کانادا سالم ترین کشور جهان در سال 2019

زمان مطالعه: 3 دقیقه
بار دیگر کانادا عنوان برتر دیگری را یعنی “سالم ترین کشور دنیا ” را ازآن خود کرد



در هر پنج قاره این سیاره همواره علاوه بر توسعه اقتصادی و توزیع مناسب ثروت در سطح کشور ، عوامل دیگری هم در کیفیت زندگی مردم هر کشور موثر هستند و استاندارهای زندگی را در جهان تعیین می کنند.
کانادا از بین ۱۵۱ کشور دنیا که در تحلیل جدید از سوی شرکت سرمایه گذاری LetterOne تحت عنوان شاخص جهانی سلامت منتشر شده مقام اول بهترین کشور از نظر سلامت اهالی را به خود اختصاص داده و عنوانی دیگر در سطح جهانی از آن خود کرد.

همچنین شایان ذکر است که آمریکا در این رده بندی رتبه ۳۷ را به خود اختصاص داد و در انتهای این جدول هم کشورهای عراق ، مصر و اکراین و در پایین ترین رتبه آفریقای جنوبی قرار دارند.

رده بندی این تحلیل از سوی شرکت LetterOne امتیازات کشورها بر حسب فاکتورهایی چون شادی ، میزان هزینه دولتها برای بهداشت ، مصرف مشروبات الکلی ، مصرف سیگار ، نرخ افسردگی در بین بزرگسالان ، انجام حرکات ورزشی و… مورد بررسی قرار گرفته است .

نکته جالبی که می توان در این فهرست به آن اشاره داشت قرار داشتن کشورهای کوچکتر در رتبه های بالاست و این مسئله نشان دهنده این است که کشورهایی که حتی از نظر اقتصادی در شرایط مطلوبی قرار ندارند بخاطر رعایت مسائل بهداشتی و سلامت فیزیکی در جایگاه خوبی در دنیا قرار می گیرند.
استفاده از سیستم درمانی دولتی درکنار امید به زندگی بالا و همچنین شاد بودن مردم کانادا ، این کشور را در اولین جایگاه این فهرست قرار داده است.
پس از کانادا ، در بین ۲۰ کشور صنعتی جهان تنها ژاپن توانسته است که بالاترین رتبه را به خود اختصاص داده و در جایگاه نهم فهرست قرار بگیرد.
نکته بسیار جالب این جدول وجود عمان در رتبه دوم یعنی پس از کاناداست و حضور دیگر کشورهای آسیایی فیلیپین ، مالدیو ، سنگاپور ، لائوس و کامبوج در بین ده کشور برتر است.

 

 

اگر شما همراهان گرامی کانادا از ایران هم مایل به مهاجرت به کانادا هستید و نمی دانید از کجا باید شروع کنید،

با پر کردن فرم ارزیابی و تماس با همکاران ما با دید بازتر و اطلاعات کامل و مطمئن پروسه مهاجرتی خود را استارت بزنید.

ما در اینستاگرام کانادا از ایران دنبال کنید.

 

 

کانال تلگرام گروه کانادا از ایران

 
در شبکه های اجتمائی به مابپیوندید
   
0

نویسنده این مطلب: Samaneh

دیدگاه‌ خود را بنویسید

اسکرول به بالا