مدارک مورد نياز براي اکسپرس انتري

زمان مطالعه: 3 دقیقه

براي اقدام از طريق اکسپرس انتري، قبل از هر کاري بايد بتوان وارد پول اکسپرس انتري شد. پول مکانی انتزاعی است که پروفايلِ اظهارِ علاقه منديِ افراد جهت دريافت دعوتنامه در ان وجود دارد و هر از چندي اداره ي مهاجرت کانادا براساس يک سري معيارها مانند سن ، تحصیلات ، سطح زبان انگلیسی و فرانسوی و …. و از طريق برنامه ها و استريم هاي مختلف مهاجرتي اي که دارد، از بين افراد موجود در پول اکسپرس انتری انتخاب ميکند و برايشان دعوتنامه صادر مي کند.

جهت ورود به پول اکسپرس انتري بايد مراحل زير را طي کرد:


1. افرادي که مدارک تحصيلي خود را خارج از کانادا دريافت کرده اند، بايد مدارک خود را جهت ارزشيابي به کانادا ارسال کنند و گزارش ECA از سازمان هاي مربوطه دريافت کنند.

2. شرکت در ازمون زبان ايلتس و يا سلپيپ و يا ازمون TEF فرانسه و کسب نمره زبان لازم


افرادي مجاز به ورود به پول اکسپرس انتري هستند که حداقل 67 امتياز را بنابر معيارهاي تعريف شده توسط اداره مهاجرت کانادا براساس سن،مدرک،سابقه کار و … بتوانند کسب کنند. با داشتن حداقل 67 امتياز ورود به پول اکسپرس انتري و داشتن مدرک زبان و گزارش ECA مي توان وارد پول اکسپرس انتري شد و منتظر دريافت دعوتنامه گرديد.

در ميان افراد موجود در پول اکسپرس،کساني هستند که اگر چه امتياز لازم براي ورود به پول را کسب کرده اند، اما امتيازشان به اندازه کافي بالا نيست و شانس دريافت دعوتنامه ي فدرال را به صورت مستقيم ندارند. اين افراد بايد پس از ورود به پول اکسپرس انتري، از طريق پروسه هاي استاني اقدام کنند و نامينيشن استاني بگيرند.با گرفتن نامينيشن استاني، 600 امتياز به مجموع امتيازاتشان افزوده خواهد شد و در اولين صدور دعوتنامه توسط دولت فدرال کانادا، دعوتنامه خواهند گرفت.

اگر شما همراهان گرامی کانادا از ایران هم مایل به تحصیل در کانادا هستید و نمی دانید از کجا باید شروع کنید،

با پر کردن فرم ارزیابی و تماس با همکاران ما با دید بازتر و اطلاعات کامل و مطمئن پروسه مهاجرتی خود را استارت بزنید.

ما در اینستاگرام کانادا از ایران دنبال کنید.

کانال تلگرام گروه کانادا از ایران

 در شبکه های اجتمائی به مابپیوندید
   
0

نویسنده این مطلب: Samaneh

دیدگاه‌ خود را بنویسید

اسکرول به بالا