کمک های مالی کانادا ویژه دانشجویان

زمان مطالعه: 8 دقیقه

✔️ نخست وزیر جاستین ترودو می گوید، دانشجویان و فارغ التحصیلان اخیر که به دلیل همه گیری ویروس کرونا در تحصیلات و چشم انداز شغلی خود دچار مانع شده اند، می توانند از روز جمعه 15 می برای مزایای دانشجویان اضطراری کانادا درخواست کنند. وی همچنین از آدرس روزانه خود برای تشویق مشاغل کوچک روستایی برای دستیابی به کمک به آژانس توسعه اقتصادی منطقه ای خود استفاده کرد.
✔️ مشابه چگونگی استفاده از فرآیند کمک هزینه اضطراری(CERB)، از دانشجویان در خواست می گردد که بر اساس ماه تولد خود ، حداکثر طی چهار روز بهترین برنامه کاری خود را ثبت نمایند .
✔️ تحت مزایای دانشجویی اضطراری کانادا، متقاضیان واجد شرایط از ماه می تا آگوست ماهانه 1،250 دلار دریافت می کنند. برای کسانی که معلولیت دارند، یا از شخص دیگری مراقبت می کنند 2000 دلار ” تعلق میگیرد، که برابر با مبلغ دریافتی توسط واجدین شرایط برای استفاده از فرآیند کمک هزینه اضطراری(CERB) است.
✔️ بسته کمک های 9 میلیارد دلاری دانشجویان برای آخرین دوره از جلسات اضطراری در پارلمان تصویب شد. مابقی برای بعداظهر چهارشنبه تعیین می گردد.

 

 

🇨🇦 بطور خلاصه:

🔻اگر دانشجو دارای معلولیت باشد یا از فرد دیگری مراقبت کند، این مبلغ تا 2000 دلار افزایش خواهد یافت.
🔻دانشجویانی که واجد شرایط طرح کمک اضطراری کانادا (CERB) نیستند، می توانند در این طرح ثبت نام کنند.
🔻دانشجویانی که شهروند کانادا هستند، یا اقامت دائم دارند می توانند این کمک ها را دریافت کنند.
🔻همچنین افرادی که به تشخیص بورد مهاجرت و پناهندگی کانادا (IRB) نیازمند محافظت هستند، می توانند در این طرح ثبت نام کنند.
🔻کسانی که دانش آموز هستند و برای تحصیلات دانشگاهی اپلای کرده و قبل از 1 فوریه 2021 تحصیلات عالی آنها آغاز می شود، واجد شرایط خواهند بود.
🔻همچنین فارغ التحصیلانی که تحصیلات خود را پس از دسامبر 2019 تمام کرده باشند، می توانند در این طرح ثبت نام کنند.
🔻کمک های مالی دولت فدرال کانادا کسانی که در ماه سپتامبر تحصیلات دانشگاهی را شروع می کنند نیز شامل می شود.
🔻همچنین افراد واجد شرایطی که شاغل هستند و زیر 1000 دلار درآمد دارند، می توانند برای دریافت کمک های مالی ثبت نام کنند.

 

 

🔴 جاستین ترودو ، کسانی را قبلاً ثبت نام نکرده اند رو تشویق کرد که از طریق آژانس درآمد کانادا اقدام کنند، تا منابع مالی سریعتر به آنها برسد.
🔴 در طی کنفرانس مطبوعاتی پارل هیل، کارلا کووالروفی وزیر اشتغال به صفحه وب جدیدی اشاره کرد که مشخص می کند چه کسی واجد شرایط است و برای استفاده از چه اطلاعاتی لازم خواهد بود.
🔴 این مزایا بین ماه های می و آگوست به دانشجویان ارائه می شود و علاوه بر دانشجویان و فارغ التحصیلان جدید، کانادایی هایی که در خارج از کشور مشغول به تحصیل هستند و دانش آموزان دبیرستانی که قرار است در پاییز وارد دوره متوسطه شوند، می توانند درخواست کنند.
🔴 برای درخواست، دانشجویان باید “به طور جدی” به دنبال شغل باشند، و متقاضیان در جهت بانک شغلی فدرال به عنوان مکانی برای جستجوی فرصتهای احتمالی مورد توجه قرار می گیرند. دولت تخمین می زند تقریباً یک میلیون دانش آموز قادر به دریافت این مزایای ماهانه باشند.
🔴 Qualtrough گفت که متقاضیان می توانند در صورت تنظیم برای واریز مستقیم، در طی سه تا پنج روز کاری که واجد شرایط تشخیص داده شوند، انتظار داشته باشند.

