مفهوم لیزینگ خودرو در کانادا

زمان مطالعه: 4 دقیقه

کسانی که قصد خرید خودرو یا لیزینگ خودرو در کانادا را دارند بهتر است ابتدا مطالب زیر را بخوانند و اطلاعات لازم در باره لیزینگ و شرایط لیزینگ بدست آورده تا ابهامات ذهن آنها برطرف شود وسپس آگاهانه اقدام نمایند.

لیزینگ خودرو یک فرصت 2 تا 5 ساله به شما می دهد تا درباره خرید نهایی تصمیم گیری کنید و این تصور که بعد از چند سال پول پرداختی شما از بین می رود کاملا اشتباه است.بعد از گذشت این مدت زمان شما آگاهانه می توانید تصمیم بگیرید که آیا خودرو را بازگردانید یا خریداری کنید .

در صورتیکه تصمیم به خرید خودرو گرفتید می توانید با پرداخت هزینه کل خودرو مالک خودرو شوید از لحاظ هزینه هم قیمت نهایی که باید در ازای خرید خودرو پرداخت کنید همان مبلغی می باشد که درزمان عقد قرارداد جهت لیزینگ خودرو در قرارداد شما قید شده است.

حال زمانی که شما قصد خرید خودرا را ندارید و قصد شما پس دادن خودرو پس از اتمام زمان قراردادتان است در این صورت دیگر شما پولی نخواهید دریافت نمود این پول هایی که تا کنون پرداخته اید بابت افت ارزش خودرو محاسبه می شود زیرا در این مدت که خودرو در اختیار شماه بوده است به اندازه کافی از آن استفاده نموده اید.

🔴 در هنگام لیزینگ خودرو باید به این نکته توجه داشته باشید که خودرویی که دریافت می کنید محدودیت کیلومتر دارد این به این معنا نیست که هر روز و هر ماه یا حتی هر سال کیلومتر خودرو شما چک میشود بلکه در انتهای مدت زمان قرارداد شما کیلومتر طی شده چک می شود و اگر بیشتر از کیلومتر قید شده در قرار داد باشد شما موظف به پرداخت جریمه هستید البته این امر ممکن است بسته به مصرف شما به صرفه باشد .
🔴 از لحاظ سرویس و تمیرات خودرو ،اگر خودرو شما مشکلات فنی پیدا کرد شرکت موظف به تعمییر آن است اما تمامی قطعات مصرفی مانند لنت ترمز ،روغن موتور و … به هزینه شما می باشد .
🔴در خصوص تصادف نیز بهتر است بدانید که شرکت هزینه تعمییر خودرو را پرداخت می کند و فقط شما باید هزینه بیمه تعمییر خودرو را پرداخت کنید
🔴در آخر،موضوع دیگری که باید در نظر داشته باشید این است که به هر حال پس ازاستفاده چند ساله از خودرو آسیب های ظاهری از قبیل خطوط ریز و درشت به خودرو شما وارد می شود و همین موضوع منبع درآمد شرکت های لیزینگی می باشد که درانتهای قرار داد به ازای آنها از شما مبلغی دریافت می کند البته اگر میزان این خط و خش ها از طول یک کارت ویزیت بیشتر یا عمق زیاد و تورفتگی آن بیش از یک Cm باشد
برای حل این موضوع نیز شما می توانید از بیمه خط و خش ،سوراخ شدن بدنه و صندلی ها و …. استفاده نمایید.

 

اگر شما همراهان گرامی کانادا از ایران هم مایل به مهاجرت به کانادا هستید و نمی دانید از کجا باید شروع کنید،

با پر کردن فرم ارزیابی و تماس با همکاران ما با دید بازتر و اطلاعات کامل و مطمئن پروسه مهاجرتی خود را استارت بزنید.

ما در اینستاگرام کانادا از ایران دنبال کنید.

 

 

کانال تلگرام گروه کانادا از ایران

 
در شبکه های اجتمائی به مابپیوندید
   
0

نویسنده این مطلب: Samaneh

دیدگاه‌ خود را بنویسید

اسکرول به بالا