کالج نیو برانزویک

زمان مطالعه: 10 دقیقه

معرفی :

 

📌کالج نیوبرانزویک به صورت اختصار NBCC، یک کالج دولتی معروف است که در سال 1974 در نیو برانزویک کانادا بنیان گذاری شد. رشته های مختلف این کالج در 6 کمپس واقع در شهر های مونکتون، فردریکتون، میرامیچی ، سنت جان ، سنت اندرو و وودستاک ارائه می شود و سالانه بیش از 10 هزار دانشجو برای تحصیل در این کالج اپلای می کنند. دانشجویان می تواند در بیش از 90 رشته کاربردی در این کالج رشته مورد علاقه خود را انتخاب کنند.

✅ کالج سالانه 4300 دانشجو را در مجموع 6 دانشکده خود می پذیرد که همین موضوع نرخ پذیرش این کالج را به 43 درصد می رساند.
✅ طبق آخرین بررسی ها 86 درصد از فارغ التحصیلان این کالج از تحصیلات خود رضایت کامل دارند.
✅ 91 درصد از فارغ التحصیلان این کالج در کمتر از یک سال در شغل مناسب تحصیلات خود استخدام شدند.
✅ 94 درصد از دانشجویان این کالج در نیو برانزویک مشغول به کار شده اند.
♦️ کالج با همکاری با کمپانی های مختلف در منطقه پوزیشن های شغلی متعددی را در بخش کاریابی فارغ التحصیلان خود قرار می دهد.از جمله این شرکت ها می توان به گروه شرکت های برنان، کمپانی نفتی ایرئینگ، سان لایف فایننشال و… اشاره کرد.
♦️ کالج نیو برانزویک طبق آخرین رنکیگ ها در رتبه 159 در کشور در بین موسسه های آموزش عالی قرار گرفته است.

🔴 پروگرم های کالج:

👈 کالج نیو برانزویک بیش 90 مدرک و رشته متفاوت را در 6 دانشکده خود در سطوح مختلفی چون ، دیپلم ها و دوره های تخصصی ، لیسانس ، فوق لیسانس ، دوره های حرفه ای برای مشاغل مختلف در 14 مبحث زیر ارائه می دهد.
🔶 منابع انسانی
🔶هنر های کاربردی
🔶بیزینس
🔶ساختمان سازی
🔶مهندسی عمران و شهرسازی
🔶مهندسی الکترونیک
🔶علوم طبیعی و دریایی
🔶سلامت و پزشکی
🔶هتل داری و توریست
🔶مهندسی کامپیوتر
🔶مهندسی مکانیک
🔶مهندسی متالوژی
🔶علوم انسانی
🔶تعمیرات موبایل
👈البته برخی از رشته های این کالح به دانشجویان بین المللی ارائه نمی شود برای اطلاع بیشتر از رشته های این کالج به این لینک مراجعه نمایید.

🔴 شرایط پذیرش در این کالج :

🔺 هزینه بررسی مدارک شما به عنوان یک دانشجوی بین المللی برای تمامی سطوح 100 دلار کانادا می باشد.
⬇️ ددلاین های پذیرش برای دانشجویان بین المللی :
✅ برای ترم بهار تا 1 فوریه
✅ برای ترم زمستان تا 1 اکتبر

👈 شرایط کلی پذیرش برای دانشجویان بین المللی:
✔️ ریز نمرات رسمی تمام سطوح دانشگاهی گذرانده شده ( دبیرستان ، پیش دانشگاهی یا لیسانس)
✔️ کپی تمام مدارک و گواهینامه های تحصیلی
✔️ مدرک زبان
✔️ نامه انگیزه
⭕ پورتفولیو ( برای برخی رشته ها )
✔️فرم کامل شده درخواست پذیرش
✔️ نامه تمکن مالی
✔️ کپی پاسپورت
⭕ سابقه کاری ( برای برخی پروگرم های حرفه ای مورد نیاز می باشد)
⭕ برخی از رشته ها ممکن است شرایط اضافه مانند مصاحبه نیز داشته باشند

⭕ الزامات زبان :

🔰 حداقل نمره زبان برای تمامی سطوح و رشته ها یکسان بوده و مطابق با جدول زیر می باشد:

✅ در صورتی که نمرات زبان مورد نیاز را به دست نیاوردید کالج شرایط پذیرش مشروط را برای شما در نظر گرفته است . شما بعد از گذراندن یک دوره زبان در کالج می توانید در رشته مورد علاقه خود تحصیل نمایید.


⭕ شهریه ها :

👈به صورت میانگین هزینه هر سال تحصیل برای دانشجویان بین المللی در این کالج معادل 9468 دلار کانادا می باشد.

