروفایل و ورود به Pool اکسپرس انتری حتما باید واجد شرایط باشید. در واقع باید حداقل ۶۷ امتیاز از سیستم FSW را داشته باشید. برای اطلاعات بیشتر این لینک مطالعه کنید.
بعد از اینکه تمام اطلاعات را وارد کردید در صفحه‌ای مانند زیر یک کد دریافت می‌کنید که آن را برای استفاده بعدی باید یادداشت نمائید. در صورتیکه تمامی اطلاعات در این مرحله را با دقت و بصورت صحیح وارد نمایید، می توانید با استفاده از همان کد هنگام ساخت پروفایل اصلی، اطلاعات وارد شده را بصورت خودکار منتقل نمائید. اگر کد را فراموش کردید یا از صحت کامل اطلاعات وارد شده اطمینان ندارید، می توانید مجدداً اطلاعات را بصورت دستی وارد نمائید و از کد استفاده نکنید.

🔷 Sign-in Partner: این در واقع سرویس الکترونیکی دسترسی به خدمات دولتی کانادا می باشد که اصولاً برای افرادی قابل استفاده می باشد که داخل کانادا دارای چنین نام کاربری و رمز عبوری باشند. پارتنرها نیز شرکت هایی هستند که با فناوری SecureKey همکاری نموده و این امکان را به مشتریانشان می دهند که با استفاده از نام کاربری و رمز عبورشان به خدمات دولتی کانادا دسترسی پیدا کنند. در حال حاضر این شرکت ها عبارتند از:
BMO Financial Group, CHOICE REWARDS MasterCard, Royal Bank of Canada, Scotiabank, TD Bank Group and Tangerine

🔷

GCKey

: این سرویس نیز در واقع نام کاربری و رمز عبوری است برای دسترسی کاربران به خدمات اینترنتی دولت کانادا. این گزینه برای کاربرانی که از خارج از کانادا اقدام به ثبت نام برای اکسپرس انتری می نمایند قابل استفاده می باشد. برای ساخت GCKey وارد لینک مربوطه شوید: لینک

🔻 در مرحله بعد وارد صفحه اصلی حساب MyCIC می شوید. به دلیل اینکه می خواهید برای برنامه Express Entry اقدام کنید پس مطابق شکل زیر بر روی Express Entry کلیک کنید:
🔻 پس از تکمیل اطلاعات اولیه پروفایل نوبت به فرم ها می رسد. می توانید تکمیل فرم ها را همین حالا شروع کنید یا اینکه بر روی Save and exit کلیک کنید و بعداً آن را تکمیل نمائید:
🔻 در ادامه به سوال امنیتی (یکی از چهار سوال) جواب داده و وارد صفحه اصلی MyCIC می شوید. در شکل زیر می بینید که تاریخ ساخت پروفایل مشخص شده است و شما ۶۰ روز فرصت دارید که اطلاعات فرم ها را تکمیل کرده و پروفایل خود را سابمیت کنید. برای تکمیل فرم ها روی Continue Profile کلیک کنید.
🔻 اطلاعات هر قسمت که به طور کامل پر شود با تیک سبز رنگ نشان داده می شود:
 
🔻 بعد از اینکه همه مراحل را تکمیل کردید و سابمیت کردید یک پیام در پروفایل خود دریافت می کنیم که باید فایل پی دی اف مربوطه را دانلود کنید.
 
 

اگر شما همراهان گرامی کانادا از ایران هم مایل به تحصیل در کانادا هستید و نمی دانید از کجا باید شروع کنید،

با پر کردن فرم ارزیابی و تماس با همکاران ما با دید بازتر و اطلاعات کامل و مطمئن پروسه مهاجرتی خود را استارت بزنید.

ما در اینستاگرام کانادا از ایران دنبال کنید.

کانال تلگرام گروه کانادا از ایران

 در شبکه های اجتمائی به مابپیوندید
   
0

نویسنده این مطلب: Saba

دیدگاه‌ خود را بنویسید

اسکرول به بالا