انتخاب محل زندگی در کانادا

زمان مطالعه: 4 دقیقه

معرفی ابزار جدید که به مهاجران کمک می کند تا تصمیم بگیرند که کجا در کانادا زندگی کنند.

🟩 IRCC در حال بررسی و انجام آزمایشاتی است که بتواند به مهاجران توصیه هایی در این خصوص که کدام نقطه را در کانادا برای زندگی و برای کسب موفقیت بیشتر داشته باشند، هستند.
🟢 از این رو محققان در نظر دارند که ابزار جدیدی را به تازه واردین معرفی کنند تا به آنان برای شناسایی محل زندگی خود در کانادا کمک کنند. از یک طرف، بیشتر مهاجران زندگی در شهرهای بزرگ را در نهایت انتخاب می کنند که بررسی ها نشان داده که نیمی از مهاجران اخیراً در شهرهای ونکوور، تورنتو و مونترال زندگی می کنند.
🟢 باید در نظر داشت که ممکن است فرصت های بهتری برای مهاجران در دیگر نقاط کانادا وجود داشته باشد. شاید برای یک کارگردان فیلم و یا یک کارمند فنی تورنتو شهر ایده آلی باشد، اما برای یک مهندس نفت خیر. از سال 2018، اداره مهاجرت مهندس نفت خیر.
🟢 از سال 2018، اداره مهاجرت IRCC در حال کار روی پروژه تحقیقاتی در دانشگاه استنفورد است که زمینه را برای عملی شدن این ابزار GeoMatch فراهم آورد.
🟢 IRCC در حال کار روی پروژه تحقیقاتی در دانشگاه استنفورد است که زمینه را برای عملی شدن این ابزار GeoMatch فراهم آورد.
 
 
 

 

🟪 مطالعات نشان میدهد که مهاجران اقتصادی احتمالی که از الگوریتم های GeoMatch پیروی می کنند، پس از ورودشان شغل مناسب تری را پیدا می کنند.
🟣 در حال حاضر، تازه واردین تمایل دارند که به شهرهایی که نامشان را بیشتر شنیده اند که اغلب شهرهای بزرگی هستند، وارد شوند. با این وجود، این ابزار می تواند به ارتقای دیگر مکان ها در سراسر کانادا، تغییرات فراتر از شهرها و مراکز اصلی مانند تورنتو و ونکوور داشته باشند.
🟪 GeoMatch از قابلیت هایی برخوردار است که فاکتورهایی همچون سابقه کار، تحصیلات و همچنین خصوصیات شخصی مهاجران قبلی را در نظر می گیرد. سپس با تمرکز بر چگونگی ارتباط بین این عوامل بر اساس الگوریتم های معین و دیگر عواملی همچون موفقیت اقتصادی داده ها را بررسی و ارزیابی می کند.
🟣 GeoMatch می تواند احتمال موفقیت یک مهاجر را در مکان های مختلف کانادا پیش بینی کند.

 

اگر شما همراهان گرامی کانادا از ایران هم مایل به مهاجرت به کانادا هستید و نمی دانید از کجا باید شروع کنید،

با پر کردن فرم ارزیابی و تماس با همکاران ما با دید بازتر و اطلاعات کامل و مطمئن پروسه مهاجرتی خود را استارت بزنید.

ما در اینستاگرام کانادا از ایران دنبال کنید.

 

 

کانال تلگرام گروه کانادا از ایران

 
در شبکه های اجتمائی به مابپیوندید
 
0

نویسنده این مطلب: Sarah

دیدگاه‌ خود را بنویسید

اسکرول به بالا