سریعترین مشاغل برای استخدام

زمان مطالعه: 4 دقیقه

سریعترین مشاغل برای استخدام

🔴 کانادا روند کار برای کارفرمایان را برای استخدام کارگران خارجی در مشاغل کشاورزی ، فرآوری مواد غذایی و مشاغل حمل و نقل بار تسریع کرده است.
🔴 کارفرمایان کانادایی که قصد استخدام نیروی کار خارجی شاغل در 10 شغل در بخش های کشاورزی، صنایع غذایی و حمل و نقل را دارند هم اکنون می توانند از مرحله ی زمانبر فرایند رسیدگی به ویزاهای کاری عبور کنند. کانادا هم اکنون شرط اعلام آگهی مشاغل را که در LMIA مورد نیاز است برای برخی از مشاغل که تقاضای بسیاری برای آن وجود دارد نادیده گرفته است.

🔴 گفتنی است LMIA مدرکی است که کارفرمایانی که قصد استخدام نیروی کار خارجی را دارند باید نشان دهند و ثابت کنند که قبل از استخدام فرد خارجی مورد نظر به دنبال نیروی کار کانادایی گشته و مورد مناسبی پیدا نکرده است و فقط با استخدام کارگر خارجی است که مشکلشان بر طرف می شود. کارفرما باید آگهی شغلی خود را برای مدت معینی مثلا تا سه ماه در وبسایت ها و جاهای دیگر به اطلاع کانادایی ها برساند و اگر نتوانست کسی را در داخل خود کانادا استخدام کند می تواند چشم به بیرون از مرزها بدوزد.

✅ جدیدترین خبرها حاکی از این است که استخدام نیروی کار خارجی در یکی از 10 شغل زیر هم اکنون فاقد داشتن این شرط هستند:

• قصاب، برش دهنده گوشت و ماهی فروش به صورت عمده و خرده فروشی (NOC 6331)
• رانندگان کامیون (NOC 7511)
• پیمانکاران خدمات کشاورزی، سوپروایزرهای مزارع و کارگران دامداری تخصصی(NOC 8252)
• کارگر ساده مزرعه (NOC 8431)
• کارگر گلخانه (NOC 8432)
• کارگر برداشت خرمن (NOC 8611)
• کارگر بخش ماهی و غذاهای دریایی (NOC 9463)
• کارگران بخش فراوری غذا، نوشیدنی و محصولات مربوطه (NOC 9617)
• کارگران شاغل در بخش فراوری ماهی و غذاهای دریایی (NOC 9618)
• قصاب های صنعتی؛ کارگران بخش آماده کردن طیور و مشاغل مربوطه(NOC 9462)

🔴 رانندگان کامیونی که در استانی واقع شده اند که دارای شرط آموزش الزامی در شروع کار است باید هنگام دریافت ویزای کار خود گواهی کار در این شغل را داشته باشند. استان های بریتیش کلمبیا، آلبرتا، ساسکاچوان، منیتوبا، انتاریو و کبک از جمله این استان ها هستند.

✅ پردازش جدید الکترونیکی برنامه LMIA

علاوه بر این گفتنی است که LMIA ها را هم اکنون می توان به Service Canada ایمیل کرد. کارفرمایان می توانند درخواست خود را بر اساس مکان شغل و مسیر مهاجرتی به نشانی مربوطه ارسال کنند.

فعلا درخواست دستمزد پایین و دستمزد بالای مسیر مهاجرت به ساسکاچوان، بریتیش کلمبیا، ساسکاچوان ، منیتوبا، آلبرتا، مناطق شمالی کانادا، نوناوات و یوکان از طریق شغل کشاورزی باید به مرکز رسیدگی واقع در انتاریو ارسال شوند.

اگر شما همراهان گرامی کانادا از ایران هم مایل به مهاجرت به کانادا هستید و نمی دانید از کجا باید شروع کنید،

با پر کردن فرم ارزیابی و تماس با همکاران ما نگرانی را از خود دور کنید.

1+

نویسنده این مطلب: Saba

دیدگاه‌ خود را بنویسید

اسکرول به بالا