معرفی کمپ های تابستانی بین المللی کانادا برای جوانان و نوجوانان

زمان مطالعه: 10 دقیقه

کمپ های تابستانی بین المللی کانادا برای جوانان و نوجوانان

کمپ های تابستانی به کودکان 7 تا 16 ساله فرصت یادگیری، کشف و دستیابی را ارائه می دهد! کمپینگ ها کنجکاوی، تفکر خلاق، ذهنیت جهانی، بردباری، انعطاف پذیری، مهارت های ارتباطی میان فرهنگی، رهبری، همکاری و مسئولیت شخصی را در حین اجرای برنامه هایی با تمرکز بر زبان انگلیسی، فرانسوی، رهبری، رباتیک، طراحی بازی و برنامه ریزی شغلی آینده یاد می گیرند.

این کمپ در شهرهای ونکوور و تورنتو کشور کانادا برگزار می شود.

 

هزینه کمپ های تابستانی “ماهانه” بین 3 تا 7 هزار دلار است.

کشور کانادا در فصل تابستان و تعطیلی مدرسه های معمولی و مدارس شبانه روزی اقدام به برگزاری کمپ های تابستانی می کند.

در کمپ های تابستانی کشور کانادا کودکان ونوجوانان می توانند شرکت کنند و از خدمات آن بهره مند بشوند. مطالبی که طی این مدت به آن ها آموزش داده می شود را یاد بگیرند و در کنار آموزش سرگرمی و تفریح هم داشته باشند.

علاوه بر این موارد کودکان با شرکت در فضای پویا و جدید این کمپ های تابستانه می توانند با افراد جدید ملاقات کنند و دوست های تازه ای بیابند و از نظر اجتماعی رشد قابل قبولی داشته باشند.

هزینه های کمپ شامل:

  • ترانسفر فرودگاهی به و از فرودگاه بین‌المللی تایید شده در کمپ از ساعت 8 صبح و پایان ساعت 10 شب
  • بیمه درمانی در حین حضور در کمپ (به استثنای کمپینگانی که خود ترتیبی داده اند)
  • تی شرت کمپ
  •  Wi-Fi رایگان در محوطه دانشگاه
  • پشتیبانی 24 ساعته توسط کارکنان
  • خوابگاه
  • یک روز کامل و دو گشت نیم روزه در هفته
  • 3 وعده غذایی در روز به جز روزهای ورود و خروج
  • 1 میان وعده در روز
  • خدمات خشکشویی هفتگی رایگان

امکانات کمپ های تابستانی کشور کانادا

  • انجام فعالیت های روزانه ورزشی در مراکز تفریحی و ورزشی
  • دسترسی آسان به حمل و نقل عمومی مانند مترو
  • شرکت کنندگان می توانند هم در آپارتمان ها و خوابگاه ها اقامت داشته باشند و هم اینکه
  • با خانواده هایی که پذیرا و مورد اعتماد هستند وصلاحیت کافی دارند در این مدت زندگی کنند.
  • تغذیه دانش آموزان کاملا به عهده کمپ است: سه وعده غذای اصلی با برنامه زمانی و مکانی مشخص  به همراه میان وعده هایی مانند میوه های تازه و خوراکی های جدید و متنوع.
  • یکی از هدف های اصلی این کمپ های تابستانه یادگیری زبان انگلیسی است.
  • زبان انگلیسی از سطح های مقدماتی تا پیشرفته و حتی آیلتس در این کمپ به متقاضیان آموزش داده می شود.
  • آموزش زبان توسط اساتید حرفه ای ، خلاق و کار بلد طبق به روز ترین روش های بین المللی انجام می شود.
  • کلیه دانش آموزان می توانند با پرداخت هزینه از خدمات شستن لباس هم استفاده کنند.
  • نکته ای قبل توجه و تضمین شده است حفظ امنیت کودکان و نوجوانانی است که در این کمپ های تابستانه شرکت می کنند.
  • مکان های اقامتی و تفریحی و آموزشی این کمپ ها تحت نظارت بیست و چهار ساعته هستند.
  • اگر فردی دچار مشکلات امنیتی بشود هم با یک تماس تلفنی می توانند درخواست کمک کند.

ویژه ترین مزیت کمپ های تابستانی

بصورت اختیاری میتوانید محل اقامت خود را انتخاب و رزرو کنید.

حتی میتوانید از امکانات Homestay خوابگاه های دانشگاه نیز استفاده فرمایید البته توجه فرمایید کمی هزینه های کلی شما افزایش خواهد یافت.

