خرید یا اجاره مسکن در ساسکاچوان

زمان مطالعه: 3 دقیقه

گزینه‌های زیادی برای انتخاب خانه در استان ساسکاچوان وجود دارد. با توجه به اقتصاد رو به رشد این استان وشرایط مناسب خرید مسکن ،ساسکاچوان یک استان مهاجر پذیر بوده زیرا میانگین نرخ خرید خانه نسبت به سایر استان ها در کانادا پایین تر بوده است.
اما با این حال هزینه زندگی با توجه به تعداد اعضای خانواده ،مکان و درآمد متغیر است اما در شهرها مسکن که بخش زیادی از هزینه ها را به خود اختصاص می دهد گرانتر است و باعث بالارفتن سطح هزینه ها می شود بنابراین حومه های شهر این استان مناطق شهرکی وجود دارد که فاصله چندانی با مرکز شهر ندارند و از لحاظ هزینه بسیار ارزانتر می باشند و بهترین گزینه برای برای خرید و یا اجاره مسکن می باشد.البته قیمت مسکن بر مبنای اندازه، شرایط و موقیعت متغیر است.
لازم به ذکر است برای انتخاب مسکن در این مناطق باید به این نکته هم توجه داشته باشید اگرچه هزینه مسکن ارزانتراست اما برای تامین نیازها و انجام اموراولیه از قبیل رفت و آمد به محل کار ،مدارس ، مراکز درمانی و خرید از بعضی از فروشگاه ها باید مسیری را تا مرکز شهر طی کنید که به وسیله نقلیه نیاز پیدا می کنید .

• ساسکاتون

ساسکاتون یکی از زیباترین شهرهای این استان است که در جنوب رودخانه ساسکاچوان قرار گرفته است این شهر پرجمعیت ترین شهراستان ساسکاچوان است.شهرساسکاتون واقعا یک شهر منحصر به فرد است که دارای امکانات رفاهی شهر بزرگ است اما ذهنیت و مهمان نوازی یک شهر کوچک است.بازارمسکن این شهردرحال حاضربسیار قوی است و پیوسته در حال افزایش می باشد یکی از تاثیرات مثبت در بازار املاک ساسکاتون فراوانی منابع طبیعی ،تنوع در زمینه های تحقیق و توسعه ،وجود دانشگاه ها در سطح عالی می باشد.

وبسایت های زیادی برای خرید یا اجاره مسکن وجود دارد که تمام اطلاعاتی که برای خرید خرید مسکن نیاز دارید در اختیار شما قرار می دهد.چند نمونه از سایتهایی که در زمینه ی مسکن بسیار کارآمد هستند و در آنها می توانید محل، قیمت، امکانات و … را بررسی کنید عبارتند از:

✅ جدول زیر میانگین اجاره انواع خانه ها به ازای یک ماه را در استان ساسکاچوان را نشان می دهد.

Saskatchewan
Type
Bedroom
Price
House1500$-1300$
2650$-1800$
31000$-2500$
Condo1700$-1400$
2900$-2100$
Saskatoon
House1600$-1000$
2700$-1800$
31200$-2000$
 
 

اگر شما همراهان گرامی کانادا از ایران هم مایل به تحصیل در کانادا هستید و نمی دانید از کجا باید شروع کنید،

با پر کردن فرم ارزیابی و تماس با همکاران ما با دید بازتر و اطلاعات کامل و مطمئن پروسه مهاجرتی خود را استارت بزنید.

ما در اینستاگرام کانادا از ایران دنبال کنید.

کانال تلگرام گروه کانادا از ایران

0

نویسنده این مطلب: Main Admin

دیدگاه‌ خود را بنویسید

اسکرول به بالا