سیم کارت و اینترنت در کانادا

زمان مطالعه: 4 دقیقه

 
در کشور کانادا شرکت های مختلفی در سراسر استان ها برای ارائه خدمات اینترنتی و خرید سیم کارت وجود دارد که هر کدام از این شرکت ها پلن متفاوتی دارند ولی کلیات محتوای این پلن ها مشابه یکدیگر می باشد و تنوع آنها باعث می شود که شما قدرت انتخاب بیشتری برای خرید و و انتخاب بهترین سرویس را داشته باشید .
پلن های سیم کارت های کانادا در بیشتر مواقع بهمراه گوشی موبایل ،تلفن ثابت و شبکه های تلویزیونی ارائه می شوند که بسته به نیاز ، متقاضی میتواند هر کدام را انتخاب کند.
تفاوت این پلن ها در این است که بعضی از این پلن ها محدودیت مکانی یا زمانی برای مکالمه دارند .
 
 

 

چند نمونه از شرکت های ارائه دهنده سیم کارت و خدمات اینترنتی در کانادا:

 

• شرکت ارائه کننده سرویس های سیم کارت و اینترنت Bell Mobility وب سایت www.bell.ca

• شرکت ارائه کننده سرویس های سیم کارت و اینترنت Rogers Wireless وب سایت www.rogers.com

• شرکت ارائه کننده سرویس های سیم کارت و اینترنت Telus Mobility وب سایت www.telusmobility.com

• شرکت ارائه کننده سرویس های سیم کارت و اینترنت Public Mobile وب سایت www.publicmobile.ca

• شرکت ارائه کننده سرویس های سیم کارت و اینترنت Fido Solutions وب سایت www.fido.ca

خرید سیم کارت با قرارداد

در کانادا خرید سیم کارت در بیشتر مواقع به صورت قراردادی می باشد مدت زمان این قرارداد میتواند یک یا دو ساله باشد و پس از عقد قرار داد یک گوشی همراه بسته به نیاز در اختیار شما قرار داده می شود که قیمت این گوشی به نسبت به قیمت واقعی آن بسیار پایین تر می باشد و در صورت فسخ قرار داد میباست جریمه پرداخت شود .
بابت هزینه دریافت گوشی موبایل یک مبلغی به عنوان بیعانه از شما دریافت میشود و مابقی هزینه به صورت ماهانه پرداخت می شود. البته این گوشی های همراه اکثراً Sim Lock هستند و فقط سیم کارت مربوط به شرکت ارائه دهنده در آن فعال می شود.

خرید سیم کارت بدون قرارداد

در این روش مدت زمان خاصی برای استفاده از سیم کارت شما تعیین نمی شود و هر زمان که بخواهید اجازه دارید که دیگر از سیم کارت استفاده نکنید و نیازی به پرداخت جریمه نیست .هزینه استفاده از سیم کارت را ماهیانه بسته به میزان مصرف خود پرداخت می کنید .همراه این نوع سیم کارت گوشی تلفن به شما تعلق نمی گیرد مگر در صورتی که هزینه آن را به صورت کامل در ابتدا پرداخت کنید .

اینترنت

برای دریافت اینترنت ثابت برای منزل شما هم شرکت های زیادی وجود دارد شما میتوانید از خدمات دو شرکت بزرگ مانند Bell و Videotron که در این زمینه بهترین خدمات را ارائه می دهند و شرکت های کوچک دیگری مانند Acanac ، Teksavvy ، VIF و Boxlectronic که خدمات را با قیمت پایین تر ارائه می دهند استفاده کنید .این شرکتها خدمات خود را از دو شرکت ذکر شده دریافت می کنند و هزینه آنها هم به نسبت این شرکت ها پایین تر می باشد .

اگر شما همراهان گرامی کانادا از ایران هم مایل به تحصیل در کانادا هستید و نمی دانید از کجا باید شروع کنید،

با پر کردن فرم ارزیابی و تماس با همکاران ما با دید بازتر و اطلاعات کامل و مطمئن پروسه مهاجرتی خود را استارت بزنید.

ما در اینستاگرام کانادا از ایران دنبال کنید.

کانال تلگرام گروه کانادا از ایران

 در شبکه های اجتمائی به مابپیوندید
   
0

نویسنده این مطلب: Main Admin

دیدگاه‌ خود را بنویسید

اسکرول به بالا