کارکنان با استعداد، آموزش دیده و دلسوز

کارکنانشان بر اساس ارزش ها، مهارت ها و عشق واقعی به کودکان استخدام می شوند. فرآیند منحصر به فرد و دقیق مصاحبه ما به ما این امکان را می دهد که نامزدهایی را شناسایی کنیم که هوش، شفقت، مهارت ها و انگیزه لازم برای موفقیت در اردو را دارند. هر یک از کارکنان، چه جدید و چه در حال بازگشت، زودتر به کمپ می‌آیند و قبل از رسیدن فرزند شما یک دوره آموزشی گسترده را پشت سر می‌گذارند.

به نفع فرزند خود کار کنید

نه فقط یک تعطیلات، کمپ های تابستانی با هدف بهبود آینده فرزند شما سرگرم کننده است. فرستادن فرزندتان به کمپ ها درهای جدیدی را از نظر تحصیلی، اجتماعی و شخصی به روی آنها باز می کند. این به آنها مزیتی در زندگی، خاطراتی برای ماندگاری یک عمر و مهارت هایی می دهد که به تحقق رویاهای آنها کمک می کند.

کمپ ها جهانی هستند

کمپ های تابستانی در مورد ایجاد شهروندان جهانی است.  کارکنان برنامه های تابستانی از بیش از 30 کشور می آیند. با یادگیری، زندگی و سرگرمی با بسیاری از ملیت‌های مختلف، کمپینگ ها یک طرز فکر جهانی، تحمل نسبت به فرهنگ‌های دیگر، مهارت‌های ارتباطی میان فرهنگی و دوستان در سراسر جهان ایجاد می‌کنند.

بدون هزینه های پنهان

کمپ های تابستانی هیچ هزینه پنهانی ندارند. قیمت گذاری فراگیر ما به این معنی است که نیازی به بودجه بندی برای هزینه های غافلگیرکننده ندارید. ما همه چیز را شامل می‌شویم و این بدان معناست که ترانسفر فرودگاهی هنگام ورود و خروج از کمپ، بیمه پزشکی (برای کمپینگ‌های بین‌المللی)، همه وعده‌های غذایی، همه درس‌ها، همه هزینه‌های ورودی گشت و گذار، و حتی میان وعده‌های عصرانه را نیز شامل می‌شود. ما هر هفته یک روز گشت اختیاری را با برخی گشت‌وگذارهای هزینه اضافی ارائه می‌کنیم، اما آنها اختیاری هستند و ما همیشه یک گزینه رایگان را در نظر می‌گیریم.

مراقبت و ایمنی

ما در کمپ ها با کمپینگ‌هایمان مانند خانواده رفتار می‌کنیم و ایمنی همه کمپینگ‌ها و کارکنان اولویت اصلی است. خط‌مشی‌ها و رویه‌های دقیق طراحی‌شده ما تضمین می‌کنند که همه فعالیت‌ها با خیال راحت انجام می‌شوند و تجهیزات به طور مرتب بررسی می‌شوند تا مطمئن شویم که در بهترین شکل هستند. ما سخت کار می کنیم تا مطمئن شویم که فرزند شما از روزی که می آید دوستانی پیدا می کند و احساس ارتباط و مراقبت می کند. با تعداد پرسنل بالای خود، اطمینان می‌دهیم که همه کمپینگ‌هایمان از روزی که می‌رسند به خوبی نظارت، پشتیبانی، متصل و مراقبت می‌شوند.

وعده های غذایی و رژیمهای غذایی خاص

کمپینگانی که در این اقامتگاه زندگی می کنند هر روز از 3 وعده غذایی و یک میان وعده عصرانه لذت می برند. وعده های غذایی در اکثر مکان ها به صورت بوفه سرو می شود و افراد کمپینگ می توانند آنچه را که دوست دارند انتخاب کنند. گزینه های گیاهخواری همیشه در دسترس هستند و می توان با اطلاع قبلی از سایر رژیم های غذایی ویژه استفاده کرد. کمپینگان در برنامه اقامت در خانه ما صبحانه و شام را با خانواده های ساکن خود می خورند و از ناهار در کمپ لذت می برند.

اطلاعات بیشتر در مورد دوره های آموزشی کمپ بین المللی

تدریس زبان انگلیسی

این کمپ آموزشی سرگرم‌کننده برای کودکان 7 تا 10 ساله، کلاس‌های زبان انگلیسی را با فعالیت‌های آموزشی و تفریحی، فعالیت‌های اجتماعی و گشت‌وگذارهای هیجان‌انگیز به مکان‌های محلی مهم فرهنگی در آمریکای شمالی ترکیب می‌کند.

