مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج

زمان مطالعه: 4 دقیقه
 

✔️ اخذ اقامت از طریق ازدواج که” اسپانسر کردن همسر “نامیده می شود یکی دیگر از راههایی است که برخی از افراد آن را به عنوان ساده ترین راه برای مهاجرت می دانند .این راه نیز یک سری سختی ها و شرایط خاص خود را دارد.

✔️ طبق قوانین جدید اسپانسر شیپ همسر، متقاضیانی که قصد اسپانسر نمودن همسر خود را دارند باید دارای اقامت دائم کانادا و جزء شهروندان این کشور و ساکن در کانادا باشند. به این نکته توجه کنید که این سکونت باید تا انتهای کار ادامه داشته باشد.
زیرا اداره مهاجرت ممکن است در هر مرحله ای آپدیت مدارک را از شما بخواهد‌ که در صورت عدم حضور در کانادا قطعا به مشکل اساسی تبدیل خواهد شد.

✔️ مدارک و شواهد ارائه شده باید کامل و واقعی جلوه کند که بتواند اطمینان خاطر افسر ویزا را جلب نماید. ازدواج صوری که اداره مهاجرت هم به راحتی این را از شما بپذیرد از ذهنتان پاک کنید. برای اثبات ازدواج علاوه بر سند ازدواج، مدارک بسیاری را میخواهند. از جمله ایمیل های رد و بدل شده، عکسهای مشترک، اجاره خانه مشترک، نامه ها، پیام ها، بیمه عمر (در صورت وجود) و … که تهیه کردن این مدارک به شکل صوری بسی مشکل است. علاوه بر اینها اسپانسر باید اثبات کنند که حداقل 2 سال زندگی مشترک با همسر خود داشته است و همچنین باید مدارک لازم برای تمکن مالی و اینکه توانایی پرداخت هزینه خود و همسر خود را دارد ارائه دهد .

✔️ اسپانسر باید حداقل 18 سال سن را داشته باشد و زندانی تحت تعقیب یا ورشکسته نباشد.

✔️ مواردی مانند فاصله سنی زیاد بین دو نفر ، تفاوت زبان که نتوانند باهم ارتباط برقرار کنند و دو نفر دین متفاوت داشته باشد از مواردی است که باعث می شود شک اداره مهاجرت را بر انگیزد.

 

اگر شما همراهان گرامی کانادا از ایران هم مایل به تحصیل در کانادا هستید و نمی دانید از کجا باید شروع کنید،

با پر کردن فرم ارزیابی و تماس با همکاران ما با دید بازتر و اطلاعات کامل و مطمئن پروسه مهاجرتی خود را استارت بزنید.

ما در اینستاگرام کانادا از ایران دنبال کنید.

کانال تلگرام گروه کانادا از ایران

 در شبکه های اجتمائی به مابپیوندید
   
0

نویسنده این مطلب: Main Admin

دیدگاه‌ خود را بنویسید

اسکرول به بالا