وی گفت درست مانند CERB این مبلغ اجباری در بازپرداخت نخواهد بود، دانشجویان می توانند 1000 دلار در طول دوره چهار هفته ای که متقاضی درخواست دهند دریافت کنند .
همچنین، دولت در وعده های ماه گذشته مبنی بر کمک های اضطراری نزدیک به 1 میلیارد دلار به آژانس های توسعه منطقه ای اختصاص داده است.
در آن زمان، دولت قول داده بود که 962 میلیون دلار به شرکت های کوچکتر از طریق آژانس های توسعه منطقه ای خود و همچنین به مشاغل کوچک در مناطق روستایی کمک کند . وزیر توسعه اقتصادی ملانیا جولی گفت، هنگامی که در ابتدا اعلام شد، هدف از محافظت از “خیابانهای اصلی” است.
روز چهارشنبه، تروودو مشاغل کوچک را که واجد شرایط دریافت هیچ کدام از برنامه های پیشنهادی فدرال کووید 19 که قبلاً اعلام نشده بود، تشویق کرد تا با آژانس منطقه خود در تماس باشند. جولی در روز چهارشنبه اعلام کرد که این بودجه برای جمع آوری پول آماده است، از طریق آنچه “صندوق امداد و بهبود منطقه ای” نامیده می شود و هدف آن کمک به مشاغل کوچک یا از راه دور مانند مشاغل در بخش های تولید، فناوری و گردشگری است.

جولی در روز چهارشنبه گفت ایده این است که اطمینان حاصل کنیم که ما می توانیم انعطاف پذیری کافی ارائه دهیم و با واقعیت های منطقه سازگار شویم.” آژانس ها نزدیک به زمین هستند، چشم و گوش آنها نزدیک به زمین است و برای کمک آنجا هستند.”
این وجوه از طریق شش سازمان توسعه منطقه ای جاری می شود و تمرکز بر مشاغل مناطق روستایی و دورافتاده را شامل می شود. پول به شرح زیر تقسیم شده است :

 

 

🔹 110 میلیون دلار برای آژانس فرصتهای آتلانتیک کانادا (ACOA )

🔹 211 میلیون دلار برای توسعه اقتصادی کانادا برای مناطق کبک (CED)

🔹 34.3 میلیون دلار برای آژانس توسعه اقتصادی شمال کانادا (CanNor)

🔹 252.4 میلیون دلار برای آژانس توسعه اقتصادی فدرال در جنوب انتاریو (FedDev )

🔹 49.5 میلیون دلار برای طرح توسعه اقتصادی فدرال در شمال انتاریو (FedNor)

🔹 304.2 میلیون دلار برای تنوع اقتصادی غربی کانادا (WD).

 

 

این سازمان ها واقعیت های اقتصادی و چالش های ویژه ای را که هم منطقه شما و هم تجارت شما با آن روبرو هستند درک می کنند. آنها می توانند به بیشترین نیازهای شما کمک کند، خواه این هزینه را تأمین کند یا کارمندان خود را نگه دارد. جاستین ترودو همچنین تعدادی از برنامه های موجود را به روز کرده است.
وی گفت: بیش از نیم میلیون مشاغل کوچک وام از طریق حساب تجاری اضطراری کانادا دریافت کرده اند که وام های بالغ بر 40000 دلار را ارائه می دهد.همچنین، بیش از 120،000 کارفرمای تصویب شده اند برای دریافت یارانه 75 درصدی دستمزد، با توجه به نزدیک به دو میلیون کارگر که قرار است در لیست حقوق و دستمزد نگهداری شوند یا بازگردانده شوند.
دولت ما زمینه را برای بهبود اقتصادی فراهم کرده است. و ما می دانیم که کلید موفقیت جمعی ما حفظ ارتباط بین کارفرما و کارمند است.

 

 

اگر شما همراهان گرامی کانادا از ایران هم مایل به مهاجرت به کانادا هستید و نمی دانید از کجا باید شروع کنید،

با پر کردن فرم ارزیابی و تماس با همکاران ما با دید بازتر و اطلاعات کامل و مطمئن پروسه مهاجرتی خود را استارت بزنید.

ما در اینستاگرام کانادا از ایران دنبال کنید.

 

 

کانال تلگرام گروه کانادا از ایران

 
در شبکه های اجتمائی به مابپیوندید
 
0

نویسنده این مطلب: Admin3

دیدگاه‌ خود را بنویسید

اسکرول به بالا