رتبه گردشگری تورنتو از نگاه National Geographic

زمان مطالعه: 3 دقیقه

مجله National Geographic Traveler به تازگی لیست بهترین و پر طرفدارترین مقصدهای گردشگری جهان را منتشر نموده که در آن نام 28 شهر آمده است که تجربه سفر به آنها در سال 2019 خالی از لطف نخواهد بود.

George Stone ویراستار National Geographic Traveler می گوید:”بهترین گزینه های پیشنهادی برای سفر شامل 28 مقصد مختلف است که هر یک از این شهرها به ما الهام می بخشند، دیدگاه های ما را تغییر می دهند و ما را با محیط ها، فرهنگ ها و ایده های مهم جهان ارتباط می دهند. این موضوع با عکسهای تماشایی نشنال جئوگرافیک کاملا انطباق دارد و هر یک از این مناطق به واسطه ماموریت ما در جستجو، حفاظت و احترام به سیاره زمین کشف شده اند.”

لیست بهترین مقاصد سفر به انتخاب این مجله، بسیار شگفت انگیز و الهام بخش است و ترکیبی از مقصدهای گوناگون از آمازون در کشور پرو تا کانزاس سیتی در ایالت میسوری آمریکا را شامل می شود.

در این میان، 7 شهر به عنوان برترین مقاصد گردشگری مطرح شده اند که شهر تورنتو نیز به عنوان یکی از این شهرهای برتر دنیا برای سفر در سال ۲۰۱۹ انتخاب شده است. لیست کامل 7 شهر بدین شرح است:

  • داکار (Dakar) در کشور سنگال
  • سالوادور (Salvador) در کشور برزیل
  • کانزاس سیتی (Kansas City) در ایالت میسوری کشور آمریکا
  • تورنتو (Toronto) در کشور کانادا
  • ماترا (Matera) در کشور ایتالیا
  • پرت (Perth) در کشور استرالیا
  • مکزیکو سیتی (Mexico City) در کشور مکزیک

رتبه گردشگری تورنتو از نگاه National Geographic

هر ساله نشنال جئوگرافیک لیست بهترین شهرها و مکان‌ های مناسب برای سفر  گردشگران را منتشر می‌کند و امسال نام تورنتو نیز در این لیست به چشم می‌خورد و دلیل عمده انتخاب این شهر بسیار ساده است: وجود تنوع!

تقریبا نیمی از ساکنان تورنتو را مهاجرانی تشکیل می دهند که از سراسر دنیا و با فرهنگ ها و قومیت های مختلف جهت کار یا تحصیل و یا ادامه زندگی به این شهر آمده اند و مردم در شهرهای بزرگ این کشور به بیش از 200 زبان مختلف صحبت می کنند. گویا یک انرژی چند فرهنگی در همه چیز القاء شده است که به ویژه در زمینه های گوناگون هنری، پوشش مردم و در صنعت آشپزی و رستوران این شهر به وضوح نمایان است.

به گفته National Geographic شما می توانید با گشت و گذار در بیش از 140 محله تورنتو، در بافت فرهنگی متنوع و پیچیده این شهر غوطه ور شوید.

21 شهر دیگر که در این گزارش به آنها اشاره شده است بر اساس جاذبه‌ های گردشگری خود به گروه هایی بر اساس جاذبه های طبیعی، فرهنگی و ماجراجویی تقسیم بندی شده اند. در همین رابطه، وب سایت نشنال جئوگرافیک در گروه بندی های زیر اقدام به انتشار لیست بهترین مقاصد گردشگری کرده است.

 

بهترین شهرها از نظر جاذبه های طبیعی:

آمازون (Peruvian Amazon)

مونته نگرو (Montenegro)

بلیز (Belize)

Gorongosa National Park در موزامبیک

South Walton County در فلوریدا

Fanjingshan در چین

تاهیتی در French Polynesia

 

بهترین شهرها از نظر جاذبه های فرهنگی:

قاهره در مصر

Hoang Lien Son در ویتنام

Galway در ایرلند

Bauhaus Trail در آلمان

Oakland در کالیفرنیا

Vervey در سوئیس

Dordogne در فرانسه

 

بهترین شهرها از نظر ماجراجویی:

Greenland

Bisti/De-Na-Zin Wilderness در نیومکزیکو

Isla de los Estados در آرژانتین

Macedonia

Canterbury Region در نیوزیلند

Caño Cristales River در کلمبیا

عمان

0

نویسنده این مطلب: Main Admin

دیدگاه‌ خود را بنویسید

اسکرول به بالا