مهاجرت دائمی به کانادا (گزارش 2019)

زمان مطالعه: 3 دقیقه

پذیرش اقامت دائم

از سال 2016 ، پذیرش اقامت دائم سال به سال در کلاسهای اقتصادی و خانوادگی به طور پیوسته افزایش یافته است ، در حالی که پذیرش تحت پناهنده ، فرد محافظت شده ، بشردوستانه و دلسوز (H&C) و سایر مقوله ها متفاوت است. تقسیم بندی براساس سال در نمودار زیر ارائه شده است.
کانادا در سال 2018، 321،035 مورد اقامت دائم پذیرفته است. این بالاترین میزان اقامت دائم در کانادا از سال 1913 تاکنون است.

 

پذیرش کلاس اقتصادی در سال 2018

کلاس مهاجرت اقتصادی همچنان منبع اصلی اخذ متقاضیان اقامت دائم به کانادا است. در سال 2018 ، کانادا 186352 اقامت دائم تحت برنامه های کلاس اقتصادی را پذیرفت ، که 58٪ از کل پذیرش ها را نشان می دهد. این در محدوده هدف 169،600 تا 188،500 بود.
این کلاس از 6 جریان مهاجرتی متمرکز اقتصادی تشکیل شده است که 3 مورد از آنها اکثریت (87٪) از کل پذیرفته شدگان اقامت دائم کلاس اقتصادی در سال 2018 را شامل می شوند: فدرال با اسکیلدورکر (بیش از 40٪) ، نامزدهای استانی (33٪) و کارگران ماهر کبک (13٪).

برنامه های اقتصادی با مهارت بالا فدرال کانادا با هدف جذب نیروهای ماهر است. به عنوان مثال ، مهاجرت ، پناهندگان و شهروندی کانادا (IRCC) از طریق طبقه کارگر ماهر فدرال کارگران ماهر واجد شرایط دیگر را با تجربه کار خارجی جذب می کند. کلاس معاملات ماهر فدرال بر کسانی متمرکز است که در یک تجارت خاص ماهر واجد شرایط هستند.
IRCC همچنین متقاضیان واجد شرایطی را که قبلاً از طریق کلاس تجربه کانادایی، تجربه کار کانادایی داشته اند ، انتخاب می کند. این جریان های مهاجرتی با هم به افرادی که مهارت های کاری خاصی دارند و می توانند به نیروی کار کانادایی کمک کنند ، هدایت می شود.

 

برنامه های آزمایشی از پذیرش های موفق اقتصادی پشتیبانی می کنند

برنامه های آزمایشی از اولویت های مهاجرت طبقه اقتصادی فدرال و استانی پشتیبانی می کنند. به عنوان مثال ، برنامه آزمایشی مهاجرت اتلانتیک (AIPP) و پایلوت مهاجرت روستایی و شمالی کم جمعیت (RNIP) با هدف آزمایش رویکردها و مشارکت های جدید برای رفع چالش های جمعیتی ، پر کردن شکاف های نیروی کار و حمایت از رشد اقتصادی در مناطق کم جمعیت تر کانادا انجام می شود.

 

 

اگر شما همراهان گرامی کانادا از ایران هم مایل به مهاجرت به کانادا هستید و نمی دانید از کجا باید شروع کنید،

با پر کردن فرم ارزیابی و تماس با همکاران ما با دید بازتر و اطلاعات کامل و مطمئن پروسه مهاجرتی خود را استارت بزنید.

ما در اینستاگرام کانادا از ایران دنبال کنید.

 

 

کانال تلگرام گروه کانادا از ایران

 
در شبکه های اجتمائی به مابپیوندید
 
5/5
0

نویسنده این مطلب: Saba

دیدگاه‌ خود را بنویسید

اسکرول به بالا