صفر تا صد تبدیل ویزای توریستی به ویزای تحصیلی کانادا – Inside Canada

زمان مطالعه: 7 دقیقه

توضیحات تکمیلی چگونگی تبدیل ویزای توریستی به تحصیلی

" گروه کانادا از ایران با سابقه بیش از 300 پرونده موفق در این زمینه به شما راهنمای کامل را میکند تا با کمترین ریسک و زمان این پروسه را با موفقیت طی کنید."

فرصتی بسیار مناسب برای افرادی که در کانادا با ویزای ویزیتوری حضور دارند و یا ویزای توریستی کانادا را داشته و هم اکنون در ایران هستند

 

چرا باید ویزای توریستی را به ویزای تحصیلی در داخل کانادا تغییر دهید؟

  1. وضعیت ویزای توریستی خود را برای ویزای تحصیلی در داخل کانادا تغییر دهید و در زمان بیشتری صرفه جویی کنید

در صورت انتقال از ویزای بازدیدکننده به ویزای تحصیل، زمان پردازش می‌تواند ظرف یک ماه تکمیل شود. این همچنین به این معنی است که می توانید سریعتر به کانادا مهاجرت کنید و به صورت قانونی در داخل کانادا کار کنید. این میانبری برای بازدیدکنندگان برای دریافت مجوز کار از طریق مسیر تحصیلی است.

 

2. اسناد و مدارک کمتری برای پردازش و نیاز به اثبات کمتر

در مقایسه با سایر روش های مهاجرت به کانادا، تقریباً نیازی به اثبات اطلاعات و تمکن بانکی شما نیست. الزامات بسیار کمتر از مسیرهای دیگر است. به جرات می توان گفت که تبدیل از ویزای بازدید به ویزای تحصیلی بهترین روش مهاجرتی با کمترین زمان، کمترین هزینه و بالاترین میزان موفقیت است.

 

3.همسر و فرزندان نیز می توانند مجوز کار و تحصیل در کانادا دریافت کنند

همسر یا شریک زندگی مشترک و فرزندان تحت تکفل شما نیز ممکن است قادر به دریافت ویزای توریستی، مجوز کار یا مجوز تحصیل باشند. با تغییر ویزای توریستی به ویزای تحصیلی، شما مجاز به تحصیل در یک موسسه آموزشی تعیین شده پس از دوره متوسطه هستید و خانواده خود را با خود به کانادا بیاورید.

 

4.بدون خروج از کشور در کانادا تحصیل کنید

تغییر ویزای توریستی به ویزای تحصیلی سریع و بدون دردسر است. به طور معمول، زمانی که می خواهید برای ویزای تحصیلی برای تحصیل در کانادا اقدام کنید، باید کانادا را ترک کرده و دوباره وارد شوید. با این حال، با تغییر از ویزای بازدیدکننده به مجوز تحصیل، لازم نیست کشور را برای انجام این کار ترک کنید.

تبدیل ویزای توریستی به تحصیلی

✅ بدون نیاز به مدرک زبان
✅ شرایط سنی بالاتر
✅ طیف وسیعی از رشته ها و کالج ها
✅ گذراندن دوره زبان پیش نیاز به صورت آنلاین با قیمت بسیار پایین تر
✅ شانس قبولی پرونده بسیار بالاتر از outside
✅ امکان گرفتن اجازه ‌کار برای همسر متقاضی
✅ اقدام برای شهرهای تورنتو، ونکوور و مونتریال

 

 

فرآیند مرحله به مرحله ویزای توریستی به ویزای تحصیلی در کانادا


مرحله 1: به محض اینکه به عنوان بازدیدکننده وارد کانادا شدید، با ما ارتباط بگیرید.

مرحله 2: دستورالعمل های ما را دنبال کنید و تمام مدارک مورد نیاز برای درخواست پیش نیاز در DLI را آماده کنید

مرحله 3: برای یک کالج دولتی/خصوصی کانادا در لیست DLI درخواست دهید

مرحله 4: LOA خود را دریافت کرده و برای Study Permit درخواست دهید

مرحله 5: مجوز تحصیل خود را دریافت کنید و در یک کالج کانادایی تحصیل کنید. 

 

کل زمان پردازش درخواست برای انتقال دارنده ویزای بازدیدکننده به دارنده مجوز تحصیل معمولاً 4 هفته است*

⭕️ توجه داشته باشید با توجه به شرایط فعلی مرزها، میتوانید کار خود را شروع کرده و رشته تحصیلی خود را نیز انتخاب نمایید. اما برای شروع دوره زبان (حتی به شکل آنلاین) باید در کانادا حضور داشته باشید.

