لیست رشته های ملزم به دریافت مجوز از سازمان مربوطه

زمان مطالعه: 5 دقیقه
در این مقاله به بررسی و توضیح الزامات SINP مربوط به مشاغل ملزم به دریافت مجوزمی پردازیم. پس اگر خواستار مهاجرت به کانادا و استان ساسکاچوان هستید این مقاله را از دست ندهید.
برخی مشاغل موجود در ساسکاچوان به گونه ای متفاوت تنظیم شده است به این معنی که به مجوزهای حرفه ای از سمت سازمان مربوطه نیاز دارند. درواقع الزامات یا معیارهایی که برای این کار در این مشاغل باید رعایت شود. متقضیان SINP برای زیرشاخه های مشاغل در برنامه (OID) و اکسپرس انتری (EE) که قصد کار در یکی از این موارد را دارند، موظفند اسناد لازم را برای تکمیل ارزیابی برنامه خود ارائه دهند.
اگر تجربه کار و تحصیلات شما با شغل شما مطابقت دارد، سیستم SINP پس از درخواست، به شما توصیه می کند که به اسناد دیگری نیز احتیاج دارد. اگر SINP از شما اسناد اضافی بخواهد، فرآیند تا زمانی که مدارکی در مورد وضعیت حرفه ای خود ارائه ندهید، درخواست شما در انتظار قرار خواهد گرفت.
🔴🔴 پس در مجموع، این تغییرات جدید برنامه ساسکاچوان برای اکثر رشته ها مجوز نیاز است. به این معنا که باید قبل از شروع پروسه پرونده، تاییدیه موسسات نظارتی بر مدارک تحصیلی و سوابق کاری خود را داشته باشید.
 

🔴 اگر این اسناد موردنیاز در آرشیو اسناد ارائه شده شما وجود نداشته باشد، درخواست شما رد می شود. هزینه درخواست شما نیز بازپرداخت نمی شود.
علاوه بر این موضوع، الزامات حرفه ای برای درخواست SINP به شما اجازه نمی دهد که در یکی از مشاغل تنظیم شده کار کنید مگر اینکه مجوز را از یک نهاد نظارتی در ساسکاچوان دریافت کنید.

البته در جدیدترین اخبار منتشر شده از سیستم مهاجرتی این استان یکرسی از رشته ها و مشاغل را از لیست خود خارج کرد. به همین خاطر ما در این مقاله لیست رشته ها و مشاغلی که مورد تایید حذف نشده از این لیست هستند را ارائه میدهیم البته به خاطر داشته باشید تمامی موارد این لیست به دریافت مجوز تاییدیه دارد.
📌 در لینک مقابل لیست رشته ها و مشاغلی که حذف شده اند را می توانید ببینید.

🔴 ممکن است هنگام ورود به ساسکاچوان برای واجد شرایط بودن این مجوز، نیاز به تکمیل شرایط حرفه ای دیگری نیز داشته باشید.

کلیه متقاضیان زیرمجموعه های OID و EE باید شرایط تحصیلی زیر را دقت فرمایند:
▪ تحصیلات، کارآموزی بعد از دوره متوسطه را در مقایسه با سیستم آموزش کانادا با طول حداقل یک سال کنید.
▪ حتما مدرک، درجه، گواهینامه تحصیلی را کسب کرده باشید.

در لیست و جداول زیر، مشاغل و رشته هایی که ملزم به دریافت مجوز از سازمان مربوطه هستند قرار گرفته است، که دقت فرمایید:

🔗 در لینک مقابل قوانین و مقررات مختص برای هر ناک و رشته به طور کامل و متصل به مرجعع اصلی آن وجود دارد. لینک
🔗 در دیگر لینک، نهادهای نظارتی مربتط با دسته بندی رشته ها و مشاغل استان ساسکاچوان متصل به مرجع اصلی قرار گرفته است. لینک

 
1- مشاغل و رشته های مهندسی

 

2- مشاغل و رشته های تجاری

 

3- سایر مشاغل و رشته ها

در این مقاله به شرح لیست رشته های ملزم به دریافت مجوز از سازمان مربوطه پرداختیم.

✔ برنامه کاندید مهاجرتی ساسکاچوان ( SNIP ) یا اخذ اقامت دائم کانادا از طریق برنامه استانی ساسکاچوان یکی از روش های مهاجرت کاری به این استان و اخذ اقامت دائم کانادا می باشد.

✔ SINP  یا برنامه نیرو های متخصص استان ساسکاچوان از دو روش اکسپرس اینتری و مشاغل مورد تقاضا (OID) به انتخاب متقاضیان مهاجرت میپردازد.

اگر شما همراهان گرامی کانادا از ایران هم مایل به تحصیل در کانادا هستید و نمی دانید از کجا باید شروع کنید،

با پر کردن فرم ارزیابی و تماس با همکاران ما با دید بازتر و اطلاعات کامل و مطمئن پروسه مهاجرتی خود را استارت بزنید.

ما در اینستاگرام کانادا از ایران دنبال کنید.

کانال تلگرام گروه کانادا از ایران

 در شبکه های اجتمائی به مابپیوندید
   
0

نویسنده این مطلب: Saba

دیدگاه‌ خود را بنویسید

اسکرول به بالا