چهار کارفرمای برتر کانادا در زمینه همکاری با مهاجرین

زمان مطالعه: 6 دقیقه
چهار شرکت کانادایی به دلیل کمک به مهاجران برای یافتن کار و اسکان مورد تقدیر قرار گرفتند
اداره مهاجرت کانادا برندگان جوایز کارفرمای 2020 IRCC برای استخدام تازه واردان را در 11 مارس اعلام کرد.
چهار کارفرمای برتر کانادا در زمینه همکاری با مهاجرین معرفی شدند. یکی از چالش‌های بزرگ مهاجرین در بدو ورود به کشور جدید، همواره ادغام در بازار کار آن کشور، به عنوان نیروی خارجی می‌باشد. سازمان مهاجرت پناهندگی و شهروندی کانادا از سال ۲۰۱۵، با هدف تشویق کارفرمایان، همواره بیزینس‌هایی را که برای فراهم کردن شرایط و امکانات کار برای مهاجرین تلاش می‌کنند، شناسایی و اعلام کرده و جوایزی را هم برایشان در نظر می‌گیرد.

☑️ وزیر مهاجرت کانادا آقای مارکو مندیچینو در 11 مارس ۲۰۲۰، چهار بیزینس برتر امسال در این زمینه را معرفی کرد:
 
 
🔶 Glen Haven Manor – نوا اسکوشیا

یکی از بزرگترین مراکز مراقبت بلند مدت در نوا اسکوشیا ، گلن هاون مانور ، اولین شرکت کنندگان پروژه (EMPP) بوده که برای کمک به پناهندگان برای یافتن شغل در کانادا طراحی شده است.
اخیراً ، گلن هون 15 دستیار مراقبت مداوم از کنیا و اردن را از طریق EMPP استخدام کرد. این مرکز همچنان با همکاری سایر سازمان‌های اجتماعی، سعی در تدوین یک برنامه منسجم استخدام و آموزش برای آن دسته از تازه واردین دارد که می‌توانند به عنوان دستیار مراقبت در سازمان‌های مربوطه دیگر استخدام شوند.


🔶 KPMG in Canada – تورنتو

این سازمان در بیش از چهار نقطه کانادا، خدمات مربوط به حسابرسی، مالیات و مشاوره ارائه می‌دهد. این سازمان تلاش کرده است تا صلاحیت بین فرهنگی رهبران و استخدام کنندگان خود را توسعه دهد.
آنها استعدادهای بین المللی را به خدمت می گیرند و تا بحال بیش از 250 کارمند بین المللی را از سراسر جهان استخدام کرده اند. “تیم محرک جهانی” آنها از تازه واردانی که برای پیوستن به KPMG به کانادا می آیند پشتیبانی می کند.
KPMG از طریق برنامه مشاوره شورای اشتغال مهاجران منطقه تورنتو ، 306 نفر از مربیان خود را ارائه داده است و بیش از 580 تازه وارد را راهنمایی کرده است.
 
🔶 MUFG Fund Services Ltd. – هالیفکس

گروه Halifax گروه مالی میتسوبیشی UFJ با ارائه اطلاعات گسترده ، اسکان موقت و تأمین نیازهای اساسی از مهاجرین تازه وارد هنگام ورود به کانادا، به عنوان نیروی کار پشتیبانی می کند. مهاجران سپس با خدمات محلی تسویه حساب توسط IRCC در تماس می شوند.
این شرکت تضمین می کند که تاریخ های مهم فرهنگی به رسمیت شناخته شده و جشن گرفته می شوند.
MUFG یک کارفرمای تعیین شده تحت عنوان برنامه آزمایشی مهاجرت آتلانتیک است و همچنین یک مرکز آموزشی تأیید شده برای حسابداران حرفه ای منشور است. آنها به کاندیداها کمک می کنند که واجد شرایط به عنوان تحلیلگران مالی منصوب شوند. آنها همچنین در انتقال و معرفی نامهای خود به منشورهای شناخته شده کانادایی یا شروع مراحل از صفر تا صد، از تازه واردان پشتیبانی می کنند.
بعلاوه ، MUFG به تازه واردان مشاوره ، گروههای حمایتی و فرصت های شبکه سازی را ارائه می دهد.
آنها از ژانویه سال 2019، 27 نفر از کارمندان تازه وارد استان و 19 فارغ التحصیل بین المللی جدید را استخدام کرده اند. میزان نگهداری در بین این 46 کارمند جدید 91 درصد است.


🔶 White Hat Drycleaners and Commercial Laundry – بریتیش کلمبیا

White Hat Drycleaners متعلق به Ai Guo Zhang است که خود یک مهاجر کانادایی است.
این شرکت که یک نوع شرکت لباسشویی تجاری می‌باشد، مهاجرین و تازه واردین به کانادا را از میان قشر آسیب پذیر استخدام کرده و به آن‌ها فرصت می‌دهد تا اولین تجربه کاری خود را در کانادا همراه با آموزش داشته باشند. جالب است بدانید که مالک این شرکت و ۷ نفر از ۱۰ کارمند آن، خود از مهاجرین کانادا می‌باشند.
علاوه بر ایجاد شغل برای مهاجران ، ژانگ از خانواده های جدیدی نیز برای دستیابی به اهداف حل و فصل خود پشتیبانی می کند.
 
 
مهاجران گاهی اوقات برای ادغام در بازار کار مشکل دارند. در صدور این جوایز ، IRCC مشاغلی را پیدا می کند که مایل اضافی می روند و می توانند محیط هایی را ایجاد کنند که مهاجران بتوانند از آن رونق بگیرند.

آقای مارکو مندچینو، امسال در سخنرانی خود بعد از معرفی این چهار کارفرمای برتر کانادا و قدردانی از آن‌ها، گفت: “این سیستم مانند یک خیابان دو طرفه است و این بیزینس‌ها با کمک به مهاجرین و تازه واردین، پتانسیل کاری خود را نیز به حداکثر رسانده و در نهایت به رشد اقتصادی کانادا کمک شایانی می‌کنند.”
 
 
 

اگر شما همراهان گرامی کانادا از ایران هم مایل به مهاجرت به کانادا هستید و نمی دانید از کجا باید شروع کنید،

با پر کردن فرم ارزیابی و تماس با همکاران ما با دید بازتر و اطلاعات کامل و مطمئن پروسه مهاجرتی خود را استارت بزنید.

ما در اینستاگرام کانادا از ایران دنبال کنید.

 

 

کانال تلگرام گروه کانادا از ایران

 
در شبکه های اجتمائی به مابپیوندید
   
0

نویسنده این مطلب: Saba

دیدگاه‌ خود را بنویسید

اسکرول به بالا