کالج دانشگاه هورن کانادا (Huron University College)

زمان مطالعه: 8 دقیقه

کالج دانشگاه هورن کانادا (Huron University College)

کالج دانشگاه هورون، یک موسسه آموزش عالی وابسته به دانشگاه وسترن انتاریو است که در سال ۱۸۶۹ تاسیس شد و قدیمی‌ترین موسسه وابسته به این دانشگاه واقع در شهر لندن استان آنتاریو محسوب می‌شود. بیشتر رشته‌های کالج دانشگاه هورون در مقطع کارشناسی است اما تعداد کمی دانشجو در مقطع بالاتر نیز وجود دارد.

دانشجوهای کالج دانشگاه هورن می‌توانند رشته‌های اصلی و تخصصی ارایه شده در این مرکز را با رشته‌های ارایه شده در دانشگاه‌های کینگز، برسیکا و وسترن ترکیب کنند.

  • در واقع از آنجایی که در این دانشگاه امکانات نامحدودی برای ترکیب رشته‌ها وجود دارد این دانشگاه یکی از دانشگاه‌های منحصربه فرد در کانادا شناخته شده است.

این دانشگاه حدود ۱۵۰۰ دانشجو دارد و یکی از مراکز آموزش عالی کوچک در کانادا است اما کیفیت آموزشی خوبی دارد. متوسط معدل دانشجویانی که وارد کالج دانشگاه هورون می‌شوند بالا است که نشان می‌دهد یکی از دانشگاه‌های رقابتی کانادا است.

در کالج دانشگاه هورن حدود ۶۰  رشته  آکادمیک در مقطع کارشناسی و تعداد محدودی از رشته‌های دیگر در مقطع کارشناسی ارشد به صورت تمام وقت و پاره وقت ارایه می‌گردد. 

  • کوچکی کلاس‌ها، تعامل بیشتر دانشجویان با اساتید و همکلاسی‌ها، خدمات حمایتی یکپارچه‌ی دانشگاه، مشاوره‌ی آکادمیک و شخصی اساتید، ارتباط با شبکه فارغ التحصیلین دانشگاه برای دریافت مشاوره – کارآموزی و موقعیت‌های شغلی، فرصت‌های مشارکت با اساتید در تحقیق یا داوطلب بودن به عنوان دستیار تحقیق، دسترسی کامل به امکانات، کلوب‌ها و برنامه‌های دانشگاه وسترن

از نقاط قوت و ویژگی‌های خاص این دانشگاه می‌باشد.

رنکینگ کالج دانشگاه هورن کانادا

رنکینگ کالج دانشگاه هورن بین دانشگاه‌های کانادا بر اساس UniPage

138

رنکینگ جهانی کالج دانشگاه هورن کانادا بر اساس UniPage

9810

رنکینگ جهانی کالج دانشگاه هورن کانادا بر اساس Webometrics

9795

مدارک موردنیاز برای اخذ پذیرش 

کارشناسی

  • تکمیل دوره دبیرستان و کسب مدرک پیش دانشگاهی یا دیپلم متوسطه
  • ارایه رونوشت رسمی از مدرک دیپلم متوسطه یا پیش دانشگاهی که توسط وزارت آموزش و پرورش صادر شده همراه با ریز نمرات
  • کسب حدنصاب نمره آزمون زبان انگلیسی

کارشناسی ارشد الهیات

  • کسب مدرک کارشناسی الهیات (رشته مطالعات مذهبی) از یک دانشگاه معتبر با حداقل معدل ۷۵% یا کسب مدرک کارشناسی در رشته‌های کلاسیک، تاریخ، زبان انگلیسی، فلسفه از یک دانشگاه معتبر با حداقل معدل ۷۸%
  • کسب حدنصاب نمره آزمون زبان انگلیسی
  • ارایه ۲ معرفی نامه

نمره آزمون زبان انگلیسی

متقاضیان تحصیل در کالج دانشگاه هورن که زبان مادری آن‌ها انگلیسی نیست باید از طریق یکی از آزمون‌های زیر مهارت‌های زبان انگلیسی خود را اثبات کنند.

کارشناسی

نمره کلآزمون
 ۶٫۵ با حداقل ۶ در هر مهارتآیلتس آکادمیک
۸۳ با حداقل ۲۰ در هر مهارتتافل iBT
 ۵۸ با حداقل ۵۶ در هر مهارتPTE آکادمیک

کارشناسی ارشد

نمره کلآزمون
 ۶٫۵ با حداقل ۶ در هر مهارتآیلتس آکادمیک
 ۸۳ با حداقل ۲۰ در هر مهارتتافل iBT
 ۵۸ با حداقل ۵۶ در هر مهارتPTE آکادمیک

استثناء (در شرایط زیر نیازی به ارایه نمرات آزمون‌های فوق نیست)

  • حداقل ۳ سال تحصیل در یک دانشکده یا دانشگاه که زبان اصلی آموزش آن انگلیسی است.
  • تکمیل سطح پیشرفته زبان انگلیسی در مرکز آموزش زبان دانشگاه وسترن
  • تکمیل دوره آمادگی ورود به دانشگاه ESL  در موسسه آموزش زبان لندن

شهریه تحصیل در کالج دانشگاه هورن کانادا 

شهریه تحصیل در دانشگاه‌های کانادا به طور کلی بستگی به رنکینگ دانشگاه در کانادا و نوع رشته انتخابی دارد.

هزینه تحصیل در کالج دانشگاه هورن کانادا در رشته‌های کارشناسی سالانه ۲۶٬۰۰۰ تا ۲۹٬۰۰۰ دلار کانادا، دوره‌های کارشناسی بازرگانی سالانه ۲۵٬۰۰۰ تا ۲۸٬۰۰۰ دلار کانادا و رشته‌های کارشناسی ارشد سالانه ۱۸٬۰۰۰ دلار کانادا می‌باشد.

