ویژگی های ونکوور

زمان مطالعه: 4 دقیقه
   

ونکوور یکی از بهترین و زیباترین شهر های استان بریتیش کلمبیا است که هر ساله مقصد بسیاری از مهاجران از جمله ایرانیان می باشد این چند به دلایل زیادی مشهور است

☑️ زیبایی های طبیعی این استان کوهای پوشیده از برف ، دریای عمیق و چشم انداز های بی نظیر آن یکی از عامل های اصلی متمایز کننده این شهر نسبت به سایر شهرها است.ونکوور شهری است که چندین بار در لیست زیباترین شهر های جهان جای گرفته است.

☑️ نام این شهر چندین وچندبار در لیست های مختلف به چشم میخورد علاوه بر زیبایی های طبیعی، ونکوور در لیست قابل زندگی ترین شهر های جهان هم آمده است .اخیرا، ونکوور در رتبه پنجم لیست 10 شهر برتر Mercer در سال 2016 قرار گرفت و در رتبه بندی Economist در سال 2015 نیز سومین رتبه را به دست آورد، اما بیش از یک دهه است که نامش در فهرست 10 شهر برتر رتبه بندی های مختلف قرار دارد

☑️ استنلی پارک (Stanley Park) یکی دیگر از معروف ترین جاذبه های ونکوور است که هر ساله گردشگران بسیاری را به خود جذب میکند . این پارک در peninsula در مرکز شهرقرار دارد و مساحت آن حدود ۴۰۰ هکتار می باشد .این پارک به دلیل دارا بودن نوار ساحلی، مسیرهای پیاده روی و آکواریوم ونکوور نیز معروف است.

☑️ غذاهای دریایی و انواع ماهی ها به خصوص ماهی قزل آلا در ونکوور از غذا های پر طرفدار می باشند اگر به این شهر سفر کردید خوردن آن را از دست ندهید. ماهی halibut محلی، sablefish کانادایی و Spot Prawns بریتیش کلمبیا نیز جزو ماهی های محبوب و خوشمزه ونکوور به شمار می روند.

☑️ بارش بیش از حد باران هم یکی از ویژگی های این شهر محسوب می شود.حدود 160روز از سال ( تقریبا 40 درصد از کل سال ) در این شهر باران می بارد.

☑️ هالیوود شمال (Hollywood North) همان ونکوور است که به علت صنعت فیلم سازی به این عنوان مشهور شده است .بیش از 400 مورد فیلم در این شهر فیلم برداری شده است .

 

 

اگر شما همراهان گرامی کانادا از ایران هم مایل به مهاجرت به کانادا هستید و نمی دانید از کجا باید شروع کنید،

با پر کردن فرم ارزیابی و تماس با همکاران ما با دید بازتر و اطلاعات کامل و مطمئن پروسه مهاجرتی خود را استارت بزنید.

ما در اینستاگرام کانادا از ایران دنبال کنید.

 

 

کانال تلگرام گروه کانادا از ایران

 
در شبکه های اجتمائی به مابپیوندید
   
0

نویسنده این مطلب: Main Admin

دیدگاه‌ خود را بنویسید

اسکرول به بالا