شرایط خرید خودرو در کانادا

زمان مطالعه: 6 دقیقه

لیز و فاینانس برای ماشین، چه فرق ، مزایا و معایبی دارند ؟

 

🔺دريافت گواهينامه رانندگى براى اولين بار و بخصوص در كشوري مانند كانادا هيجان و خوشحالى زايد الوصفى دارد.
👈شما با فاينانس كردن اتومبيل در واقع ماشين را مى خريد ولى بهاى آن را در طول مدت فاينايس مي پردازيد بهاى ماشين ممكن است كلا روى اقساط باشد و يا بخشى بصورت پول پيش و بخشى در اقساط ماهانه باشد و دوره فاينانس نيز مي تواند عموما از ١٢ ماه باشد تا ٦٠ ماه.
معمولا امروزه ديلر هاى فروش خودرو با همكارى بانكهاى معتبر تقريبا هر نوع شرايط فاينانس را كه مشترى بالقوه مايل به داشتن آن و قادر به پرداخت آن باشد ارائه مى دهند.

👈در حالت ليز كردن شما در واقع هرگز مالك اصلى ماشين نخواهيد شد (بر خلاف فاينايس كه پس از پرداخت آخرين قسط، شما مالك قانونى ان خواهيد بود) در واقع ليز كردن صرفا نوعى اجاره كردن ماشين است و معمولا فقط براى ماشينهاى صفر كيلومتر و مدل بالا و لوكس مناسب است كه ممكن است خريد آن از عهده خريداران با درآمد كم يا متوسط بر نيايد. زمان ديگرى كه ممكن است ليز كردن ماشين، توجيه اقتصادى يا رفاهى داشته باشد اين است كه مثلا شخصى فقط براى يك دوره شش ماهه يا يك ساله يا دو ساله در كشور ساكن خواهد بود و در امد بالا يا حق ماموريت خوبى دارد و حوصله درد سر خريد ماشين و سپس فروش آن را بعد از شش ماه يا يكسال ندارد..

👈اصولا اقساط ماهانه ليز كردن و فايناس كردن هر دو مى تواند بالا باشد و بايد جداگانه هزينه بيمه بدنه را هم كه براى ماشينهاى فاينانس و ليز اجبارى است و در كنار اقساط ليز يا فايناس در نظر بگيريد. در طول دوره ليز و فايناس هزينه بيمه خودرو و تعميرات جزيى و كلى و بنزين و همه چيز با خريدار يا ليز كننده است. در انتهای دوره لیز خودرو کارشناسی فنی میشود و پس از کارشناسی مجدد قیمت گذاری میشود و اگر ماشین بعد از گذشت این مدت هنوز از کیفیت اولیه برخوردار باشد شرایط به این صورت است که حتی مبلغی را ب شما بازمیگرانند.

 

 

 

بررسی هزینه خورده و مبلغ اقساط ماهانه چندین خودرو

مشاوره رایگان تحصیلی از طریق واتساپ (9453 - 551 - 343 - 1+)

ماشین هایی که دوره لیز آنها به اتمام رسیده عمدتا به آمریکا صادر میشوند به این علت که مبلغ خوردو در آمریکا خیلی بیشتر از کانادا است.
👈در صورتی که شما شرکت ثبت شده در این کشور داشته باشید میتوانید هزینه لیز و بیمه ماشین خود را در لیست هزینه های ماهیانه خود قرار دهید ک این عمل در کاهش مالیاتی ک می‌پردازید تاثیر دارد

🚘 از سال 2018 نیز خودروها برای پلاک گذاری بایستی حداقل های auto pilot را دارا باشند این سیستم هوشمند قابلیتهایی نظیر تشخیص سرعت غیرمجاز از روی تابلو های راهنمایی و رانندگی، تشخیص وضعیت چراغ راهنمایی و رانندگی و اعلام آن و به صدا درآمدن آژیر ماشین زمانیکه شما روی خط عابر پیاده ایستاده اید را دارد. ‍
👈مورد دیگر هنگام خرید ماشین امکان استفاده از امکاناتی نظیر test drive است، تقریبا همه کلاس های خودروها را شما میتوانید وارد سایت شده و خودرو خود را انتخاب کرده و برای آن تست درایو درخواست دهید و میتوانید حدودا 15 الی 20 دقیقه با یک کارشناس با خودرو رانندگی کرده و بگید ک مایل به خرید خودرو هستید یا خیر.

 

👈در انتها برای اینکه مشخص شود شما صلاحیت خرید این خودرو را دارید یا خیر کردیت چک میشوید، برای اینکار کردیت کارت یا کارت بانکی خود را تحویل داده آنها کردیت اسکور شما رو چک کرده و آن را ملاک قرار میدهند و مشخص میشود شما صلاحیت خرید این ماشین را دارید یا خیر. ‍

بررسی هزینه خورده و مبلغ اقساط ماهانه چندین خودرو

در شبکه های اجتمائی به مابپیوندید
   
1+

نویسنده این مطلب: Saba

دیدگاه‌ خود را بنویسید

اسکرول به بالا