این برنامه شامل 20 در 45 دقیقه درس انگلیسی در هفته است. این شامل گشت و گذار هیجان انگیز و سرگرم کننده، فعالیت های اجتماعی، گشت و گذار و رویدادهایی در قالب فعالیت های ورزشی، خلاقانه و فرهنگی است.

رباتیک جوانان

این اردوی سرگرم کننده و آموزشی رباتیک جوانان، ذهن های جوان را الهام بخش و به چالش می کشد.

وقتی در کلاس نیستند، دانش‌آموزان از فعالیت‌های برنامه‌ریزی‌شده در محوطه دانشگاه و همچنین سفرهای میدانی برای کاوش در شهر شگفت‌انگیز سانفرانسیسکو و دره سیلیکون لذت می‌برند – یک «مرکز فناوری» مشهور جهان و خانه شرکت‌های فناوری هیجان‌انگیز و خلاقانه مانند فیس‌بوک، اینستاگرام، گوگل، اپل، نتفلیکس و یاهو.

این برنامه شامل 20 در 45 دقیقه آموزش طراحی و کدنویسی بازی در هفته می باشد. بازه سنی 11 تا 14 سال است.

یادگیرنده جهانی

کمپینگ‌ها به «شهروندان جهانی» تبدیل می‌شوند که درک و دیدگاه بین‌المللی، مهارت‌های ارتباطی و انگلیسی آکادمیک قوی‌تر و همچنین مهارت‌ها و شایستگی‌های اصلی زندگی دارند که آنها را قادر می‌سازد تا با خوشحالی در زندگی، هر کجا که در آینده خود را پیدا کنند، موفق شوند.

این برنامه شامل 20 در 45 دقیقه درس انگلیسی در هفته است. این شامل توسعه مهارت های رهبری از طریق برنامه نویسی، رویدادهای فرهنگی سرگرم کننده و آموزشی، گشت و گذار و فعالیت های اجتماعی، و همچنین آموزش سازمان یافته در طیف وسیعی از فعالیت های ورزشی، خلاقانه و فرهنگی است. بازه سنی 15 تا 17 سال است.

کارآفرینی، نوآوری و برنامه ریزی شغلی

با صاحبان کسب و کار و مدیران اجرایی ملاقات کنید تا داستان موفقیت آنها را بشنوید و با شروع ساختن آینده خود، از کارکنان ماهر ما پشتیبانی دریافت کنید.

کمپینگ‌ها به «شهروندان جهانی» تبدیل خواهند شد که درک بین‌المللی از دنیای تجارت، مهارت‌های انگلیسی و ارتباطی تقویت‌شده، و همچنین ارزش‌های اصلی قوی برای هدایت آن‌ها در کسب‌وکار و تلاش‌های شخصی آینده‌شان دارند.

این برنامه شامل 20 در 45 دقیقه درس انگلیسی در هفته (با حداکثر 20 دانشجو در هر کلاس)، بازدید هفتگی از مشاغل و متخصصان صنعت، و بازدید از دانشگاه ها و کالج هایی است که در زمینه های شغلی جدید آموزش ارائه می دهند. این شامل آموزش حرفه ای در برنامه ریزی شغلی، مقدمه ای بر کارآفرینی از طریق یک پروژه راه اندازی کسب و کار تجربی، رویدادهای فرهنگی سرگرم کننده و آموزشی و … است. بازه سنی 13 تا 17 سال است.

نمونه جدول زمانی و فعالیتی کمپ دوره آموزشی زبان انگلیسی

هزینه های کمپ (جدول زیر: برنامه جهانی یادگیرنده نوجوان 2022 (15-17)

کمپ کانادا

CampsLocation1 Week2 Weeks3 Weeks4 Weeks5 Weeks6 Weeks

همراه با محل اقامت تعیین شده توسط کمپ

 ونکوور2,3754,6956,6608,44510,39512,140
 تورنتو2,3754,6956,6608,44510,39512,140

بدون خوابگاه کمپ (محل سکونت مستقل)

 ونکوور1,8003,3504,7055,9006,7607,505
 تورنتو1,8003,3504,7055,9006,7607,505

Homestay

 ونکوور2,1503,8555,7107,4058,83510,345
 تورنتو2,1503,8555,7107,4058,83510,345

تمام سوالات خود را در خصوص برنامه و رزرو کمپ ها در بخش نظرات و یا در واتساپ به ما ارسال کنید.

در شبکه های اجتمائی به مابپیوندید
   
5/5
0

نویسنده این مطلب: Saba

دیدگاه‌ خود را بنویسید

اسکرول به بالا