قابل توجه دوستانی که برنامه Inside Canada را انتخاب میکنند

📝 شرکت ما طرف قرارداد بهترین کالج ها و دانشگاه های کاناداست.
📝 ما هیچ محدودیتی برای انتخاب موسسه آموزشی نداریم و بهترین دانشگاه های کانادا را میتوانید انتخاب نمایید.
📝 البته در انتخاب دانشگاه محدویت هایی وجود دارد که دلیل آن عدم صدور پذیرش مشروط از طرف دانشگاه است.

 

🔴 امکان اجرای این برنامه برای استان کبک وجود ندارد.

FAQ

بله، شما می توانید وضعیت ویزای خود را به مجوز تحصیل تغییر دهید حتی زمانی که دارای گپ تحصیلی هستید.
در مرکز پذیرش کانادا، میزان موفقیت تغییر وضعیت ویزا به مجوز تحصیل 99 درصد است که شامل برخی موارد دشوار مانند دانش‌آموزان میانسال، شکاف‌های تحصیلی، سابقه رد شدن ویزای دانشجویی و غیره می‌شود.
شما می توانید در مدت یک ماه پس از این پروسه تحصیل در کانادا را شروع کنید. با دستورالعمل‌های واضح، فرآیند مستقیم، پیگیری و تهیه مدارک لازم برای مجوز برای شما آسان خواهد بود.
مجوز تحصیل شما مستقیماً از مرکز پردازش ویزای IRCC به دفتر پذیرش مرکز ارسال خواهد شد. بنابراین نیازی به عبور از مرز نیست.
دانشجویان بین المللی که واجد شرایط درخواست Study Permit در داخل کانادا هستند، واجد شرایط ادامه تحصیل در زمان انتظار برای تاییدیه ها هستند. با این حال، در صورت رد درخواست آنها باید تحصیل را متوقف کنند.

توضیحات تکمیلی برنامه inside Canada

💠 برای این برنامه نیازی به داشتن مدرک زبان نیست. اما اگر سطح زبان شما پایین است ممکن است کلاس های زبان شما مقداری بیشتر زمان ببرد.
💠 بعد از عقد قرارداد برای شما آزمون تعیین سطح زبان گذاشته و با توجه به شرایط و نظر شما برای یک رشته تحصیلی در یکی از کالج های تورنتو، ونکوور و یا شهر های دیگر (در صورت امکان) اپلای خواهیم کرد.
💠 با توجه به سطحی که در آزمون کسب کرده اید و زبان مورد نیاز رشته اقدام شده در کالج، شما باید بین ۲ تا ۶ ماه کلاس زبان بگذرانید.
💠 هزینه هر ترم یک ماهه زبان بین 500 تا 1500 دلار کانادا بوده که در نهایت باید نمره قبولی را کسب نمایید. این قیمت ثابت نبوده و ممکنه است تغییر کند‌.

⭕️ توجه کنید این هزینه فعلا به این شکل بوده و ممکن است پس از برطرف شدن مشکل کرونا، کلاس ها مجددا به شکل حضوری برگزار شود. در آن صورت هزینه کلاس های حضوری حدودا ماهی ۱۵۰۰ دلار بوده که باز هم بسیار بسیار پایین تر از کلاس های زبان خود کالج است.

💠 این نمره قبولی با توجه به کالج و رشته ممکن است متغیر باشد.
💠 کسب نمره قبولی چندان دشوار نیست. هر دو هفته آزمون برگزار شده و شما میتونید نمره قبولی را با توجه به نتیجه آزمون، حضور در کلاس و تمرینات کلاسی اخذ نمایید.
💠 پس از اتمام دوره زبان، ادمیشن اولیه شما را به ادمیشن نهایی تغییر داده و سپس برای اخذ پرمیت اقدام خواهیم کرد.

با استفاده از روش ها و ظرفیت های قانونی موجود در قانون فعلی کانادا گروه حرفه ای کانادا از ایران به شما کمک می کند ویزای تحصیلی، کاری و اقامت را پس از ورود به کانادا دریافت کنید.

در شبکه های اجتمائی به مابپیوندید
   
5/5
0

نویسنده این مطلب: Saba

دیدگاه‌ خود را بنویسید

اسکرول به بالا