عدم ورود گردشگران واکسینه نشده به کانادا

زمان مطالعه: 5 دقیقه

نخست وزیر جاستین ترودو می گوید: “برای مدتی به گردشگران واکسینه نشده اجازه ورود به کانادا داده نمی شود.”

 

🔴نخست وزیر کانادا گفت که مرحله بعدی بازگشایی مرزها مربوط به مسافران واکسینه شده است ، اما مسافران واکسینه نشده باید منتظر بمانند.


ترودو در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه چه موقع کانادا اجازه ورود گردشگران واکسینه شده و واکسینه نشده را می دهد ، پاسخ داد “من می توانم به شما بگویم که فعلاً مدتی اتفاق نمی افتد.”
“قبل از این که تأمل کنیم در مورد آنچه که مسافران بین المللی که کاملاً واکسینه نشده اند ممکن است انجام دهند، گام بعدی بررسی این است که چه اقداماتی را می توانیم برای مسافران بین المللی واکسینه شده کامل انجام دهیم”
ترودو در 8 ژوئیه در یک کنفرانس مطبوعاتی به خبرنگاران گفت. “این اولین تمرکز ما خواهد بود و در هفته های آینده حرف های بیشتری برای گفتن خواهیم داشت.”

مقامات بهداشتی کانادا در حال مشاهده معیارهای اصلی هستند تا تعیین کنند آیا محدودیت های مرزی می تواند بیشتر کاهش یابد.
⚠️این موارد شامل شیوع COVID-19 در کانادا ، میزان بستری شدن در بیمارستان ، میزان واکسیناسیون و همچنین تعداد مسافران ورودی واکسینه شده کامل است که COVID را با خود حمل می کنند.

نخست وزیر پیش از این گفته بود که قبل از رفع محدودیت های مرزی ، 80 درصد کانادایی ها باید واکسینه شوند. انتظار می رود کانادا تا پایان ماه با این معیار برخورد کند.
محدودیت های سفر کنونی کانادا قرار است در تاریخ 21 ژوئیه منقضی شود. در آن زمان ، قوانین یا تمدید می شوند یا تغییر می کنند. با تمدید آنها در ماه ژوئن ، دولت فدرال همچنین اقدامات قرنطینه ای را برای مسافران کاملاً واکسینه شده که از قبل از محدودیت های سفر معاف شده اند بازگرداند.
از 5 جولای ، مسافران دارای تست منفی COVID که دوز کامل توصیه شده واکسن مورد تأیید کانادا را دریافت کرده اند ، می توانند از 14 روز قرنطینه و همچنین آزمایش روز هشت صرف نظر کنند.

 

 

 
 
🔰دولت ترودو با فشار از داخل کانادا و ایالات متحده برای طرح جامع بازگشایی مرز روبرو شده است. به ویژه برای بخش گردشگری چند میلیارد دلاری که به دلیل محدودیت های سفر آسیب دیده است.

به گزارش Globe and Mail، گروه های تجاری همچنین از فدراسیون جهانی خواستار برگزاری انتخابات فدرال تا زمان اجرای برنامه بازگشایی هستند.
در حال حاضر ، حزب ترودو ، لیبرال ها ، در یک دولت اقلیت هستند. شایعات حاکی از آن است که ترودو در حال بررسی برگزاری انتخابات در اواخر امسال برای کسب اکثریت است. اگر دولت وارد انتخابات شود ، این می تواند به معنای مسدود شدن جنبش بازگشایی مرز باشد زیرا رهبران سیاسی دیگر نمی توانند تصمیمات بزرگی درباره سیاست بگیرند.
در کنفرانس مطبوعاتی ، ترودو متعهد به توقف انتخابات نبود ، اما گفت که دولت به حمایت از مشاغل آسیب دیده از همه گیری ادامه خواهد داد.
ترودو گفت: “ما بازگشایی مرزهای خود را ادامه خواهیم داد ، اما این کار را به گونه ای انجام خواهیم داد که ایمنی مداوم همه کانادایی ها را تضمین کند.”

🔹در هفته های اخیر کانادا برخی از محدودیت های مرزی خود را کاهش داده است زیرا تعداد موارد COVID-19 و سایر معیارهای بهداشتی از بهار به طور پیوسته بهبود یافته است. به عنوان مثال، شهروندان و مقیمان دائم كانادایی کاملا واکسینه شده دیگر نیازی نیست پس از ورود به این كشور به مدت 14 روز قرنطینه شوند.
🔹 با این حال، گردشگران بین المللی کاملاً واکسینه شده هنوز مجاز به ورود به کشور نیستند. هرچند مقامات گفته اند که این محدودیت ها به زودی در حال پایان است.

اگر شما همراهان گرامی کانادا از ایران هم مایل به مهاجرت به کانادا هستید و نمی دانید از کجا باید شروع کنید،

با پر کردن فرم ارزیابی و تماس با همکاران ما با دید بازتر و اطلاعات کامل و مطمئن پروسه مهاجرتی خود را استارت بزنید.

ما در اینستاگرام کانادا از ایران دنبال کنید.

 

 

کانال تلگرام گروه کانادا از ایران

 
در شبکه های اجتمائی به مابپیوندید
 
5/5
0

نویسنده این مطلب: Saba

دیدگاه‌ خود را بنویسید

اسکرول به بالا