کمک هزینه های دولت فدرال در بحران کرونا

زمان مطالعه: 5 دقیقه

🔺لازم هست بدانید که کمک هزینه ی اضطراری دولت فدرال از EI متفاوت هست. اگر کارمند هستید و مبتلا به کرونا شده اید یا اینکه کار خود را از دست داده اید باید برای EI اقدام کنید. در غیر اینصورت باید برای کمک هزینه اقدام کنید.

‍ ✔️⁩نوع اول EI:

برای کسانی هست که کار خود را از دست داده اند و قبل ازینکه کار خود را ازدست بدهند بین ۴۲۰-۷۰۰ ساعت کار کرده اند. ROE یا Record of Employment برای اپلای کردن مورد نیاز میباشد.

برای اپلای کردن به اینجا مراجعه کنید:
🔗 لینک مرتبط

✔️⁩نوع دوم EI:

برای کسانی که مبتلا به کرونا هستند و کارمند جایی هستند و به دلیل شرایط بیماری نمیتوانند کار کنند.
باید حداقل ۴۰ درصد از درآمدتان کم شده باشد و حداقل ۶۰۰ ساعت قبل از آن کار کرده باشید.

از اینجا اپلای کنید
🔗 لینک مرتبط

✔️⁩بسته حمایتی دولت برای شرایط اضطراری که ارتباطی به ِEI ندارد و شامل کسانی میشود که نمیتوانند برای EI اقدام کنند مانند افراد خود اشتغال ک زمان اپلای کردن از اول آوریل هست و به صورت دو هفته یک بار توسط Canada Revenue Agency پرداخت میشود.

برای اپلای کردن به پرتال CRA مراجعه کنید:
🔗 لینک مرتبط

 

✔️⁩کمک هزینه های دولت برای فرزندان (Child benefit) به ازای هر فرزند از ماه می ۳۰۰ دلار اضافه پرداخت میشود

✔️⁩خانواده های کم درآمد و با درآمد متوسط که در سال ۲۰۱۸ برگه مالیاتی خود را پر کرده باشند به ازای هرفرد ۴۰۰ دلار و برای هر زوج ۶۰۰ دلار درماه می دریافت میکنند.

‍ ✔️⁩پرداخت وام های دانشجویی از ۳۰ مارچ تا ۶ ماه به تعویق افتاده و سودی هم به دیرکرد تعلق نمیگیرد.

‍ ✔️⁩پرکردن برگه مالیاتی: برای پرکردن برگه مالیاتی تا اول جون تمدید شد و برای پرداخت مالیات تا آخر آگوست مهلت ها داده شد.

✔️پرداخت اجاره ها: تا جائیکه اطلاع دارم کمک هزینه ای که برای مستاجران در نظرگرفته شده، کمک هزینه تا سقف ۵۰۰ دلاری در ماه از طرف دولت استان بی سی هست که به افراد کم درآمد یا با درآمد متوسط تعلق میگیره که توسط شرایط کرونا تحت تاثیر قرار گرفتند و در اوایل ماه آوریل از روی وبسایت BC Housing میتوانید اپلای کنید.
🔗 لینک مرتبط
اگر کمک هزینه ها کفاف پرداخت اجاره شما را نمیدهد، باید با صاحبخانه خود به یک توافق برای پرداخت برسید. این توافق باید به صورت رسمی و توسط افراد متخصص مانند ایجنت های مدیریت ملک تنظیم شود و شرایط اجاره به عقب افتاده باید در آن ذکر شود. توجه داشته باشید که با توجه به شرایط صاحبخانه نمیتواند شما را از خانه بیرون کند.

 

✔️طرح کمک هزینه اضطراری استان بریتیش کلمبیا :

مبلغ هزار دلار برای یکبار به کسانی که برای ای آی یا کمک هزینه اضطراری دو هزار دلاری دولت فدرال اقدام کرده اند و درخواست آن ها مورد قبول واقع شده است، توسط دولت بی سی پرداخت میشود. شرایط اپلای کردن در آینده اعلام خواهد شد و پرداخت در ماه می صورت خواهد گرفت

✔️طرح تخصیص اعتبار مالیاتی گرمایش هوای استان بی سی:

در ماه جولای به هر بزرگسالی تا سقف ۲۱۸ دلار و به هر فرزندی تا سقف ۶۴ دلار توسط دولت استانی پرداخت میشود.
درضمن کسانی که Disability و کمک مالی از دولت دریافت میکنند، برای سه ماه دولت بی سی به ایشان کمک هزینه مکمل سیصد دلاری پرداخت میکند البته درصورتیکه واجد شرایط کمک هزینه ۲۰۰۰ دلاری نیستند. به سینیورهای کم درآمد هم این هزینه به طور مستقیم پرداخت میشود و ۵۲ دلار هم به عنوان اضافه درآمد به جای کارت اتوبوس به حسابشان ریخته خواهد شد چون اتوبوس ها رایگان هستند.

 

 

اگر شما همراهان گرامی کانادا از ایران هم مایل به مهاجرت به کانادا هستید و نمی دانید از کجا باید شروع کنید،

با پر کردن فرم ارزیابی و تماس با همکاران ما با دید بازتر و اطلاعات کامل و مطمئن پروسه مهاجرتی خود را استارت بزنید.

ما در اینستاگرام کانادا از ایران دنبال کنید.

 

 

کانال تلگرام گروه کانادا از ایران

 
در شبکه های اجتمائی به مابپیوندید
   
0

نویسنده این مطلب: Saba

دیدگاه‌ خود را بنویسید

اسکرول به بالا