میانگین اجاره مسکن در شهرهای کانادا در آوریل 2019

زمان مطالعه: 3 دقیقه
     

بر اساس گزارشی که سایت Padmapper منتشر کرده است بازار اجاره مسکن در کشور کانادا در این ماه نسبت به ماه های گذشته تغییرات کمی داشته است و در بیشتر شهر های این کشور هزینه اجاره مسکن ثابت مانده است.
بر اساس این گزارش مشخص شده است که چهار شهر افزایش قیمت ، سه شهر کاهش قیمت و در حدود هفده شهرمانند ماه گذشته قیمت های ثابت خود را حفظ کرده اند .

✅ در تورنتو که گرانترین شهر کانادا محسوب می شود و اجاره آپارتمان 1 خوابه 2.260 دلار و اجاره آپارتمان 2 خوابه 2.850 دلار است .اجاره مسکن در این شهر روند ثابتی داشته است .

✅ در دومین شهر گران کانادا یعنی ونککور اجاره آپارتمان یک خوابه روند ثابت خود همان ملبغ 2.100 دلار را حفض کرده است و اجاره آپارتمان 2 خوابه به 3.100 دلار رسیده و کاهش 4.9درصدی داشته است

✅ در سومین شهر گران کانادا که برنابی است شاهد ثابت ماندن نرخ اجاره ها می باشیم و اجاره آپارتمان یک خوابه 1.570 دلار و اجاره آپارتمان 2 خوابه 2.250 دلار است که .0.4 در صد افزایش داشته است

✅ چهارمین شهر گران کانادا مونترال است که در این ماه جز شهر هایی بوده که کاهش قیمت داشته است و اجاره آپارتمان 1 خوابه 1.470 دلار رسیده و 2 درصد کاهش داشته است و آپارتمان 2 خوابه به 1.710 رسیده که 3.9 درصد کاهش یافته است.

✅ پنجمین شهر گران ویکتوریا می باشد اجاره آپارتمان یک خوابه 1.390 دلار و اجاره آپارتمان 2 خوابه 1.730 دلار است . اجاره مسکن در این شهر روند ثابتی داشته است .

 

اگر شما همراهان گرامی کانادا از ایران هم مایل به مهاجرت به کانادا هستید و نمی دانید از کجا باید شروع کنید،

با پر کردن فرم ارزیابی و تماس با همکاران ما با دید بازتر و اطلاعات کامل و مطمئن پروسه مهاجرتی خود را استارت بزنید.

ما در اینستاگرام کانادا از ایران دنبال کنید.

 

 

کانال تلگرام گروه کانادا از ایران

 
در شبکه های اجتمائی به مابپیوندید
   
0

نویسنده این مطلب: Samaneh

دیدگاه‌ خود را بنویسید

اسکرول به بالا