بررسی واجد شرایط بودن

زمان مطالعه: 5 دقیقه

 

اگر قصد دارید از طریق سیستم اکسپرس انتری برای مهاجرت اقدام کنید ابتدا باید مطمئن شوید که واجد شرایط حضور در این برنامه مهاجرتی هستید. در واقع باید حداقل ۶۷ امتیاز از سیستم امتیازبندی FSW که از ۱۰۰ می باشد را داشته باشید تا مجاز باشید که وارد Pool (صف) اکسپرس انتری شوید.
✴ توجه داشته باشید که داشتن حداقل ۶۷ امتیاز به معنا نخواهد بود که شما قطعا دعوت نامه دریافت می کنید یا اینکه با مهاجرت شما حتماً موافقت خواهد شد. بلکه فقط مجوز ورود شما به سیستم اکسپرس انتری و قرار گرفتن در Pool متقاضیان این برنامه است.

برای کسب اطمینان از اینکه شما بطور قطع موفق میشوید چندین راه وجود دارد:
☑ روش اول: راه مطمئن تر این است که مستقیم از طریق سایت IRCC شرایط خود را چک کنید. یک سری سوال های ارزیابی از شما پرسیده می شود که باید به همه آن ها پاسخ دهید. در پایان به شما اعلام می شود که واجد شرایط هستید یا نه.
☑ روش دوم: از طریق ابزاری که توسط وبسایت ما تهیه شده است می توانید با جواب دادن به تعدادی سوال وضعیت خود را مشاهده کنید. لینک ابزار محاسبه گر
☑ روش سوم: برای کسب امتیاز لازم در FSW شش آیتم وجود دارد. از این 6 آیتم شما حداکثر ۱۰۰ امتیاز می توانید کسب کنید که اگر ۶۷ امتیاز داشته باشید می توانید وارد Pool اکسپرس انتری شوید. و شما به صورت دستی و به کمک جداول زیر میتوانید آن را محاسبه کنید.
نمره زبان / مدرک تحصیلی / سابقه کار / سن / جاب آفر / تطبیق پذیری

در ادامه امتیازهای هر بخش را توضیح می دهیم:

🔻 بخش ۱: نمره زبان
زبان اول یا دوم را می توانید انگلیسی یا فرانسوی انتخاب کنید. قبل از آنکه امتیاز زبان را حساب کنید باید بدانید هر مهارت زبانی شما معادل چه نمره ای در سیستم CLB هست. برای این منظور لینک زیر را ببنید: 🔗 جدول تبدیل نمره زبان به CLB
حال که معادل CLB نمره زبان خود را می دانید با استفاده از جدول زیر امتیاز بخش زبان خود را برای زبان اول محاسبه کنید. دقت کنید که اگر حتی یک مهارت زبانی شما زیر CLB7 باشد (نمره ۶ در آیلتس) واجد شرایط نیستید. هر مهارت می تواند حداکثر ۶ امتیاز داشته باشد که در مجموع چهار مهارت می شود ۲۴ امتیاز.
برای زبان دوم اگر هر چهار اسکیل شما حداقل CLB5 باشد کلاً ۴ امتیاز می گیرید.
🔻 بخش ۲: مدرک تحصیلی
دقت کنید که اگر مدرک تحصیلی شما خارج از کانادا اخذ شده باشد باید مدرک خود را ارزیابی کنید.

اگر شما همراهان گرامی کانادا از ایران هم مایل به تحصیل در کانادا هستید و نمی دانید از کجا باید شروع کنید،

با پر کردن فرم ارزیابی و تماس با همکاران ما با دید بازتر و اطلاعات کامل و مطمئن پروسه مهاجرتی خود را استارت بزنید.

ما در اینستاگرام کانادا از ایران دنبال کنید.

کانال تلگرام گروه کانادا از ایران

 در شبکه های اجتمائی به مابپیوندید
   
0

نویسنده این مطلب: Saba

دیدگاه‌ خود را بنویسید

اسکرول به بالا