بورسیه و اسکالرشیپ کالج دانشگاه هورن

برای ادامه تحصیل در دانشگاه‌های کانادا، انواع مختلف بورسیه و کمک هزینه تحصیلی برای دانشجویان بین‌المللی وجود دارد. برخی از این بورسیه‌ها توسط دولت کانادا تأمین می‌شوند، برخی دیگر را مؤسسات خصوصی ارائه می‌دهند و برخی از دانشگاه‌های کانادا نیز بورسیه‌های مخصوص خود را دارند.

این بورسیه‌ها هر کدام شرایط خاص و ددلاین اپلای خود را دارند و اکثراً رقابتی هستند و به دانشجویانی تعلق می‌گیرند که سابقه آکادمیک چشمگیری داشته باشند. برای اطلاعات بیش‌تر به این صفحه مراجعه کنید.

خوابگاه کالج دانشگاه هورون (Huron University College)

کالج دانشگاه هورون سه خوابگاه برای دانشجویان سال اول در نظر گرفته است که ظرفیت آن‌ها بین 56 و 98 و 185 نفر است.

این خوابگاه‌ها به صورت ویژه برای دانشجویان سال اول در نظر گرفته شده‌اند و به شکل خوابگاه دانشجویی و سوئیت هستند.

دو خوابگاه نیز درون دانشگاه وجود دارد که هم دانشجویان سال اول و هم دانشجویان سال بالاتر از آن‌ها استفاده می‌کنند. به این ترتیب بیشتر دانشجویان سال اول می‌توانند از خوابگاه استفاده کنند اما مانند بیشتر دانشگاه‌های کشور کانادا باید درخواست خود را به موقع ثبت کنید.

دیگر امکانات کالج دانشگاه هورون

امکانات آموزشی و تفریحی کالج دانشگاه هورون به صورت زیر هستند:

  • کتابخانه همراه با سالن مطالعه
  • مرکز فناوری اطلاعات که مسئول رسیدگی به اینترنت، شبکه و سیستم‌های کامپیوتری دانشگاه است.
  • سالن غذاخوری
  • دو مرکز پژوهشی
  • باشگاه و تیم‌های ورزشی مختلف
  • انجمن‌های علمی و غیرعلمی گوناگون در دانشگاه

اقامت در خوابگاه دانشجویی نیز هزینه مجزا دارد که شامل شهریه خوابگاه و غذا است. این هزینه نیز در هر ترم حدود 8000 دلار کانادا است که شامل هزینه اقامت در خوابگاه و تامین وعده‌های غذایی دانشجو است.

ددلاین ثبت نام

کارشناسی

آخرین مهلت درخواست پذیرش: برای ترم پاییز، اواسط می و ترم زمستان، اواسط دسامبر است.

کارشناسی ارشد

پذیرش رشته کارشناسی ارشد الهیات در دو ترم پاییز (سپتامبر) و زمستان (ژانویه) انجام می‌شود. متقاضیان باید زودتر از موعد ذکر شده اقدام به پذیرش نمایند.

آخرین مهلت درخواست پذیرش در رشته‌های معارف دینی و مطالعات الهیات برای ترم پاییز: اواخر می است.

روش های رفت و آمد دانشجویان به کالج دانشگاه هورن

دانشجویان کالج دانشگاه هورن می‌توانند به طرق مختلف ازجمله سوارشدن به اتوبوس، روش کارپول، کرایه‌ی تاکسی یا دوچرخه سواری به دانشگاه رفت و آمد کنند.

از آنجایی هزینه‌های زندگی دانشجویی معمولاً بالا است توصیه ما به دانشجویان این است که درصورت اسکان در خوابگاه‌های داخل پردیس یا نزدیک به دانشگاه مسافت بین کلاس‌های درس و خوابگاه را پیاده یا با دوچرخه طی کنند. این روش علاوه بر کمک به حفظ سلامت جسمانی و تناسب اندام تأثیر خوبی در سبک‌تر شدن هزینه‌های زندگی خواهد داشت.

کمیسیون ترابری لندن با علامت اختصاری LTC مسئولیت راه اندازی سیستم‌های حمل و نقل عمومی شهر لندن و استان انتاریو را بر عهده دارد. ارایه خدمات اتوبوس‌های معمولی  و همچنین خدمات حمل و نقل مختص افراد ناتوان و معلول بر عهده این شرکت است.

 

  • در حال حاضر، اتوبوس تنها سیستم نقلیه عمومی در شهر لندن است. ساکنین این شهر می‌توانند هزینه سفر با اتوبوس را به صورت نقدی یا تهیه انواع کارت تردد پرداخت کنند.
  • هزینه نقدی سفر با اتوبوس در شهر لندن روزانه حدود ۳ دلار است.
  • هزینه تهیه بلیت‌های ۵ سفره حدوداً ۱۰ دلار (هر سفر تقریباً ۲ دلار)، کارت‌های تردد ماهانه حدوداً ۹۰ دلار و کارت‌های تردد هفتگی از دوشنبه تا جمعه تقریباً ۷۰ دلار است

سوالات و نظرات خود را درباره کالج دانشگاه هورن بنویسید و برای اطلاع از نحوه پذیرش و تحصیل در برترین دانشگاه ها و موسسات آموزشی در رشته های مورد علاقه خود با ما از طریق اکانت های زیر در ارتباط باشید:

در تلگرام و واتساپ با شماره:  9453 551  343 (+1) 

در شبکه های اجتمائی به مابپیوندید
    
0

نویسنده این مطلب: Saba

دیدگاه‌ خود را بنویسید

اسکرول به بالا