⭕ اسکالرشیب و بورسیه های کالج :

✅ کالج نیوبرازویک با بهره گیری از کمک های مالی از کمپانی ها و بزینس ها مختلف در منطقه جوایز، اسکالرشیب و بورسیه های متعددی برای کمک به دانشجویان برتر خود در نظر گرفته است. مبلغ این اسکالرشیپ ها از 1000 دلار کانادا تا 3000 دلار کانادا متغییر می باشد. جهت اطلاعات بیشتر از شرایط این بورسیه های به این لینک مراجعه نمایید.

 

⭕ کمپس و خوابگاه :

✔️ کمپس فردیکتون : این کمپس جدید ترین کمپس کالج می باشد و بیش از 400 دانشجو در رشته های بزینس، مهندسی عمران، بهداشت و سلامت ، کامپیوتر و علوم انسانی در این کمپس تحصیل می نمایند. امکانات متعددی همچون باشگاه های ورزشی، رستوران و کافه و.. در این کمپس موجود می باشد. همچنین تعداد محدودی خوابگاه دانشجویی در این کمپس تعبیه شده است.
✔️ کمپس میرامیچی: واقع در کناره رود معروف میرامیچی یکی از زیباترین مناطق ایالت نیوبرانزویک می باشد. بیش از 500 دانشجو در رشته های هنر ، علوم طبیعی و دریایی و تجارت در این کمپس تحصیل می کند. برنامه های تفریحی و دانشجویی زیادی برای استفاده دانشجویان در این کمپس در طول سال در نظر گرفته شده است.
✔️ کمپس مونکتون: واقع در بزگترین شهر نیوبرانزویک، این کمپس محل تحصیل بیش از 1400 دانشجو در تمامی رشته های کالج می باشد. با داشتن تمامی امکانات رفاهی و دسترسی آسان به تمام مکان های تفریحی این کمپس مقصد اصلی دانشجویان بین المللی کالج می باشد.
✔️ کمپس سنت جان : واقع در تاریخی ترین شهر نیوبرانزویک ، این کمپس مقصد اصلی دانشجویان دوره های سلامت و پزشکی کالج می باشد
✔️ کمپس سنت اندروز: واقع در توریست پذیرترین شهر نیو برانزویک، این کمپس مقصد اصلی دانشجویانی که به دنبال اشتغال در صنعت توریست هستند می باشد، از همین رو مهمترین رشته های تدریس شده در این کمپس کالج رشته های هتلداری و توریست می باشد.
✔️ کمپس وودستاک: واقع در یکی از کوچکترین کامیونیتی های نیوبرانزویک، این کمپس محل تحصیل بیش از 250 دانشجو در رشته های مختلفی چون بزینس ، مدیریت منابع انسانی و علوم اجتماعی می باشد.
✅ کالج نیو برانزویک خوابگاه دانشجویی مستقل ندارد ( به غیر از کمپس فردریکتون که تعداد کمی اتاق برای دانشجویان تعبیه شده است) ولی اداره خدمات دانشجویی کالج لیستی از خانه های دانشجویی متعددی در اطراف 6 کمپس اصلی کالج را در اختیار دانشجویان قرار می دهد که فاصله کمتر از 10 دقیقه با کمپس دارند و دسترسی کامل به تمام امکانات رفاهی را در اختیار شما قرار می دهند. هزینه این خانه های دانشجویی بسته به مکان مورد انتخاب شما ماهانه بین 300 تا 700 دلار کانادا می باشد.

⭕ هزینه های زندگی :

✅ هزینه های زندگی به طور میانگین برای دانشجویان سالانه در حدود 10 هزار دلار کانادا می باشد، که با توجه به سبک زندگی دانشجویان این مبلغ اضافه یا کمتر خواهد بود. بنابراین دانشجویان امکان پوشش بخش زیادی از هزینه های زندگی خود با کار دانشجویی پاره وقت (20 ساعت در هفته ) خواهند داشت. هزینه های مسکن، خوراک، رفت و آمد و اینترنت از هزینه های ضروری هر دانشجو می باشد که می بایست برای مدیریت هزینه های خود، برنامه ریزی داشته باشند.

چنانچه علاقه مند به ادامه تحصیل در کالج نیوبرانزویک هستید، سوالات خود را کامنت کنید.

سوالات و نظرات خود را درباره کالج نیوبرانزویک بنویسید و برای اطلاع از نحوه پذیرش و تحصیل در برترین دانشگاه ها و موسسات آموزشی در رشته های مورد علاقه خود با ما از طریق اکانت های زیر در ارتباط باشید:

در تلگرام و واتساپ با شماره:  9453 551  343 (+1) 

 

در شبکه های اجتمائی به مابپیوندید
   
5/5
0

نویسنده این مطلب: Saba

دیدگاه‌ خود را بنویسید

اسکرول به بالا