وارد شدن به استخر با CRS پایین

زمان مطالعه: 5 دقیقه

اگر CRS پایینی دارم آیا باید وارد استخر Express Entry بشوم؟

 
❌ حتی اگر CRS ( سیستم جامع رتبه بندی ) پائینی داشته باشید هنوز می توانید به کانادا مهاجرت کنید. حتما با بررسی دراوهایی که اخیرا انجام شده و دعوتنامه هایی که برای داوطلبین ارسال شده در می یابید که امتیازهای کسب شده بالاتر از 460 می باشد.
❌ البته شاید در نگاه اول به نظر امتیازات شما برای ورود به استخر اکسپرس انتری دلسرد کننده باشد. در واقع استخر اکسپرس انتری از نامزدهای سه برنامه مهاجرت نیروی ماهر فدرال تشکیل شده است: برنامه نیروی ماهر فدرال، برنامه معاملات فدرال و کلاس تجربه کانادایی
❌ پس از ورود به استخر اکسپرس انتری، بر اساس عواملی که شامل سن، تحصیلات، تجرب کار ماهر و تسلط زبان انگلیسی و یا فرانسوی می شوند به شما امتیاز CRS اعطا می شود. این نمره رتبه شما را در استخر اکسپرس انتری و شانس دعوت شدن شما را برای درخواست اقامت دائم تعیین می نماید.
 
 
 
 
 
 
 
 

در ذیل برخی از مزیت های ورود به استخر اکسپرس انتری در صورت واجد شرایط بودن آمده است:

🟥 اول، آستانه های CRS اکسپرس انتری متغیر و غیرقابل پیش بینی هستند. امتیاز CRS پایین در نهایت به شما امکان می دهد که دعوتنامه ITA را برای اقامت دائم دریافت کنید.
🟦 دوم، بعد از ورود به استخر اکسپرس انتری و کسب امتیاز زیر آستانه، می توانید راههایی را برای بهبود امتیاز خود در نظر بگیرید.
🔸 برای بهبود نمره CRS خود با تلاش مجدد در آزمون زبان، کسب تجربه کار، ادامه تحصیل یا کار در کانادا وضعیت قبلی خود را ارتقا بدهید.
🔸 در صورت دریافت پیشنهاد کار در کانادا در زمانی که در استخر اکسپرس انتری باشید، امتیاز CRS شما به اندازه کافی افزایش یافته تا بتوانید برای اقامت دائم خود ITA دریافت نمایید.
🟩 سوم، در حالیکه این سه برنامه اصلی فدرال برای ورود بسیاری از مهاجران به کانادا می باشد، اکسپرس انتری از یک سیستم گسترده استانی و ملی می باشد که روش های دیگری را برای اقامت دائم نیروی کار ماهر فراهم می کند.
در میان این برنامه ها، برنامه استانی PNP به استانها و مناطق کانادایی شرکت کننده این امکان را می دهد تا نیروی کار خارجی و یا فارغ التحصیلان بین المللی از طریق روش های مهاجرتی اکسپرس انتری برای اقامت دائم داوطلبین جذب نمایند.
🟪 در نهایت، کانادا بالاترین اهداف مهاجرتی را در طول سه سال آینده در تاریخ خود تعیین کرده است. طبق برنامه مهاجرتی سال 2021 – 2023 کانادا قصد دارد از 400 هزار مهاجر جدید استقبال کند که 110 هزار نفر از آنها از طریق اکسپرس انتری وارد می شوند و احتمال سقف امتیاز CRS پائین تر نیز وجود خواهد داشت.
✔️ اگر قصد مهاجرت به کانادا را دارید، ممکن است با امتیاز پائین CRS وارد استخر اکسپرس انتری شوید، زیرا روش های زیادی برای بهبود امتیاز برای دریافت اقامت دائم وجود دارد.

اگر شما همراهان گرامی کانادا از ایران هم مایل به مهاجرت به کانادا هستید و نمی دانید از کجا باید شروع کنید،

با پر کردن فرم ارزیابی و تماس با همکاران ما با دید بازتر و اطلاعات کامل و مطمئن پروسه مهاجرتی خود را استارت بزنید.

ما در اینستاگرام کانادا از ایران دنبال کنید.

 

 

کانال تلگرام گروه کانادا از ایران

 
در شبکه های اجتمائی به مابپیوندید
 
5/5
0

نویسنده این مطلب: Sarah

دیدگاه‌ خود را بنویسید

اسکرول به بالا