کانادا محبوب‌ترین کشور دنیا برای تحصیل

زمان مطالعه: 3 دقیقه

یک گزارش نشان داده است که کانادا بیشترین کشور مورد نیاز برای تحصیل است. بر اساس تحقیقات جدید ، کانادا مطلوب ترین کشور برای تحصیل در سراسر جهان است.

🔸بنا بر داده‌های گوگل مردم 36 کشور دنیا خواهان تحصیل در کانادا هستند

 

🔸داده‌های جست‌وجوی گوگل نشان می‌دهد که از بین 160 کشور جهان، کانادا به لطف برخورداری از دانشگاه‌های برتر، هزینه‌های مقرون به صرفه، محیطی صمیمانه و مناظر بی‌نظیر، کشور مورد علاقه 36 ملیت از سراسر جهان برای تحصیل است.

 

🔸بر اساس این گزارش، کانادا به طور واضح مورد علاقه دانشجویان کشورهایی مانند فرانسه، آفریقای جنوبی، امارات متحده عربی و سایر کشورها است.

 

اسپانیا در 13 کشور دیگر از جمله ایالات متحده ، آرژانتین و شیلی به عنوان محبوب ترین مقصد تحصیلی در رتبه دوم قرار گرفت. انگلستان به لطف دانشگاه های معتبری مانند آکسفورد و کمبریج در رتبه سوم قرار گرفت.

در حالی که دانشجویانی از سراسر جهان در جستجوی دانشگاه های کانادایی هستند ، ظاهراً دانشجویان کانادایی به دنبال تحصیل در جاهای دیگر هستند.

این گزارش نشان می دهد که کانادایی ها بیشتر به تحصیل در فرانسه علاقه مند هستند ، که می تواند به دلیل شباهت های زبانی بین دو کشور باشد یا به دلیل این که دانش آموزان می خواهند فرهنگ اروپایی را تجربه کنند.

وقتی صحبت از محبوب ترین موسسات آموزشی پس از دبیرستان می شود ، Remitly نشان داد که دانشگاه هاروارد بیشترین مکان جستجو شده در جهان است.

دانشگاه تورنتو نیز در رتبه 10 قرار گرفت و در مجموع رتبه هفتم را به خود اختصاص داد. به نظر می رسد که کانادا در واقع یک مکان بسیار عالی برای تحصیل است

زیرا تعدادی از شهرهای این کشور به عنوان بهترین شهرهای دانشجویی جهان معرفی شدند و دانشگاه های آن دارای برخی از فارغ التحصیلان قابل اشتغال در سطح جهان هستند!

 

 

در شبکه های اجتمائی به مابپیوندید
   
5/5
0

نویسنده این مطلب: Saba

دیدگاه‌ خود را بنویسید

اسکرول به بالا