گشودن مرز برای دانشجویان بین المللی

زمان مطالعه: 5 دقیقه

کانادا در حال بازگشایی مرز ها بر روی دانشجویان بین المللی برای تحصیل در موسسات آموزشی در زمان شیوع ویروس کرونا می باشد.

 
🔴 این امکان وجود دارد که دانشجویان بین المللی با برنامه های آمادگی از پیش تعیین شده برای تحصیل در موسسات آموزشی در زمان شیوع ویروس کرونا بتوانند به کانادا سفر کنند.

🔴 از 20 اکتبر دانشجویان بین المللی در صورتی مجاز به سفر به کانادا خواهند بود که موسسه آموزشی مورد نظرشان برنامه های آماده سازی در زمان شیوع ویروس کرونا را رعایت نموده و از سوی سازمان بهداشت استانی یا ناحیه ای تأیید شده باشند.
 
 
🟢 انتظارمیرود موسسات آموزشی DLI برنامه های آمادگی خود را برای دولت استان و یا ناحیه خود ارسال نمایند، زیرا این سطح دولتی است که مدیریت آموزش در کانادا را برعهده دارد.

🟢 آین برنامه های می بایست شامل جزئیاتی در مورد چگونگی اطلاع رسانی موسسات به دانشجویان بین المللی در مورد شرایط بهداشتی و مسافرت پیش از ورود، برنامه های قرنطینه ای، راهنمایی و یا تهیه مواد غذایی و دارو در زمان قرنطینه باشد.
🟢 این برنامه ها همچنین باید پروتکل های ایمنی و بهداشتی را در موارد برخورد دانشجویان با ویروس کرونا باشد. اداره مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا IRCC لیست DLI های تأیید شده را همانطور که در صفحه وب آنها در دسترس است منتشر می کند.
 
🔵 این معیر جدید برای کلیه دانشجویان بین المللی صرفه نظر از اینکه آیا مجوز تحصیل آنها تأیید شده یا ملیت آنها از کجاست ، اعمال می شود. با این حال، اداره مهاجرت به مسافران توصیه می کند تا زمانی که همه معیارها و الزامات به خصوص مجوزهای لازم را برای سفر خود مهیا و تأمین نکرده اند، برای سفر برنامه ریزی نکنند.
🔵 برای سفر به کانادا با در نظر گرفتن شرایط و اقدام جدید، دانشجویان بین المللی واجد شرایط می بایست بدون علائم و برای ورود به کانادا مدارک مناسب ارائه دهند. به محض ورود به مرز، دلیل اساسی سفر خود را عنوان نمایند، مگر ارائه مدارکی دال بر هدف اختیاری مانند گردشگری ارائه دهند.
 
🟠 اعضای خانواده درجه یک دانشجویان می توانند با آنها به کانادا سفر کنند، تا زمانی که دلیل آنها برای سفر ضروری است، به عنوان مثال حمایت دانشجو در زمان تحصیل وی.

🟠 در این حالت، اعضای خانواده وی، همسر و شریک قانونی، افراد تحت تکفل و یا دانش آموزان زیر 18 سال به عنوان والد یا حامی وی به شمار می آیند.

🟠 دانشجویان بین المللی و اعضای خانواده همراه وی می بایست پس از ورود به کانادا، دوره 14 روزه قرنطینه را با رعایت کلیه اقدامات و پروتکل های بهداشتی مطابق با الزامات بهداشت عمومی، را سپری کنند.
 
🟤 در اوایل سال جاری، وزیر مهاجرت، آقای مارکو مندیچینو، و وزیر بهدشت پتی هاجدو ؛ مشارکت خود را با دولت های استانی و ناحیه ای و همچنین DLI ها در مورد نحوه استقبال ایمن از دانشجویان بین المللی آغاز کردند.

🟤 وزرا اعلامیه ای از اقدامات جدید را در روز جمعه دوم اکتبر ارائه کردند.

🟤 دانشجویان بین المللی از دولت فدرال درخواست کرده اند که برای دانشجویان معافیت هایی را در نظر بگیرند. بسیاری از آنها در کشورهایی که دسترسی محدودی به اینترنت دارند زندگی می کنند و احتلاف زمانی باعث ایجاد توقف و اختلال در کلاس های آنها می شود.
 
 

اگر شما همراهان گرامی کانادا از ایران هم مایل به مهاجرت به کانادا هستید و نمی دانید از کجا باید شروع کنید،

با پر کردن فرم ارزیابی و تماس با همکاران ما با دید بازتر و اطلاعات کامل و مطمئن پروسه مهاجرتی خود را استارت بزنید.

ما در اینستاگرام کانادا از ایران دنبال کنید.

 

 

کانال تلگرام گروه کانادا از ایران

 
در شبکه های اجتمائی به مابپیوندید
 
0

نویسنده این مطلب: Sarah

دیدگاه‌ خود را بنویسید

اسکرول به بالا