کدام شهر کانادا برای زندگی بهتر است؟

زمان مطالعه: 5 دقیقه
👈بررسی بهترین شهرهای کانادا برای پیدا کردن کار👉

نرخ بیکاری در کانادا به پایین‌ترین میزان خود در ۱۰ سال گذشته رسیده است و تخمین زده می‌شود که این نرخ حداکثر ۵/۹ درصد باشد.یکی از مهمترین دغدغه‌های هر مهاجر پس از ورود به کشور مقصد و دریافت اقامت آن ، یافتن یک شغل خوش‌درآمد و متناسب با توانایی‌ها و سلایق شخصی است .

 

استان انتاریو:


شهر اتاوا پایتخت کانادا واقع در ایالت انتاریو و از بهترین شهرهای کانادا برای پیدا کردن کار است . این استان مشهورترین مقصد مهاجرتی کانادا با مرکزیت تورنتو و پرجمعیت‌ترین ناحیه‌ی این کشور با دارا بودن بیش از ۱۲ میلیون شهروند کانادایی است. منابع طبیعی غنی در کنار مرکز اقتصادی کشور و همچنین غنای فرهنگی ناشی از درهم‌آمیزی فرهنگ‌های گوناگون جهانی ، این استان را به مهمترین استان کانادا تبدیل کرده است . انواع صنایع مانند خودروسازی و فعالیت‌های اقتصادی متنوع از کشاورزی گرفته تا صنعت توریسم و فناوری اطلاعات ، تنوعی وسیع از مشاغل و صنایع را پدید آورده است .
 

استان کبک:


استان کِبک یا ایالت زیبا، بزرگترین استان کانادا با جمعیتی بیش از ۷ و نیم میلیون نفر است . مرکز آن کِبک سیتی و شهر مشهور این استان ، مونترال (دومین شهر بزرگ کانادا) می‌باشد .ایالت کِبک رتبه‌ی ۳۸ اقتصاد بزرگ دنیا را به خود اختصاص داده و با دارا بودن انواع صنایع ، تولیدات و صادرات (مانند نرم‌افزارهای گوناگون ، قطارهای زیرزمینی ، هلیکوپتر ، لوازم کنترل ترافیک هوایی ، داروسازی ، مخابرات و غیره) و حتی فعالیت‌های گسترده‌ی هنری از جمله فیلم‌سازی ، اقتصاد بسیار پویایی دارد .منابع بسیار غنی طبیعی نیز فرصت مغتنمی را برای تولیداتی همچون لوله و کاغذ و الوار را فراهم کرده است.
 

استان بریتیش کلمبیا :


لقب این استان به دلیل دارا بودن طبیعت بسیار زیبا و چشم‌نواز و آب و هوای معتدل ، جواهر سبز امریکای شمالی است . مرکز این استان ویکتوریا نام دارد که در جزیره‌ی ونَکوور واقع شده است . شهر پرتکاپو و پویای وَنکوور نیز در این استان قرار دارد که سومین شهر پرجمعیت کاناداست . بجز مشاغل سنتی متکی به منابع طبیعی مانند کشاورزی ، دامپروری و شیلات ، صنایع و مشاغل خدماتی در سالیان اخیر رشد چشمگیری در این استان داشته‌اند . از بخش‌های مهم اقتصادی این استان می‌توان به معادن ، جنگل‌داری ، مخابرات و توریسم اشاره کرد . مراکز مهم تجاری ، فناوری و فیلم‌سازی از دیگر منابع اشتغال این استان به شمار می‌روند .
 

استان ساسکاچوان :


ساسکاچوان پرآفتاب‌ترین استان کانادا است که مرکز آن رِجینا و دیگر شهر بزرگ آن ساسکاتون نام دارد . بجز غنای صنعت کشاورزی و استخراج معدن در این استان ، موسسات مالی ، بیمه و بنگاه‌های مسکن از مشاغل درآمدزای آن بوده‌اند .

 

استان آلبرتا:


شهر سِنت آلبرت در استان آلبرتا از بهترین شهرهای کانادا برای پیدا کردن کار می باشد . لقب این استان ، استان انرژی است زیرا از سرآمدان تولید نفت و گاز در دنیا به شمار می‌رود . بیشترین جمعیت این استان دو شهر اصلی آن یعنی اِدمونتون و کَلگِری تجمع یافته‌اند . آمارها نشان می‌دهند که صنعت نفت و گاز آلبرتا بیش از ۲۵۷۰۰۰ شغل ایجاد کرده که با برنامه‌ریزی‌های مدون و در دست اجرا برای پیشرفت بیش از پیش این صنایع ، شمار این مشاغل بی‌شک بسیار فزون‌تر خواهد شد .جنگلداری ، دامداری و کشاورزی نیز از دیرباز ارکان اقتصادی این استان بوده‌اند .
 
 
 

اگر شما همراهان گرامی کانادا از ایران هم مایل به مهاجرت به کانادا هستید و نمی دانید از کجا باید شروع کنید،

با پر کردن فرم ارزیابی و تماس با همکاران ما با دید بازتر و اطلاعات کامل و مطمئن پروسه مهاجرتی خود را استارت بزنید.

ما در اینستاگرام کانادا از ایران دنبال کنید.

 

 

کانال تلگرام گروه کانادا از ایران

 
در شبکه های اجتمائی به مابپیوندید
   
0

نویسنده این مطلب: Main Admin

دیدگاه‌ خود را بنویسید

اسکرول به بالا